@Kesäheinä85 Kiitos!

Pidän peukkuja sinne, hienoa että ajoitukset onnistui (ilmeisesti?). Kyllähän niillä lisäravinteillakin voi jotain osaa olla onnistumisissa.
@Sandra84 Pikaista paranemista! Uskon, että tiistai jännittää. Niin toivon, että siellä kaikki on hyvin ja pieni + syke löytyy.

@Adelia Kiitos! Sielläkin jännää, kun tullut uudenlaisia oireita. Olisipa plussan alkua..

@StarStrike Miten sulla ohjeistus teroihin? Mulla aikanaan on ollut terot käytössä jos siinä kohtaa, kun on ollut ovulaatioaika. Että mä en oikein usko siihen, että ne ovulaatiota estäisi.
Täällä ärsyttävän oireetonta. Luulisi, että keino-hcg ja progetuki saisi aikaan edes jotain valeoireita.

No vatsa on kovalla harva se päivä, mikä on ollut oire raskautumiskierrossa, mutta sehän nyt varmasti johtuu juurikin noista lääkkeistä. Pitkä aika vielä testiin, 2 viikkoa viralliseen testipäivään!

Kyllä mä loman alkaessa ensi viikon lopulla varmasti jo testailen.. Jos sinne asti jaksan odottaa.. Se on vähän kaksipiippuinen juttu, toisaalta haluaisi tietää, mut toisaalta ei..