Täti-ihminen
Näppärä viestien naputtelija
Tein iltapäivällä vielä uuden early, siihen jäin kuivuttuaan näin selkeä viivanpaikka. Tänä aamuna testasin apteekin herkälöä ja ihan nega oli. Kaipa mä vielä tänän haen uuden satsin taas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta tuossa näkyy väriäView attachment 155224
Tein iltapäivällä vielä uuden early, siihen jäin kuivuttuaan näin selkeä viivanpaikka. Tänä aamuna testasin apteekin herkälöä ja ihan nega oli. Kaipa mä vielä tänän haen uuden satsin taas![]()
Olen nyt ulkona ja aurinko paistaa silmiin ( katson tekstiäsi vielä paremmin sisällä ). Mutta kun kauempaa katson niin ihan kuin viivanpaikka näkyisi ?Unelma7: No katsotaan, tosin mulla ollut kierto ehkä jopa 30 päivää viime aikoina niin ei välttämättä näkyis. Tein testin, en tiedä näkyykö siinä mitään, tuntuu että välillä näkyy jostain kuvakulmasta ja välillä ei sitten millään. Tuun varmaan hulluks![]()
Niin on toi kyllä selkeämpi kuin se aikasempi kuva jonka laitoin. Mutta luulisi, että jossain muussakin testissä olisi näkynyt jotain.Musta tuossa näkyy väriäVai näenkö jo silmissäni sitä joka paikassa kun oon aamun omia tuijotellut
![]()