Kp11. Yritän vähän himmailla ja puoliksi unohtaa, että yritetään etten stressaisi niin paljon. Ollaan taas vaan molemmat vähän kipeenä. Mikä siinä on, että oviksen lähestyessä ollaan jompi kumpi tai molemmat kipeenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä oon ymmärtänyt, niin ei eri raskauksissa ole välttämättä edes samat oireet. Mutta tuleehan väkisinkin verrattua varmaan. Mä en havainnut ekassa raskaudessa mitään muuta kuin lenkillä ihmettelin, et miks hengästyin helpommin. Testasin vasta, kun menkat oli 3pv myöhässä ja siksi vain, kun olis menty viinille. Ei sit menty.Onko fiilis yhtään parempi? Onpa kurjaa
Täällä ei mitään uutta, dpo8 omien laskujeni mukaan. Aamulämmöt tasaiset 36,5, illalla oli 36,7. Tämä hieman outoa, kun yleensä tässä vaiheessa lämmöt olleet 37 paikkeilla. Vatsassa normi tuntemuksia kuten aina ennen menkkoja, vähän juilii ja tuntuu ”raskaalta” mutta tissikipua/arkuutta ei ole lainkaan. Viime raskaudessa joka päättyi keskeytykseen rinnat oli tosi kipeät ja turvonneet jo ennen plussaa, jotenkin vertaan niihin oireisiin joka kierrossa. En siis usko tärppiin tällä(kään) kertaa.
Kuinka teillä muilla menee?![]()
Tuo olis aivan parasta, jos pystyisi puoliksi unohtamaan yrityksen.. Helpommin sanottu kuin tehty!Kp11. Yritän vähän himmailla ja puoliksi unohtaa, että yritetään etten stressaisi niin paljon. Ollaan taas vaan molemmat vähän kipeenä. Mikä siinä on, että oviksen lähestyessä ollaan jompi kumpi tai molemmat kipeenä.
Tervetuloa, kiva saada lisää porukkaa mukaan.Ilmoittaudun minäkin tänne paikalla olijaksiikää on 41 vuotta. Tammikuussa otettu kierukka pois, yhdet kuukautiset ehti tulla. Ja 27.2 teinkin positiivisen raskaustestin. Viikko sitten alkoi kovat kivut ja sain keskenmenon. Ultrassa kun ois pitänyt olla 6+2 ei näkynyt mitään, juurikaan. Verikokeiden perusteella raskaana kuitenkin olin. Vuotokin alkoi tuona samana päivänä kun olin ultrassa käynyt. Vuoto on ollut niukkaa koko viikon. Nyt kävin ultrassa ja eihän siellä mitään ollut. Verikokeisiin kuitenkin määräsi, katsotaan että arvot on tippunu.
Ohjeeks sain että odottaisin yhdet kuukautiset, että näkisi toimiiko kroppa normaalisti, ja olisi joku mistä laskea milloin on saanut alun, vaikka heillä hyvät laitteet onkin sen määrittelemiseksi.
En vaan haluaisi odottaa seuraavia kuukautisia. Mielummin ovulaatiotesteillä menisin. Onko miulla tosiaan aikaa odotella yhdet kuukautiset. Kaikki niin epävarmaa, ikä, keskenmenot jne.
Enkä jotenkin usko että odottelemalla miun mielialakaan tästä tokenee.
Taustalla miulla on kaks sektioo, joka käsittääkseni myös voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Lääkäri kyl sanoi että kaikki näyttää hyvälle raskaaksi tuloon ja on myös positiivista että tulin niin pian raskaaksi.
Onko fiilis yhtään parempi? Onpa kurjaa
Täällä ei mitään uutta, dpo8 omien laskujeni mukaan. Aamulämmöt tasaiset 36,5, illalla oli 36,7. Tämä hieman outoa, kun yleensä tässä vaiheessa lämmöt olleet 37 paikkeilla. Vatsassa normi tuntemuksia kuten aina ennen menkkoja, vähän juilii ja tuntuu ”raskaalta” mutta tissikipua/arkuutta ei ole lainkaan. Viime raskaudessa joka päättyi keskeytykseen rinnat oli tosi kipeät ja turvonneet jo ennen plussaa, jotenkin vertaan niihin oireisiin joka kierrossa. En siis usko tärppiin tällä(kään) kertaa.
Kuinka teillä muilla menee?![]()
Mitä ovulaatiotestejä käytätte jos siis käytätte, tilaatteko jostain vai![]()
Mulla ovistestit on näyttänyt aika tasasta haaleahkoa viivaa, ehkä pientä tummumista. Usein niin, että aamulla haalea ja ip tasavahva ja sit sen jälkeen vielä seuraavan päivän näyttää vähän tummempaa, muttei enää tasavahvaa. Ilmeisesti se piikki on itsellä suht nopea. Nyt itsekin just arvon et olikohan mun ovis sit kuitenkaan sillon kun testi tasavahva, vasta tulossa vai oli tyhjä arpa, sillä lämmöt ei oo alkanut nousee normaaliin tapaan, vähän sahaamista ja mun mielestä alakanttiin ollakseen dpo6.Liuskaovistestit on minulle vieraita, joten kysäisempä teiltä, vahvistuuko testiviiva ovulaation lähetessä? Sen tiedän, että testi on positiivinen, kun testiviiva on vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Mutta entäs ennen sitä?
Täällä pohdin, olenko onnistunut yllätävällä lisäravinteiden lisäämisellä sekoittamaan kierron, jääkö ovulaatio kokonaan tulematta vai piteneekö kierto.
Oireista päätellen ovulaatio on normaalisti tullu kp10 tai kp11, limat alkaneet kp8. Nyt menossa kp9, vielä ei limoja näy, alavatsa vain arka.
Liuskatesteissä testiviiva on ollut joka päivä todella todella haalea.
@Pinkkigreippi jospa seuraavassa testissä olisi kaksi viivaa.![]()
Kai se menee niin, että se LH-hormoonieritys on huipussaan kun viiva on tummimmillaan. Itse ovulaatiohan tapahtuu vasta tuntien päästä tuosta.Liuskaovistestit on minulle vieraita, joten kysäisempä teiltä, vahvistuuko testiviiva ovulaation lähetessä? Sen tiedän, että testi on positiivinen, kun testiviiva on vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Mutta entäs ennen sitä?
Täällä pohdin, olenko onnistunut yllätävällä lisäravinteiden lisäämisellä sekoittamaan kierron, jääkö ovulaatio kokonaan tulematta vai piteneekö kierto.
Oireista päätellen ovulaatio on normaalisti tullu kp10 tai kp11, limat alkaneet kp8. Nyt menossa kp9, vielä ei limoja näy, alavatsa vain arka.
Liuskatesteissä testiviiva on ollut joka päivä todella todella haalea.
@Pinkkigreippi jospa seuraavassa testissä olisi kaksi viivaa.![]()
Ja siis se huippu voi ilmeisesti olla aika nopeasti ohi. Viivan pitäisi siis tummua..Kai se menee niin, että se LH-hormoonieritys on huipussaan kun viiva on tummimmillaan. Itse ovulaatiohan tapahtuu vasta tuntien päästä tuosta.