40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kesäheinä85 Kiitos! 🤗 Pidän peukkuja sinne, hienoa että ajoitukset onnistui (ilmeisesti?). Kyllähän niillä lisäravinteillakin voi jotain osaa olla onnistumisissa. 🌈

@Sandra84 Pikaista paranemista! Uskon, että tiistai jännittää. Niin toivon, että siellä kaikki on hyvin ja pieni + syke löytyy. 🙏🌈

@Adelia Kiitos! Sielläkin jännää, kun tullut uudenlaisia oireita. Olisipa plussan alkua.. 🙏🌈

@StarStrike Miten sulla ohjeistus teroihin? Mulla aikanaan on ollut terot käytössä jos siinä kohtaa, kun on ollut ovulaatioaika. Että mä en oikein usko siihen, että ne ovulaatiota estäisi. 🤭

Täällä ärsyttävän oireetonta. Luulisi, että keino-hcg ja progetuki saisi aikaan edes jotain valeoireita. 😅 No vatsa on kovalla harva se päivä, mikä on ollut oire raskautumiskierrossa, mutta sehän nyt varmasti johtuu juurikin noista lääkkeistä. Pitkä aika vielä testiin, 2 viikkoa viralliseen testipäivään! 🤯 Kyllä mä loman alkaessa ensi viikon lopulla varmasti jo testailen.. Jos sinne asti jaksan odottaa.. Se on vähän kaksipiippuinen juttu, toisaalta haluaisi tietää, mut toisaalta ei..

Takaisin