----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ovis lähenee ja menee pian ohi.
Mies laitto illalla viestin et on kaverilla käymässä. Mä varmaan lähden porukoilla käymään lasten kans ja varmaan laitan sieltä viestin et tultiin siellä käymään. Saatan olla vähän lapsellinen mutta vihanen ennen kaikkea. Takinkääntäjä. Mainitsemisen eilen et jos ollaan näin eri mieltä asioista niin ehkä ero olis paikallaan. Siis on muitakin asioita tässä. Niin tämä vähän päästä kysyy et mennäänkö yhdessä käymään kaupassa. Joo ei mennä. Mä kävin lasten kans. Jos mä eroan niin en kyllä tuu muuttamaan yhdenkään miehen kans yhteen. Ehkä pidän vain rakastajaa joka tyydyttää halut. Muutoin niistä taida olla mihinkään. Ainakaan mitä mä oon löytänyt. Tämä nykyinen on kolmas pitkä juttu.

Muska :heart:

Mä olen ollut tämän nykyiseni kanssa pian 8v, eikä olla koskaan virallisesti muutettu yhteen. Enkä minäkään enää varmaan asuisuasuisi kenenkään kanssa. Vaikka ollaankin suurin osa ajasta yhdessä, on myös sitä omaa aikaa, ja mulla aikaa olla lasteni kanssa kolmisteen. Eikä ole niitä yhteisiä riitoja siivoamisesta, rahasta ym. kun kumpikin hoitaa omansa. Toki me riidellään ja paljonkin, mä lähinnä just siitä yhteisestä ajasta. Ehkä sitten kun lapset muuttaa kotoa, voisin kaivata jotain jakamaan arjen.

:greet025
Testipäivä, eli dpiu 16 - nega!

Ei menkkoja...what a..:eek:

Miehen mielestä raskaana.

Pitäiskö testata ovistestillä..

M-M :)

Joko sun menkat alkoi? Entä, ellei, niin oletko testannut tässä välissä?:rolleyes:

Mikä näitä meidän menkkoja pidättelee:smiley-angelic001
Täytyy käydä ostamassa lisää raskaustestejäIMG

Anteeksi avautuminen, mutta turhauttaa ja nöyryyttää, että seksiä joutuu kerjäämään. Tänäänkin mua on haluttanut ihan simona (jo ennen hymynaamaa). Mies tietää ettö rakastan aamuseksiä, no se nousi ennen mua, jäin oottamaan et jos se tulis aamupisun ja tupakin jälkeen takaisin, niinku joskus... ei tullu. Laitoin viestin, että mua haluttaa... ei tullu. Vihjoin ja kiehnäsin sohvalla, sanoin jopa suoraan, et haluisin ja mitä jos ottaisin... no tiiätte. Vaivautui ja näki selvästi että ei kiinnosta. Mä sit nöyryytettynä ja pettyneenä tiuskaisin, että menen sitten makuuhuoneeseen YKSIN! Kyllähän mä ymmärrän ettei aina halua, mutta kun tää on ollu meillä ongelmana jo ennen tätä yritystä. Ja siis mies on ollut tosi seksuaalinen, jopa niin ettei meinaa se yks kumppani riittää... niin sitten et tää muuttuu yhtäkkiä niin, että saa ruikata ees sen kerta viikkoon... väkisin aattelen että vika on mussa. Vaikkei olisikaan. Mutta satun tietämään, että aiemmissa suhteissa on ollut seksiä paljon. On se puhunut erektio-ongelmista. Mutta kun tuntuu että niitäkin on vaan silloin kun mä haluan. Kyllä sillä jämäkästi seisoo, silloin kun ollaan molemmat mukana. Ja sitten se, että kun seksiä on harvoin, on mies sen verran herkillä, että se... noh, ei kauan kestä. Mulle ei tosiaan oma saaminen ole tärkeintä, mutta olishan se kiva että siitä ehtis vähän nauttimaankin kauemmin kuin sen puol minuuttia...

Joo, anteeksi tämä. Mutta turhauttaa, kun testissä on hymynaama ja jää varmaan TAAS hyödyntämättä. Vissiin kertaakaan ei ole osunut tallettelut just optimaalisti. Tällä kertaa sit toivotaan, että ke-iltana laitetut sinnittelis sen 2-3 päivää...

