40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1000049673.jpg

Tein iltapäivällä vielä uuden early, siihen jäin kuivuttuaan näin selkeä viivanpaikka. Tänä aamuna testasin apteekin herkälöä ja ihan nega oli. Kaipa mä vielä tänän haen uuden satsin taas 😅

Unelma7: No katsotaan, tosin mulla ollut kierto ehkä jopa 30 päivää viime aikoina niin ei välttämättä näkyis. Tein testin, en tiedä näkyykö siinä mitään, tuntuu että välillä näkyy jostain kuvakulmasta ja välillä ei sitten millään. Tuun varmaan hulluks😁
Olen nyt ulkona ja aurinko paistaa silmiin ( katson tekstiäsi vielä paremmin sisällä ). Mutta kun kauempaa katson niin ihan kuin viivanpaikka näkyisi ?
Mutta katon sisällä paremmin 👍😊

Siis ihan oikeastikko 43-vuotias ihminen ei osaa kirjoittaa oikein. Luin tuon tekstini uudestaan. Mulla on kyllä näin kierron lopussa selkeästi silmäoireita enkä kertakaikkiaan näe selkeästi lähelle, kauas kyllä hyvin

Unelma7: No katsotaan, tosin mulla ollut kierto ehkä jopa 30 päivää viime aikoina niin ei välttämättä näkyis. Tein testin, en tiedä näkyykö siinä mitään, tuntuu että välillä näkyy jostain kuvakulmasta ja välillä ei sitten millään. Tuun varmaan hulluks😁
Ny hetki sisällä 👍
Nyt kun katoin niin näen haalean viivan, kun en suurenna kuvaa 👍
Tosin ihan vaaleahko….kenties viivan paikka ?

Huomenna aamusta vielä teet testin ja yritä pidättää pisua ainakin sen 4h 🙏😊
Juu….määkin paras puhuja, kun joka testin oon tehnyt 2h pissan oltua rakossa ja vettä juonut sikana 🙈😁

Tsemppiä ❤️

Ulkona otin uuden kuvan testistä ( parempi valo 🙈😁).

Ps. Onko kellekään käynyt niin, ettei toinen viiva vahvistu ollenkaan koko raskauden aikana 🧐 ?
Mulla ei siis kokemusta, kun jokaisesta kuudesta lapsesta olen tehnyt vain sen yhden testin ja oli kaksi viivaa ( en muista olivatko yhtä vahvoja viivoja ), niin se oli siinä ja raskaana oltiin. Neuvolan ekalla käynnillä vain varmistus vielä.

Mutta mennään näillä…..ehkä vielä ostan testin. Jos ei vahvistu niin jään odottamaan vuotoa.

Takas pihalle….upea ilma ☀️

Liitteet

• IMG_4648.jpeg
    IMG_4648.jpeg
    3.2 MB · Katsottu: 24
Unelma7: sama, mäkään en oo aiemmista lapsista testannut kun sen yhden plussan joten en osaa vastata. Nyt vasta tää hulluus alkanut ja tässä kierrossa mennyt jo ainakin kymmenen testiä🫣

Katsotaan jos tänään uskaltais apteeksissa pyörähtää ja hakea sieltä vielä yhden.
(Aamun liuska testissä punertava haamu, tiedän että ei saisi monen tunnin jälkeen katsoa mutta minkäs itsellesi teet)😂

Tipun kyllä kovaa ja korkealta kun menkat alkaa!

Unelma7: sama, mäkään en oo aiemmista lapsista testannut kun sen yhden plussan joten en osaa vastata. Nyt vasta tää hulluus alkanut ja tässä kierrossa mennyt jo ainakin kymmenen testiä🫣

Katsotaan jos tänään uskaltais apteeksissa pyörähtää ja hakea sieltä vielä yhden.
(Aamun liuska testissä punertava haamu, tiedän että ei saisi monen tunnin jälkeen katsoa mutta minkäs itsellesi teet)😂

Tipun kyllä kovaa ja korkealta kun menkat alkaa!
Juu….hulluus on mullekin tässä hommassa tullut nyt 🙈😅
Vielä 15-vuotta sitten olin normi hullu, kun kuopus saatiin alulle 😅
Ny oon täyshullu ja rahoitan testimarkkinoita 😅

Olen itse ihan hukassa kierron kanssa, tai jotain sinne päin. Mul pitäis olla kp 13. Olen kp 9 asti tehnyt varmaan 15 ovistestiä, eikä täyttä plussaa ole tullut. En osaa sanoa varmuutta limoistakaan, osittain siksi että oli tiputteluvuotoa kp 9 asti, joten en tajunnut kiinnittää huomiota.
(Erikoisuus siis tässä kierrossa on se, että aloitin gelee royalet kp 1, joten se voi vaikuttaa, että tapahtumat tulee nyt vähän puskista. 👀)
Yhdyntää on ollut vain kahdesti, kp 6 ja kp 11. Tämä perustuu hyvin hatarasti tuntemuksiin kierrosta, mutta epäilen oviksen tapahtuneen kp 10 (viimeistään?), jolloin toinen yhdyntä olisi tapahtunut dpo 1. Katsoin netistö, että todennäköisyys raskauteen tuolloin on 5-8 % luokkaa.
Olen kuitenkin aika vakuuttunut, että ovis on ehdottomasti mennyt. Normaalisti olisin nimittäin kuitenkin saanut jo plussan kp 11-12 (tai ainakin viimekierrossa sain 😅). En tietty tiedä, jos en nyt ovuloikaan, mutta eilen ja tänään oli menkkamaisia tuntemuksia, joita siis voi esiintyä ovisaikanakin. Tähän osiltaan perustan käsityksenikin, että ovis olisi nyt jo tapahtunut. Saas nähdä. 😬

Noista raskaustesteistä on välillä vaikea sanoa kun voi olla viivanpaikkoja tai sitten ihan oikeita plussia. Inhottavaa kun sellainen osuu kohdalle, toivo kerkee herätä. Osa testeistähän antaa vieläpä aika helposti viivanpaikkaa ja aika törkeitä (selkeitä) viivoja.

