40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dextralla sanottiin, että laita yksi Procren pistos 24.3. ja Ovumialla kaksi liikkua kuukauden välein 26.3. 🤷🏼‍♀️ Toisaalta se eka lääkäri pohti kans että yks vai kaks, että ihan sama se kai on ja varman päälle kaksi… Näin sen nyt ajattelen.

Mulla oli viimeksi Synarela ivf-hoidossa ja siitäkään ei massiivisia oireita tullut, niin kaippa tuosta selviää pienellä melankolialla ja kuumilla aalloilla 🥴🙈 Sittenhän selviää. Kävin tänään ostamassa piikit🙏🏻 ja sekoilin kassalla pin-koodini kanssa 🤣 ai jessus… (eri kortti mitä normaalisti käytän)

Mietittiin sitä diagnostiikkaa viimeksi, mutta sitä ei suositeltu, jos tulee vain pari alkioita. Ihmettelin kyllä, että miksi… Rahaahan siinä menee, mutta aikaa säästyisi! Uskottiin sokeasti lääkäriä. Mietin, että jos tämä PAS ei onnistu, niin onkohan vielä mahdollista onnistua. Kannattaako tehdä 4. IVF omilla soluilla? Takana 3 hoitoa ja tuoresiirtoa. Kahdesta ekasta tosiaan vaan tuoresiirrot, ei pakkaseen ja sit DHEA + pitkä kaava sai aikaan kaksi blastoa… Erikoista tässä on se, että ei yhtään plussaa hoidoilla, mutta n. 2v. sitten luomusti eka plussa… Ei tosiaan ole mitään mahdollisuuksia varmaan saada enempää kuin 2 alkioita per hoito… Hiljaiset munasarjat. Tosin AMH nousi kun söin sitä DHEA:ta lääkärin määräämänä. En tiedä voisko se sit auttaa vielä… Amh siis 0.62 viime kesänä…

No onpas ärsyttävää kun on menkat myöhässä ja sit jos alkaa kierto :/ Kerro sit miten kävi… Sit jos ei nappaa, niin sit vaan ovista tikuttamaan 🙏🏻💃🏼
Onpa teillä ollut pitkä taival jo. Oikeasti kyllä hyvä, että kävit siellä toisessa paikassa siinä tutkimuksessa! Jospa sillä olisi käänteentekevä vaikutus, kun nyt hoidetaan ennen siirtoa. 💖 Ootko kysynyt/pohtinut tuota kysymystä mahdollisesta jatkosta siellä lääkärissä? Vai onko parempi nyt vain keskittyä tulevaan täysillä ilman että murehtii jatkoa.. Ja JOS ei onnistu, niin sitten miettii sitä jatkoa. Mutta ymmärrän kyllä, että se jatko mietityttää. Onneksi sulla kuitenkin vielä iän puolesta on aikaa, kun on vuosia vanhempiakin vielä hoidoissa. Oon sanonutkin jo, mutta niin kovasti toivon, että onnistuisi tuo seuraava siirto! Ja siihenhän kaikki uskotaan, positiivinen ajattelu kehiin! ✨♥️

Mä luulin päivällä jo, et menkat alkais, kun oli vähän sellaisia orastavia tuntemuksia, mut meni ohi ja ei mitään. 😬 Noo.. Jos lakkais odottamasta. 😅

Onko muilla oviksen lähestyessä väsymystä, mieliala heittelee?
Mä ainakin huomasin nyt kun nyt tätä pikkunelosta yrittäessä ekaa kertaa elämässäni aloin oikeastaan seurata ovulaatiota tai edes miettiä et milloin se tapahtuu, et juurikin mielialat vaihtelee, ja joskus myös väsyttää. Itkuisuutta on vähän kuin pms-aikaan. Jotenkin olo tosi herkillä oviksen aikaan.

@Pinkkigreippi ja @Puolikuu josko pian uusi kierto alkais, jos on alkaakseen. ❤️

@Sandra84 Vaikea kysymys. Ajattelen niin, että kun asia on ajankohtainen ja päätös täytyy tehdä, sydän kertoo vastauksen. ❤️ Josko kävisi niin, ettei teidän tarvitsisi tuota päätöstä edes tehdä. ❤️
Me lopetettiin vuosien tuloksettomat ivf-hoidot, kun alkioita oli siirretty yli 20, eikä yhtään plussaa. Elämä yllätti pari vuotta tuon päätöksen jälkeen ja saatiin lapsi luomusti. ❤️

@Fanni81 kyllä. Nykyisin ovisoireet tuntuvat jopa pahemmilta kuin pms-oireet. