40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kesäheinä85 Kiitos! 🤗 Pidän peukkuja sinne, hienoa että ajoitukset onnistui (ilmeisesti?). Kyllähän niillä lisäravinteillakin voi jotain osaa olla onnistumisissa. 🌈

@Sandra84 Pikaista paranemista! Uskon, että tiistai jännittää. Niin toivon, että siellä kaikki on hyvin ja pieni + syke löytyy. 🙏🌈

@Adelia Kiitos! Sielläkin jännää, kun tullut uudenlaisia oireita. Olisipa plussan alkua.. 🙏🌈

@StarStrike Miten sulla ohjeistus teroihin? Mulla aikanaan on ollut terot käytössä jos siinä kohtaa, kun on ollut ovulaatioaika. Että mä en oikein usko siihen, että ne ovulaatiota estäisi. 🤭

Täällä ärsyttävän oireetonta. Luulisi, että keino-hcg ja progetuki saisi aikaan edes jotain valeoireita. 😅 No vatsa on kovalla harva se päivä, mikä on ollut oire raskautumiskierrossa, mutta sehän nyt varmasti johtuu juurikin noista lääkkeistä. Pitkä aika vielä testiin, 2 viikkoa viralliseen testipäivään! 🤯 Kyllä mä loman alkaessa ensi viikon lopulla varmasti jo testailen.. Jos sinne asti jaksan odottaa.. Se on vähän kaksipiippuinen juttu, toisaalta haluaisi tietää, mut toisaalta ei..

@StarStrike eikös ovis plussa ollut sulla maanantaina ainakin viivojen mukaan... Ja sit ovis lienee tapahtunut siitä 24-48 tunnin sisällä, että viimeistään tänään.. joten eikös sen puolesta vois nyt vielä aloittaa testit? Vai pitäiskö ne aloittaa heti plussasta, miten lääkäri ohjeisti?

@Sandra84 tsemppiä ja pikaista paranemista 🙏🏻 eiköhän siellä ensi viikolla ole syke 🙏🏻

@Adelia voisko olla kiinnittymisestä? Jos sulla on tiputtelua herkästi loppu kierrosta niin keltarauhastuki eli terot vois olla paikallaan? Kannattaisi ainakin kysyä 👍🏻

@Puolikuu tsemppiä piinailuun 🧡

Täällä väänsi tänään oikealla munasarjat paikkeilla ikävästi kesken päivän... Mikähän lie... Pitäiskö varalta tänään vielä jos olikin nyt vasta ovis.. tai oisko ollut toinen 🤭
En kyllä jaksais.. just vasta tulin kotiin kun oon ollut päivän talkoilla maalaushommissa...
Mulla on vatsa ollut melko jumissa jo käytännössä heti ovis plussan jälkeen... Toki samaan päivään ajoittuu se, että aloitin myös juomaan päivässä 1-2 annosta puhdin elektrolyyttinesteytystä... 🙃

Onneksi nyt on pitänyt kiirettä talkoohommissa niin ei ehdi piinaileen.. ens viikko onkin sitten eri taas... 😬

@Kesäheinä85 sen mukaan nyt menen, että ovis oli tuolloin, vaikka en semmoisia tosi tummia viivoja saanut, kuten useasti muulloin.

Terot aloitin myös. Piti hetki etsiä täältä omia aiempia kirjoituksia ja selata sovelluksen/prenomin muistiinpanoja, että muisti ohjeet siihen. Paketissa lukee vain 1 tabletti aamuin illoin tukihoidoksi.. 🤷‍♀️

Onneksi on voinut ajatella oviksen olleen, kun ollaan täällä mökillä juhannuksen vietossa ja täällä on samaan aikaan niin paljon muitakin. Hieman haaste olisi ollut järjestää kahdenkeskistä aikaa.

Muokattu viimeksi:
Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu ja @Sandra84 erityisesti onnea plussasta ja toivotaan että ultrassa näkyisi syke ❤️

Keskenmenon kokeneille paljon voimia. Käsittääkseni iän myötä munasolujen laatu voi heikentyä ja vaikuttaa siihen et tulee enemmän keskenmenoja. Useita keskenmenoja kokeneena joihin ei oo löytynyt syytä, uskon et omalla kohdalla varmaan tuo yksi tekijä.

Täällä siis toivuttu viimeisestä keskenmenosta ja eka letro kierto takana. Meille tehtiin yllättäen julkisella puolella laajat verikokeet ja kromosomitutkimukset viimeisimmän keskenmenon jälkeen. Sattumalta tulosten kuuleminen ja lääkäri sattui juuri samalle päivälle kun ovulaatio. Tulipa siis todettua ultrassa ovulaatio ja onnistuttiin hyödyntämään se. Positiivista lääkärikäynnissä oli lisäksi se että mulla kaikki arvot oli priimaa.

