40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ Jep! 😂 Mitähän noloa siinäkin muka on… 😅 Ite pyrkinyt joko netistä tilaamaan ovis- ja raskaustestit TAI sitten jos on pakko ollut ostaa kaupasta niin ”piilottanut” ne mukamas muitten ostosten väliin 😌

Sitten vain hyvin hyödyntämään.. 😅
Hei tän ovulaation hyödyntäminen meni koomiseksi. Lähetin lapset kauppaan ja yritettiin vauhdissa touhuilla. Lopputulos ne paukkas h. hetkel sisään ja vaatteet äkkiä päälle ja revettiin nauruun 😅 yöllä intouduttiin jatkaa mut en tiä. Tänään kp14 ja vatsa ollut kipeä koko päivän, säteilee alaselkään ja oikeas munasarjas piston tunnetta. Kai se oli sit siinä testiin ei tullu väriäkään tänään.

@Kanelikierre Toiset on sanoneet, että kuitenkin itse paistettuna vähemmän paha.. Multa sellainen vinkki, että laita neula ensin iholle pistämättä. Se nipistä vähän niin kuin hyttysen pisto. Sit kun rauhassa painat läpi, ei oikeastaan tunne enää muutu siitä. Itsellä ainakin mielikuva oli pahempi kuin itse teko. ❤️ Mulla on nyt välikierto, ilmeisesti ei siirretä heti seuraavaan kiertoon. Pitkä odottelu, kun pitemmän puoleinen kierto. 😬

@StellaMom Voi ei, on kyllä todella harmillista ja surullista, että nyt kävi noin. 💔 @Sandra84 Sullahan kuivatettiin endoa? Mitä siinä oli lääkkeinä?

Tsemppiä piinailijoille testailuun ja odotteluun. 🙏
Kiitos vinkeistä. 🤗

Ah, pitkä odottelu vielä siirtoon. Onko se tyypillistä että pidetään välikierto? Pitääkö hormonien tasaantua tms? Mulle taisi lääkäri sanoa että siirron voi tehdä heti seuraavaan kiertoon. En ole prosessiin kyl ihan vielä perehtynyt.

@Kanelikierre Mä en oo varma, voi olla että johtuu mun lievöstä hyperstimulaatiosta, lääkäri katsoo paremmaksi, että palaudun kunnolla. Plus ehkä siksi kun niissä alkiodiagnostiikan tuloksissa kestää, ei tuu kiire tehdä suunnitelmia. Oon laskeskellut, että taitaa mennä kesäkuun ekalle viikolle. Mut ei se mitään, toivon vain että tulisi siirrettävää. 🙏

^ Jep! 😂 Mitähän noloa siinäkin muka on… 😅 Ite pyrkinyt joko netistä tilaamaan ovis- ja raskaustestit TAI sitten jos on pakko ollut ostaa kaupasta niin ”piilottanut” ne mukamas muitten ostosten väliin 😌
Mua ei haittaa oikein muut ostokset kassalla, mutta nää raskautumiseen liittyvät jutut on jotenkin niin henkilökohtaisia, etten viitsi jakaa itsestäni tuollaista osaa kassatädille/sedälle... enhän mä näistä yleensä ihan muillekaan lähimmille mielellään kerro. Tän kuuluis olla näin alkuun vain mun ja mieheni välinen asia. ☺️🤫

Mambonumber5: melkoista säätöä sielläkin 😂
Vaaveilija: totta tuokin, on tää kyllä niin henkilökohtainen asia.

No tänä aamuna painelin uudelleen hakemaan sitä testiä ja tein noin kahden tunnin pidätyksen jälkeen dpo 11-12.
Heti testin tekemisen jälkeen olin näkeväni haalean viivan joka kuitenkin katosi kuivuessa? Onko kelleen muulle käynyt näin?

Muoks: mutta eiköhän tää kierto ole taputeltu, jännä kun olin jo melko varma oireiden perusteella että oli tärpännyt.
Me yritetään vielä ens kierto, sen jälkeen luultavasti tämä haave kuopataan ja ollaan onnellisia näistä mitä meillä on. Surullista mutta pakko se on vaan jossain vaiheessa päätös tehdä😢

Muokattu viimeksi:
Onnea plussista ensteks ❤️

Isä voi onneksi hyvin. Kiitos kaikille tsempeistä. Tuli tajuihinsa ja nyt odottaa kuntoutusosastolle pääsyä, on oma itsensä. Luojan kiitos.

