40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@StarStrike mä otin tässä kierrossa terot käyttöön. Kun noita haamuja tullut testeihin joka kierto ja sen takia kierto venyy aina vähintään 10 päivää. Jospa nyt alkaisi sitten ajallaan jos tärppi ei käy.

Täällä dpo9 enkä tiedä miksi olen aivan pelko persiissä ton testaamisen kanssa. Jotenkin en uskalla vaan nähdä sitä negaa, kun toiveet on toisaalta niin korkealla.

Postaan nyt tännekin, aamun testi mun silmään tummentunut taas 💗. Suunta ainakin toistaiseksi oikea. Testit on nyt loppu, en tiedä, josko teen digin ensi viikolla tms.

Tässä dpo17 eli tämä aamu:

IMG_1374.jpeg

Pari päivää sit näytti tältä:

IMG_1354.jpeg

Moosee: Kyllä se selkeä plussa on, onnea niin paljon ❤️

Mä meinasin tänään uskaltaa testata kunhan saan nuorimman hoitoon ja toiseksi nuorimman kouluun.

Tänään ei enää aamulla särkenyt päätä mutta hajuaisti tosi herkkä, kissanhiekka laatikko sai äsken oksennusrefleksin aikaiseksi🤢
Lisänä pientä kuvotusta ilmassa mutta se ei kyllä ole normaalista poikkeavaa mitenkään. Tänään dpo: 9-10 ehkä joten tuskin mitään näkyisi, en vaan myös enää olla testaamatta.

Moosee: Kyllä se selkeä plussa on, onnea niin paljon ❤️

Mä meinasin tänään uskaltaa testata kunhan saan nuorimman hoitoon ja toiseksi nuorimman kouluun.

Tänään ei enää aamulla särkenyt päätä mutta hajuaisti tosi herkkä, kissanhiekka laatikko sai äsken oksennusrefleksin aikaiseksi🤢
Lisänä pientä kuvotusta ilmassa mutta se ei kyllä ole normaalista poikkeavaa mitenkään. Tänään dpo: 9-10 ehkä joten tuskin mitään näkyisi, en vaan myös enää olla testaamatta.
Tulosta odotellessa 🤭 Taidan itsekin tänään testata, Voi sitten sen jälkeen ajatella jotain muuta.

@Täti-ihminen mulla nyt aamulla tuntu että olenkohan heittänyt tämän kierron ns. hukkaan kun en teroja aloittanut nyt jo heti. Eli todennäköisesti ens kierrossa ne on menossa mukana taas. 👌

@Moosee todellakin on tummentunut. Uskalla luottaa, että kaikki menee hyvin. ❤️ Itse pelkäsin koko viime raskauden, että menee kesken ja vuodin vähän väliä verta jostain syystä. Asetin itselleni etappeja; jos selvitään seuraavaan ultraan, jos selvitään rakenneultraan, jne.. se oli itelle jotenkin semmoinen, että kun mielessäni asettama viikko tuli sitten täyteen tunsin suurta helpotusta ja joka viikko enemmän lisäsi mahdollisuuksia sikiölle. Todellisuudessa se ei tietenkään mitään olisi muuttanut, jos huonosti olisi mennyt, mutta sillä tavoin pystyin aina antamaan itselleni luvan nauttia edes vähän siinä viikkojen välissä. Meillä tietenkin helpotti, kun pääsimme ultraan usein. Semmoistakin kannattaa miettiä, että jos ei kunnalliselle pääse, niin sitten ostaa pari extra kertaa yksityiseltä. 🫶 varmasti usealla odottavalla äidillä on eriasteista pelkoa, mutta jos se läikkyy yli, kuten itselläni tuppasi tekemään, niin kannattaa neuvolasta kysyä myös, jos pääsisi keskustelemaan asiasta. Itseä harmittaa kun en pyytänyt ja mennyt. Olisi ollut varmasti hieman kevyempi mieli raskausaikana.

Tsemppiä teille testauksen äärellä oleville. 👍

Kyllä tää taitaa melko selkeä nega olla. Vaikka kuin yrittää etukulmista tiirailla.
No mutta vielä ei välttämättä näkyisi yhtään mitään joten ei heitetä kirvestä kaivoon, varsinkin kun tuntuu että oireita olis. (Ellen sit vaan mielessäni nekin kuvittele).

Liitteet

• IMG_7699.jpeg
    IMG_7699.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 12
Takaisin