Ootteko te merkinnyt appeihin tiputteluksi sellasta, et pyyhkiessä tulee ihan tummaa vanhaa verta muun liman seassa? Tai jos sitä päätyy pöksyihin asti? Mul ei oo nyt ennen oikein ollut tällästä, tässä ja viime kierrossa oli. Ei sillä varmaan oikeasti väliä ole mihinkään muuhun kun itselle muistiin, mut kuhan nyt kyselen. 😅

Noista raskaustesteistä on välillä vaikea sanoa kun voi olla viivanpaikkoja tai sitten ihan oikeita plussia. Inhottavaa kun sellainen osuu kohdalle, toivo kerkee herätä. Osa testeistähän antaa vieläpä aika helposti viivanpaikkaa ja aika törkeitä (selkeitä) viivoja.

Ootteko te merkinnyt appeihin tiputteluksi sellasta, et pyyhkiessä tulee ihan tummaa vanhaa verta muun liman seassa? Tai jos sitä päätyy pöksyihin asti? Mul ei oo nyt ennen oikein ollut tällästä, tässä ja viime kierrossa oli. Ei sillä varmaan oikeasti väliä ole mihinkään muuhun kun itselle muistiin, mut kuhan nyt kyselen. 😅
Olen merkinnyt ihan ne pari tippaakin. Merkitsin itselleni ne ihan siitä syystä, että näin pitkää tiputtelua (vaikka vain 2 tippaa päivässä) ei ole tapahtunut aiemmin. Pelkäsin jo, että tiputtelu meinas kestää koko kuukauden. Harkitsin geleen lopettamista tuon johdosta kokonaan. Kp 10 otin kuitenkin vain 1/2 annoksen, jonka jälkeen taas 1000 mg nyt 3 päivänä. En ole nähnyt tiputtelua tuon jälkeen.

Limoja gelee ei mielestäni ole kuitenkaan lisännyt. Tuon johdosta on hankala päätellä limoista mitään. Joutuisin oikeasti kaivelemalla kaivaa niitä jostain kohdun kaulan seutumilta. 🤣
Greippejä on myös mennyt, mutta en ole huomannut niistäkään mitään.
(Häpylyyn/alavatsan seutua nyt kylläkin kivistää, että saa nähdä mihin suuntaan tämä vie. Vähäinen valkkari on ehkä maitomaista tänään.)

Saa arvuutella, olisko mulla ovis jo mennyt, vai pitäisikö mun "ahdistella" miestäni vielä tänään. 😅
Kävin lukasemassa sun merkintöjä tuolta Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset! -ketjusta ja veikkaan et kaikkien noiden oireiden takia ovis oli jo, jolloin talletuskin kivasti. Kannattaa muistaa, et ovishuippu voi olla tosi lyhyt (itselläni on näin) ja ovisplussa tarkoittaa et musasolu irtonee 24-36h päästä (munasolu ottaa siittiöitä vastaan joku 12h), joten ette välttämättä olleet myöhässä tuon kp 11 talletuksen kanssa.

Muoks: ai niin mähän syön nyt toista kiertoa Donafertyä, et voihan ne tiputtelut ehkä siitäkin johtua.

Omaa napaa nopsaan kp8 ja ovistestissä tasavahvat viivat jo testi ajalla tyyliin 45sekunnin kohdalla 😱 nyt jo testi viiva vahvempi 😝 tänään on treffi perjantai siis 😝

Mies kysyi että pitääkö heti pikahommiin ryhtyä... 😂🤣 Totesin että ei nyt sentään heti.. jos ilta ruuan ja siivouksen jälkeen 🤔😅🙈

mulla ei ole KOSKAAN ovistesti näyttänyt plussaa ennen kp 12 😱 ei edes letrozolien kanssa...
Liekö letrozolien lisäksi melke8in päivittäin juotu inkivääri/kurkumatee ja jalkakylvyt 2-3krt viikossa auttaneet... Ubikonolia oon ottanut vasta 5 päivää nii se ei varmaankaan ole vaikuttanut vielä mihinkään. 😝

Muokattu viimeksi:
Kävin lukasemassa sun merkintöjä tuolta Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset! -ketjusta ja veikkaan et kaikkien noiden oireiden takia ovis oli jo, jolloin talletuskin kivasti. Kannattaa muistaa, et ovishuippu voi olla tosi lyhyt (itselläni on näin) ja ovisplussa tarkoittaa et musasolu irtonee 24-36h päästä (munasolu ottaa siittiöitä vastaan joku 12h), joten ette välttämättä olleet myöhässä tuon kp 11 talletuksen kanssa.

Muoks: ai niin mähän syön nyt toista kiertoa Donafertyä, et voihan ne tiputtelut ehkä siitäkin johtua.
Kiitti! ❤️
Ja kiitti tosta donaferty jutustakin. Enhän mä tajunnut, että se voi aiheuttaa tiputteluvuotoa. Mähän aloin syömään myös donafertyä joskus kp 3-4 kai. 😅

Takaisin