40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kerroin eilen äidille. Hän otti asian tosi kivasti, mut olis voinu jättää sanomatta tän legendaarisen ”kato heti kun ei stressaa niin alkaa tapahtuun”….
Kun kerroin edellisestä raskaudesta minun äiti kysyi , että "oliko vahinko... vai ihanko tarkoituksella..." 🫣
Tyydyin toteamaan ettei näillä kilometreillä taida oikein vahinkoja sattua.

Täällä on kunnon vuoto menossa ja toinen päivä ilman imetystä. Välillä tunnen ihan hirveitä tunnon tuskia kun katson pientä ja kuinka hän kaipaisi maitoaan. Toisaalta olen yllättynyt kuinka vähällä protestilla tämä on silti mennyt. Haikeaa kuitenkin ja olen ollut aika itku-/kiukkuherkkä. Siihen vielä tuo menkkojen alkaminen. Yritän päässäni selittää, että ilman imetyksen lopettamista tuskin tulen raskaaksi. Toivottavasti en kadu tätä valintaa.

Kerroin eilen äidille. Hän otti asian tosi kivasti, mut olis voinu jättää sanomatta tän legendaarisen ”kato heti kun ei stressaa niin alkaa tapahtuun”….
Juuri tuollaisten kommenttien takia äiti on viimeinen ihminen, kenelle kerron... (Siis kertoisin) Häneltä tulee niin klassisia lauseita, että muistan nämä elämänviisaudet vuodien jälkeenkin, enkä siis positiivisessa mielessä.

Minunkin vanhemmat ovat hyviä väärissä lauseissa, joten enpä ole pahemmin kertonut heille mitään. Toki tämä yritys on venynyt ettei yksi kaveriaan enää muista kysellä... Onneksi.. menin kertomaan niin hän kannusti monta vuotta joka kuukausi ja aina kysyi tilannetta... Soitellaan viikoittain... Niin alkoi jo ärsyttämään 🙈😝

Että nyt en pahemmin kerro mitään muualla kuin täällä.. ja joskus tälle ystävälle... 🤔🙈

Meillä myös äiti on sellainen negatiivisuuden perikuva nykyisin että viimeiseksi tekis hänelle mieli kertoa jos raskaaksi tulisin, todennäköisesti antaisin kuulla muualta.

Täällä olis ehkä dp3 tai 4 menossa. Olo on kyllä sellainen että ei todellakaan ole tärpännyt ja yritinkin olla miettimättä asiaa sen kummemmin.

Takaisin