Ja siis itse en lasten isän kanssa halunnut seksiä vuosiin... oli sama tilanne, hän ruikkasi ja turhautui. Ja meillä se johtui ihan siitä että en halunnut häntä, suhde oli ajautunut semmoiseksi että seksuaalinen halu kumppaniin oli hävinnyt. Siksi pelkään, että meillä on nyt sama tilanne :(

Muokattu viimeksi:
Hannuli, kurja tilanne :( musta tuntuu, että halujen kohtaamattomuus on enemmän sääntö ku poikkeus. Meilläkin, tiedän että tarttis harrastaa seksiä kerran kuussa näkemäni seksiunen perusteella. Kyse ei ole huonosta seksistä. Pitäis vaan sopia viikonpäivät ja harrastaa siltä pohjalta.

Hannuli onpa v-mäinen tilanne.
En voi ottaa kantaa mikä miestäs vaivaa ku on ne väliin niin ihme olentoja. Pihtaaminen on kyllä kurjaa. Ja se että laitoit viestiä eikä miehesi vastannut mitään on törkeetä.

Muokattu viimeksi:
Hannuli onpa v-mäinen tilanne.
En voi ottaa kantaa mikä miestäs vaivaa ku on ne väliin niin ihme olentoja. Pihtaaminen on kyllä. Ja se että laitoit viestiä eikä miehesi vastannut mitään on törkeetä.

Muska ja Hannuli :)

Jotain henkistä väkivaltaa... sitä on vaikea todentaa millään, kun ei näy päällepäin.

Hallintaa jne:shy:

Hello ladyt!:greet025

Täällä on tehty ovistesti, koska r-testi ei näytä mitään.

No sitten tulokseen; vahvempi plussa, kuin yleensä koskaan saan ovistestistä!:wideyed: Tai vähintään yhtä vahva.

Luulisi, että mulla on nyt siis ovis:eek::wideyed:

Voiko tuo positiivinen ovistulos enteillä positiivista raskaustestiä!??:rolleyes:

Viime kierrossa ovistesti ei näyttänyt mitään, vaikka menkat oli paripäivää myöhässä. Se oli täysi nega ja sen jälkeen menkat vaan tuli..

Kävin ostamassa lisää Pregcheck raskaus testejä. Rinnat siis tuli eilen hiton kipeiksi, ja ihan joooka kohdasta SATTUU. Nännit olleet kipeät jo oviksesta saakka ja vaikuttavat yhä oudon kipeiltä:wideyed:

Ei välttämättä ole tässä vaiheessa vielä vahvaa viivaa. Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa kuukautiset pari päivää myöhässä ennen kuin testissä näkyi plussa.

Hirvi :) Jospa näkyisi sitten myöhemmin, nyt on 1pv myöhässä, mitään ei näy, mutta ei myöskään tunnu mitään menkkamaista.

Mitään ei siis testissä, ehkä joku "viivanpaikka" ja mun mielikuvituksella sellainen jossain valossa vilahtaa.

Mies kommentoi aamulla, ettei testi ole mittari, joten ne ei aina näytä mitään/ totuutta. Hän sanoi, että vastaavia tapauksia on paljon! Uskoo mun olevan raskaana.

Oletan, että puheet johtuvat hänen voimakkaasta vauvakuumeesta!:p

:greet025
Ovistestihän ei ole raskaustesti.

Jos nyt näyttäisin tuon ovistestin hänelle, niin olisi sata varma raskaudesta. En viitsi puhua mitään:bunny

Hannuli kuinka kävi, saitko kellistettyä? Ootko kysynyt vastaavassa tilanteessa kun kerroit aamusta että eikö sitä vain haluta et onko sitä. Että jos se kertoisi mistä kiikastaa jos nainen noin selvästi tuo halunsa julki. Sit sunki ois helpompi ymmärtää (jos ylipäätään mahdollista)...

Mä en ymmärrä miehiä välillä yhtään. Tänään taas mies halusi hommailla ja mitäs minä, vihainen ku mikä, mutta v.kuumeinen heikko nainen muuta ku lankesin. O-testiäkään en oo tehny ku mietin et turhaan. No nyt sitten tein ja oli plussa. Olis pitäny jo aiemmin hommailla. Luulen et tässä kierrossa ei juuri jännäillä. Toki pieni mahis on mut enpä usko..

Hannuli kuinka kävi, saitko kellistettyä? Ootko kysynyt vastaavassa tilanteessa kun kerroit aamusta että eikö sitä vain haluta et onko sitä. Että jos se kertoisi mistä kiikastaa jos nainen noin selvästi tuo halunsa julki. Sit sunki ois helpompi ymmärtää (jos ylipäätään mahdollista)...