Meillä ens viikolle gynelle aika, koska menossa jo kolmas Letrokierto ilman plussaa. Sovittu kontrolli siis. Tänää kp 12. Ovista ei vielä oo ollu. Ehkä ens viikon alussa sit 🤭 yleensä se ajottuu kp 15-17 tienoolle. Odotellaan.
Aivan ihania uutisia isästäsi 🙏🙏❤️❤️
Olen niin onnellinen teidän kaikkien puolesta.
Paljon voimia kuntoutukseen ❤️

Sinulle tsemppiä gynekäynnille ja tietenkin tsemppiä oviksen bongaukseen ja niitä rakkauden tuulia makkarin puolelle 🙏❤️

@Elea Helpottavaa kuulla isäsi voinnista parempaa ❤️ Pikaista toipumista hänelle!

@StellaMom harmi ettei saalis ollut suurempi. Oliko tässä kierrossa erilaiset lääkkeet/annostukset käytössä edellisiin verrattuna?

Mä liityn kp1 joukkoon, yk 15 alkakoon. Kierto taisi olla ovuloimaton ja kesti vain 19 päivää. Nyt varasin jo Felille ultran, sillä tässä kierrossa aloitan letrozolit. Onko muille tullut pahoja vaihdevuosioireita siitä?
Voi ei….pahoitteluni 😢
Mutta paljon tsemppiä tähän kiertoon ja niitä plussatuulia 🙏❤️

@Moosee varovaiset onnittelut täältäkin! 🙏🏻

@StellaMom ei aina tartte jaksaa olla positiivinen jos ketuttaa ja vastustaa ❤️ kyllä se aurinko taas joskus paistaa 🧡

Saitte nyt kaksi mahdollisuutta, toivotaan parasta 🙏🏻

Täällä varmaankin tänään vasta kp1 on on oikeasti vuotanut ja kramppaillut.. eilinen oli vain tiputtelua.. olipa sentään normaalin mittainen kierto 😑
Toki leposyke on edelleen samoissa..
No mies totesi hyvin, että jos vain mulla on aiempaa enemmän stressiä tai kello sekaisin... 😅🙈 Niin no voi kait sekin selittää tuon 🤔 tai sit nyt kivut nostaa.. 🤷🏻‍♀️

Noh sentään ei tarvi enää kummemmin jännittää reiluun viikkoon... 🙈
Ei muuta kuin ostamaan uusi paketti ovistestejä... Työreissu tulossa ulkomaille, nii ehtineet tulla ovis ennen sitä vielä, nii ei mene tämäkään kierto siinä mielessä hukkaan.

Onneksi aurinko paistaa, niin menkat ei ärsytä vaikka olenkin kipeä. 😅
Voi ei….mutta nyt kohti uutta parempaa kiertoa ❤️
Paljon tsemppiä tähän kiertoon 🙏❤️

Hei tän ovulaation hyödyntäminen meni koomiseksi. Lähetin lapset kauppaan ja yritettiin vauhdissa touhuilla. Lopputulos ne paukkas h. hetkel sisään ja vaatteet äkkiä päälle ja revettiin nauruun 😅 yöllä intouduttiin jatkaa mut en tiä. Tänään kp14 ja vatsa ollut kipeä koko päivän, säteilee alaselkään ja oikeas munasarjas piston tunnetta. Kai se oli sit siinä testiin ei tullu väriäkään tänään.
Toi on niin tuttua 🙈😅
Varsinkin, kun on monta lasta niin niitä H-hetkiä on joskus vaikea löytää 🙈
Toivottavasti yöllinen seikkailu toi sitä toivottua tulosta 🙏❤️

Niin ja tervetuloa joukkoon mukavaan 🥰

Mambonumber5: melkoista säätöä sielläkin 😂
Vaaveilija: totta tuokin, on tää kyllä niin henkilökohtainen asia.

No tänä aamuna painelin uudelleen hakemaan sitä testiä ja tein noin kahden tunnin pidätyksen jälkeen dpo 11-12.
Heti testin tekemisen jälkeen olin näkeväni haalean viivan joka kuitenkin katosi kuivuessa? Onko kelleen muulle käynyt näin?

