Täti-ihminen
Näppärä viestien naputtelija
Tein iltapäivällä vielä uuden early, siihen jäin kuivuttuaan näin selkeä viivanpaikka. Tänä aamuna testasin apteekin herkälöä ja ihan nega oli. Kaipa mä vielä tänän haen uuden satsin taas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta tuossa näkyy väriäView attachment 155224
Tein iltapäivällä vielä uuden early, siihen jäin kuivuttuaan näin selkeä viivanpaikka. Tänä aamuna testasin apteekin herkälöä ja ihan nega oli. Kaipa mä vielä tänän haen uuden satsin taas![]()
Olen nyt ulkona ja aurinko paistaa silmiin ( katson tekstiäsi vielä paremmin sisällä ). Mutta kun kauempaa katson niin ihan kuin viivanpaikka näkyisi ?Unelma7: No katsotaan, tosin mulla ollut kierto ehkä jopa 30 päivää viime aikoina niin ei välttämättä näkyis. Tein testin, en tiedä näkyykö siinä mitään, tuntuu että välillä näkyy jostain kuvakulmasta ja välillä ei sitten millään. Tuun varmaan hulluks![]()
Niin on toi kyllä selkeämpi kuin se aikasempi kuva jonka laitoin. Mutta luulisi, että jossain muussakin testissä olisi näkynyt jotain.Musta tuossa näkyy väriäVai näenkö jo silmissäni sitä joka paikassa kun oon aamun omia tuijotellut
![]()
Ny hetki sisälläUnelma7: No katsotaan, tosin mulla ollut kierto ehkä jopa 30 päivää viime aikoina niin ei välttämättä näkyis. Tein testin, en tiedä näkyykö siinä mitään, tuntuu että välillä näkyy jostain kuvakulmasta ja välillä ei sitten millään. Tuun varmaan hulluks![]()
Jee….siis minäkin näen hyvin haalean värillisen viivanView attachment 155224
Tein iltapäivällä vielä uuden early, siihen jäin kuivuttuaan näin selkeä viivanpaikka. Tänä aamuna testasin apteekin herkälöä ja ihan nega oli. Kaipa mä vielä tänän haen uuden satsin taas![]()
Juu….hulluus on mullekin tässä hommassa tullut nytUnelma7: sama, mäkään en oo aiemmista lapsista testannut kun sen yhden plussan joten en osaa vastata. Nyt vasta tää hulluus alkanut ja tässä kierrossa mennyt jo ainakin kymmenen testiä
Katsotaan jos tänään uskaltais apteeksissa pyörähtää ja hakea sieltä vielä yhden.
(Aamun liuska testissä punertava haamu, tiedän että ei saisi monen tunnin jälkeen katsoa mutta minkäs itsellesi teet)
Tipun kyllä kovaa ja korkealta kun menkat alkaa!
Olen merkinnyt ihan ne pari tippaakin. Merkitsin itselleni ne ihan siitä syystä, että näin pitkää tiputtelua (vaikka vain 2 tippaa päivässä) ei ole tapahtunut aiemmin. Pelkäsin jo, että tiputtelu meinas kestää koko kuukauden. Harkitsin geleen lopettamista tuon johdosta kokonaan. Kp 10 otin kuitenkin vain 1/2 annoksen, jonka jälkeen taas 1000 mg nyt 3 päivänä. En ole nähnyt tiputtelua tuon jälkeen.Noista raskaustesteistä on välillä vaikea sanoa kun voi olla viivanpaikkoja tai sitten ihan oikeita plussia. Inhottavaa kun sellainen osuu kohdalle, toivo kerkee herätä. Osa testeistähän antaa vieläpä aika helposti viivanpaikkaa ja aika törkeitä (selkeitä) viivoja.
Ootteko te merkinnyt appeihin tiputteluksi sellasta, et pyyhkiessä tulee ihan tummaa vanhaa verta muun liman seassa? Tai jos sitä päätyy pöksyihin asti? Mul ei oo nyt ennen oikein ollut tällästä, tässä ja viime kierrossa oli. Ei sillä varmaan oikeasti väliä ole mihinkään muuhun kun itselle muistiin, mut kuhan nyt kyselen.![]()
Kävin lukasemassa sun merkintöjä tuolta Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset! -ketjusta ja veikkaan et kaikkien noiden oireiden takia ovis oli jo, jolloin talletuskin kivasti. Kannattaa muistaa, et ovishuippu voi olla tosi lyhyt (itselläni on näin) ja ovisplussa tarkoittaa et musasolu irtonee 24-36h päästä (munasolu ottaa siittiöitä vastaan joku 12h), joten ette välttämättä olleet myöhässä tuon kp 11 talletuksen kanssa.Saa arvuutella, olisko mulla ovis jo mennyt, vai pitäisikö mun "ahdistella" miestäni vielä tänään.![]()
Kiitti!Kävin lukasemassa sun merkintöjä tuolta Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset! -ketjusta ja veikkaan et kaikkien noiden oireiden takia ovis oli jo, jolloin talletuskin kivasti. Kannattaa muistaa, et ovishuippu voi olla tosi lyhyt (itselläni on näin) ja ovisplussa tarkoittaa et musasolu irtonee 24-36h päästä (munasolu ottaa siittiöitä vastaan joku 12h), joten ette välttämättä olleet myöhässä tuon kp 11 talletuksen kanssa.
Muoks: ai niin mähän syön nyt toista kiertoa Donafertyä, et voihan ne tiputtelut ehkä siitäkin johtua.