T
Tähti ★
Vieras
Tähti-73 - sinäkin täällä moikkaamassa:). Onnittelut terveestä vauvasta!! Kerrohan lisää synnytyksestä ja uutukaisesta vauvaelämästä? Ihania tutustumishetkiä pikkuisen kanssa! Onks kaikki ollut sellaista kuin kuvittelit?
Tää on taas luomuna lähtenyt liikenteeseen..:) säikähti varmaan, kun elokuulle kaavailtiin sitä ivf:ää. Tänään sitten sain varattua rv7 ar ultran ja rv8 ekan neuvolakäynnin! Parin vkon päästä toivottavasti pääsen kokemasn sitä mitä tekin eeltä...
Katjusha - onks sulla raskausdiabetes vai miksi piikität? Ootpas sä early bird! Mä oon just päinvastainen yökyöpeli.
Ihanaa leidit kun ootte vielä täällä matkaa tukemassa. Mä oon vähän vilkuillu 40+++ raskaina olevien palstaakin tässä viime aikoina.
Ihanaa Juhannusta!! Take care!
L82Day :) Kiitos onnitteluista! :)
Upeeta, että plussasit, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti

Lähde ihmeessä mukaan ---40+++ ketjuun! Siellä paljon pohditaan synnytystä ja ihan kaikkea...huippujengiä :)

Mä oon enemmän siirtymässä synnyttäneiden ---40+++ puolelle, mutta mukana raskaana ketjussa, ( toiveenahan vielä toinen, mutta sektion takia on vuoden tauko)..
Vauvan saapumiseen voi varautua, mutta ei etukäteen tietää minkälaista se sitten on..ja aivan ihana yksilö on meidän pieni poika

Hyvät tsempit, koska sulla on LA?

Alun perin toivelistaa tehtiin, mutta tässä viimeisessä vaiheessa olennaisinta oli saada todella nuori luovuttaja, jotta raskaus on ylipäätään mahdollinen meille. Me saatiin 98% tyttölupaus rakenneultrassa rv. 21 :)