Muoks: mutta eiköhän tää kierto ole taputeltu, jännä kun olin jo melko varma oireiden perusteella että oli tärpännyt.
Me yritetään vielä ens kierto, sen jälkeen luultavasti tämä haave kuopataan ja ollaan onnellisia näistä mitä meillä on. Surullista mutta pakko se on vaan jossain vaiheessa päätös tehdä😢
Ei oo mulle noin käynyt….mutta testiajan jälkeen on tullut pari kertaa viiva.
Tee aamusta vielä uusi testi ?
Kuitenkin kuulosti lupaavalta vaikkakin vähän oudolta 🙈😁🙏❤️
Toivottavasti saat sen plussan ❤️

Anteeksi kaikille….luin osan viesteistä nopsaa enkä kaikille edes ehtinyt mitään kommentoida 🙈
On ollut nyt niin kiireistä ja hektistä tämä aika….opiskelua ja tenttiä oli tämä viikko sekä nämä maatilan työt ja kotityöt ym. En oo edes ehtinyt miettiä koko kiertoa 🙈

Kaikille plussanneille SUPERISTI ONNEA ja TARRASUKKIA mukaan 🙏❤️
Ainakin MOOSEA jo onnittelin….aivan ihanaa ❤️

Ja lämpimästi tervetuloa kaikille uusille joukkoomme mukavaan ❤️

Omaa napaa: Ihan perseestä tämä tilanne….tänään tehty testi aamusta ( edellisestä käynnistä 2 h ) eli ei kauaa rakossa. Mutta se ei selitä viivan heikkoutta. Tosiaankin viivat ei ole näköjään vahvistunut viime kerrasta. Nivuskivut hävinneet. Vähän on tissien arkuutta. Pientä alavatsakipua.
Kp 35. Normi kierto ollu kp 28-29
Tais nyt tulla pitkä kierto ressin ja kiireiden takia. Odotellaan vuotoa ettei liian pitkäksi venyisi.

Kaikille plussatuulia ja ihanaa keväistä viikonloppua 🌹

Liitteet

• IMG_4646.jpeg
    IMG_4646.jpeg
    416.1 KB · Katsottu: 15
Postaan nyt tännekin, aamun testi mun silmään tummentunut taas 💗. Suunta ainakin toistaiseksi oikea. Testit on nyt loppu, en tiedä, josko teen digin ensi viikolla tms.

Tässä dpo17 eli tämä aamu:

View attachment 155149

Pari päivää sit näytti tältä:

View attachment 155150
Siis ihan huimasti on vahvistunut testi jee 🙏🥰
Olet selvästi raskaana ja LÄMPIMÄSTI ONNEA vielä kerran sekä rutkasti TARRASUKKIA matkaanne 🙏❤️❤️❤️

Siis jos en nyt ole raskaana niin jotain todella outoa tapahtuu. Kokopäivän ollut kamalan etova olo ja pyörryttää ja heikottaa. Lisänä alavatsassa tuntuu nippailu sekä turvotusta. Tai sit oon tulossa kipeäksi mutta olo on todella erilainen kun normaalisti tässä vaiheessa kiertoa.

Lähi kaupasta otin tänä aamuna viimeisen early testin, toivottavasti sinne tulee nopeasti lisää. Perjantaina voisi uudelleen testailla kun sillon olisi dpo12.

Ja anteeksi taas oma napaisuus, tää ol ainut paikka jonne näistä fiiliksistä voi tässä vaiheessa jutella joten siksi joudutte lukemaan näitä🫣
Olet sinä raskaana….näin todella toivon 🙏❤️
Testi ei vielä vaan näytä sitä.
Teitkö tänään testin ?

Unelma7: No katsotaan, tosin mulla ollut kierto ehkä jopa 30 päivää viime aikoina niin ei välttämättä näkyis. Tein testin, en tiedä näkyykö siinä mitään, tuntuu että välillä näkyy jostain kuvakulmasta ja välillä ei sitten millään. Tuun varmaan hulluks😁

Liitteet

• IMG_7756.jpeg
    IMG_7756.jpeg
    2 MB · Katsottu: 43
Takaisin