@Sandra84 Harmi, jos lääkärikäynti jätti ristiriitaisia ajatuksia.. Mut ei kannata sitä miettiä liikaa, pääasia että menit tutkimuksiin ja saatiin hoitosuunnitelma endoon. Millä tavalla ohjeet oli erilaiset? Toivottavasti ei tulisi isoja tai hankalia oireita piikeistä!

Ootko miettinyt tai onko mahdollista ottaa alkio diagnostiikkaa mukaan ivf-hoitoon? Jos tulee useampi alkio, niin saisi valikoitua parhaat ensin siirtoon. Toki toivottavasti ei tarvitse sitä toteuttaa ja se seuraava jo onnistuisi!
Oma napa: Menkkoja ei vieläkään näy. Tein eilen Glearbluen normi raskaustestin (mihin tulee +) aamulla, negaa näytti. Mut sit se oli jäänyt pöydälle ja iltapäivällä kun olin laittamassa roskiin, siinä näkyi ohut pystyviiva puolittain. Joo, tiedän että noita ei pitäisi enää vilkuilla, mutta kun vahingossa katsoin ja tuo mieli näköjään tarraa jokaiseen JOS:iin.

Tänään tein aamulla Pregcheck-liuskatestin, puhdas nega. On kyllä niin kummallista, kun ei menkkojakaan kuulu ei näy... Ovisoireet oli kolme viikkoa sitten ja lämmöt olleet koholla, vasta kyllä vajaan viikon mittaillut. Alan jo pelätä tuulimunaa.. No, ehkäpä ne menkat sieltä ilmaantuu lähipäivinä, maanantaina teen taas uuden testin, jos ei... Onko kellään noussut hcg vaan hitaasti? Mä testasin kp38 esikoisen raskauden, niin en tiedä vertailupohjaa. Nyt kp34. Voihan mulla jostain syystä nyt olla superpitkä luteaali, mutta kun oon ymmärtänyt että siinäkin olis maksimi n. 17 päivää.. Tai sit kemiallinen ja siksi kestää vähän kauemmin..

Oireitakin on ollut niin monenlaisia viime viikkojen aikana. Nyt on ollut melko oireetonta muutaman päivän. Toivoisin jo niitä menkkoja, et pääsisi uuteen kiertoon, on tuntunut ikuisuudelta tämä kolme viikkoa..