Mä en ymmärrä miehiä välillä yhtään. Tänään taas mies halusi hommailla ja mitäs minä, vihainen ku mikä, mutta v.kuumeinen heikko nainen muuta ku lankesin. O-testiäkään en oo tehny ku mietin et turhaan. No nyt sitten tein ja oli plussa. Olis pitäny jo aiemmin hommailla. Luulen et tässä kierrossa ei juuri jännäillä. Toki pieni mahis on mut enpä usko..

Juu en saanut :( Sanoin illallakin, että haluisin... no tuo oli kyllä tavattoman hellä, ja sängyssä pyys anteeksi, mikä sana on hälle harvinainen. Mutta ei siis seksiä, enkä siitä sen kummemmin kysellyt. Se on vähän arka aihe meillä, kun mies on puhunut erektio-ongelmista, että ei vain seiso vaikka haluaisi ja se hävettää.. kyllähän mä ymmärränkin. Ollaan riideltykkin, jos liikaa asiasta kiukuttelen tai marttyyrinä syytän itseäni, että on naisessa vika ettei halua... noh, kyllä mua vähän itketti. Sekä se, että HYVIN selkeästi tunsin ovulaation (2-3h vähän kuin synnytyspolttoja) juuri niihin aikoihin iltayöstä, sekä tietty sitä, että torjuminen tuntuu kyllä pahalta ja nöyryyttävältä. Kiukkuisena siinä sitten mietin, että saakin ukko odottaa mun seuraavaa lähentymistä kuukauden. Katotaan alkaako seksi kiinnostaa...

Anyway, dpo 0-1, ja luojan kiitos ne 2 päivää aiemmin talletellut siittiöt. Pääsee edes jossain määrin piinailemaan.

Muska, miksi ajattelet ettei olisi mahista? Eikö ovis ole vasta tulossa, jos sait plussan?

Dpiu 17 - nega!

Missä mun menkat viipyy ja miksi:singing:

Ovistesti edelleen plussa, sais olla toisinpäin:laughing002

.

Ihan samaa mietin kuin Hannuli. Eihän ovisteststä olis mitään hyötyä, jos näyttäis plussaa vasta merkiks siitä, että ”meni jo, too late”. :)

No silläkin ku viime kerrasta on jo aikaa ja vanhat siittiöt sieltä tais tulla :confused: ja paras kai että niitä ois jo siellä hollilla ku ovis tapahtuu. Ja mä tein plussan eilen illalla et enpä tiiä oliko jo aamusta tai eilen. En testaillut ku luulin ettei hommailla etten kiusaa itteeni. Tosin kipuja ei ole ollut. En tiiä mua niin tympii nyt kaikki.

Tähdellä outo tilanne. Eikö sulla ollu viimeksikin tai sitä Ed vähän myöhässä? Mut olis kyl saanu plussa jo tulla kun teillä oli se inssikin.

Tähdellä outo tilanne. Eikö sulla ollu viimeksikin tai sitä Ed vähän myöhässä? Mut olis kyl saanu plussa jo tulla kun teillä oli se inssikin.

Muska77 :) Oli edelliskierrossa myöhässä reilun pari päivää. Silloin ovistesti ei tosin näyttänyt mitään.

Tää on nyt siis 100% vahva ovis plussa!:eek::wideyed:

Mieskin sitä testiä tässä hämmästeli... Testasin ovistestillä aamulla, koska r-testi ei näytä yhtään mitään. Oon kyllä hirmu hämmentynyt, ovis se ei ainakaan voi olla!

Jos ei ole vielä kiinnittynyt tms..jotain?!?:wideyed::rolleyes:

.

Tähdellä jännät päivät! Toivottavasti O-testi enteilis plussaa, peukut on pystyssä!

Täälläpäin ollu tosi kiireinen viikko, en oo paljoa ehtiny kirjoitella. Ihanaa kun on 3 päivää vapaata niin saa olla rauhassa lasten kans kotona eikä tarvi kiirehtiä minnekään. Ihan kaameeta herätä 5 aamulla ja viedä lapset 6 päiväkotiin.. Nyt nautin kyllä muutamasta rauhallisesta ja kiireettömästä päivästä. Ukkeli teki meille ihanan illallisen eilen ja otin lasin tosi hyvää aussi punkkua. Nam! Tänään aloitettiin aamu saunalla, oi että!

Menkat ei oo alkanu vieläkään. Tosi outoo.. Taidan lähtee metsästämään testejä jostain.

Tsemppiä kaikille & plussia ketjuun!!

Takaisin