Tänään siis dpo13 eikä oikein oo oireita mihinkään suuntaan. Kattelin että aikaisemmissa kierroissa tuo dpo13 on vaihtunut menkkojen alkamiseen. Onneks kaapissa ei oo testejä valmiina ja en tiiä uskallanko vielä ostaa testiä 🙈

Onnea raskautuneille! Kun se ei enää itsestäänselvää tässä iässä ole.

Olen jäänyt seurailemaan tätä ketjua. Oma vauva on jo pian 10 kk:tta. Aina aiemmin on kuukautiset alkanut 6kk synnytyksestä, nytpä ei ole alkanut kun ikää mittarissa siis on 45. Että näinköhän se kierto enää palautuu. Keskeytetyllä yhdynnällä on menty. Jotenkin vaikea uskoa, että enää toista kertaa näin vanhana raskaaksi tulisi, mutta toisaalta kun mummoni on synnyttänyt 48-vuotiaana, niin onhan se mahdollista.

Toivotaan vielä paljon plussia tähän ketjuun. 🥰

Tein aamulla testin joka oli tyylipuhdas nega. Vieläkään ei oo vuoto alkanut et sitä odotellessa. Muutenkin erikoinen Letrozol-kierto kun kahdessa aiemmassa ei tullut mitään sivuvaikutuksia ja tässä kierrossa oli ihan kamala päänsärky. Kaiken lisäks ovulaatioplussa tuli vasta kp18 ja olin jo lähes lyönyt hanskat tiskiin koko oviksen metsästyksen suhteen. Aiemmissa ovis siis tullut jo tyyliin kp12. Mulla muutenkin aika pitkähkö kierto ja ajatus oli et otetaan nuo letrot käyttöön et saataisiin hieman lyhyemmät kierrot ja sitä kautta mahdollisuus raskauteen useammin.

Mulla oli muuten ferri vaan 7 nyt kun kävin mittauttamassa. Käyn tänään ostamassa rautaa, saako prismasta esim ihan toimivia valmisteita? Ajattelin ihan jo tyhjennystäkin ajatellen, ettei ihan nollille putoaisi.

Mulla oli muuten ferri vaan 7 nyt kun kävin mittauttamassa. Käyn tänään ostamassa rautaa, saako prismasta esim ihan toimivia valmisteita? Ajattelin ihan jo tyhjennystäkin ajatellen, ettei ihan nollille putoaisi.
Vitabalansilla on käsitykseni mukaan Ferrodan 100mg:tä vastaava halvempi versio markettituotteena nimellä Ekstra vahva rauta. Mä oon Ferrodanilla nostanut rauta-arvot oikeinkin hyviksi, nyt kaksosten myötä laskeneet taas jonkun verran vaikka käytän rautalisää edelleen. Nyt ostin seuraavaksi tän halvemman version. Ainakin ainesosaluettelo näyttää molemmissa samalta.

Mä vaan tiesin, että tää ilo ei tule kestämään. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nään sykkeen. Ei ollut sykettä. Hän jäi sille 5vk:lle. Mä tirautin kyyneleet autossa. Pitää varmaan vielä surra lisää. En enää lähde omilla soluilla yrittämään. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tärppää. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielä pitää mennä neuvolaan, jotta saan lähetteen hCG mittaukseen ja sitä pitää mitata vielä parin päivän päästä uudelleen.
Ei tän ikäisenä enää nää munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievä endometrioosi ja tää kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu väliseinällä kiistelty aihe).
Ei tässä nyt auta enää mikään. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtä.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta! 💕 Katsotaan mitä keksitään.

Mä vaan tiesin, että tää ilo ei tule kestämään. Ennuskaltanut juhlia, ennen kun nään sykkeen. Ei ollut sykettä. Hän jäi sille 5vk:lle. Mä tirautin kyyneleet autossa. Pitää varmaan vielä surra lisää. En enää lähde omilla soluilla yrittämään. Ellei ennen alkion siirtoa sitten tärppää. Menemme lahjasolujonoon jossakin kohtaa. Nyt vielä pitää mennä neuvolaan, jotta saan lähetteen hCG mittaukseen ja sitä pitää mitata vielä parin päivän päästä uudelleen.
Ei tän ikäisenä enää nää munasolut jaksa mulla ja mulla on se lievä endometrioosi ja tää kohtuanomalia (kaksi kohtua/kohtu väliseinällä kiistelty aihe).
Ei tässä nyt auta enää mikään. Laihduttaa haluan edelleen, alan urheilemaan ja hae uutta työtä.
Bonuslapsen (kohta 15!) lupasin myös sponsoroida rahallisesti urheilemaan, jos vaan mahdollista. Tyttö masentelee, urheilu pelastaa monelta! 💕 Katsotaan mitä keksitään.
Kovasti Voimia sinulle 🙏❤️ Olen tosi pahoillani sun puolesta 🥹 Ei varmaan ole sanoja jotka auttaisi tähän hetkeen 💔 Lämmin halaus ❤️

Takaisin