40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kanelikierre Kyllä niihin pistelyihin tottuu nopeasti. Toki ei ole neulakammoa, mutta mitä tuolla IVF-ketjussa lueskellut, niin sellaisetkin, joilla on. Itse en huomannut hormonien vaikutusta oikein mitenkään oloissani, odotin kyllä jonkinlaisia myllerryksiä. 👌 Hyperiäkään ei tullut, vaikka kaikki edellytykset siihen oli. Joten rohkaista haluaisin, ei muuta kuin unelmia kohti! 💖 Se alkioiden seulonta on itsellä se suurin motivaattori, että löytäisi vielä sen hyvän yksilön joukosta. 🙏

Meillä nyt vähän yli 2 viikkoa alkioiden nesteiden biopsoinnista, tuloksia voi varmaan alkaa kuulumaan mikä päivä tahansa.. 🫣 Kolme viikkoa sanottiin määräajaksi.

Mikä kp/xx sulla on menossa? Noi ovistestithän voi myös tummua ja vaalentua ennen plussaa. Et oisko mitään mahiksia, et ovis voiski olla vielä tulossa?
Nyt on kp 11. Viimekierrossa ovis tais olla kp 13. Mä tietty toivon, et ovis olis vasta tulossa, mutta lämmöt nous jo eilisestä 36.6->36.9, ja limat on juoksevaa, ja ilmeisesti kohdunkaulankin tilanne olis ollut optimaalinen. Himot olis myös olleet kohdillaan mulla. Tääl alkaa siis olla aikamoinen extra pms-oireinen rage-ämmä kohta. Niin se vain on, että tulee sitä ikää miehellekin, eikä sekään nöemmä toimi enää ihan vain nappia painamalla. 🙄😔

Nyt on kp 11. Viimekierrossa ovis tais olla kp 13. Mä tietty toivon, et ovis olis vasta tulossa, mutta lämmöt nous jo eilisestä 36.6->36.9, ja limat on juoksevaa, ja ilmeisesti kohdunkaulankin tilanne olis ollut optimaalinen. Himot olis myös olleet kohdillaan mulla. Tääl alkaa siis olla aikamoinen extra pms-oireinen rage-ämmä kohta. Niin se vain on, että tulee sitä ikää miehellekin, eikä sekään nöemmä toimi enää ihan vain nappia painamalla. 🙄😔
No juu, kyllähän noi oireet puhuu oviksen puolesta. Mut onneksi patjat tuli nyy tampattua onnistuneesti! 👍🏻😊

Takaisin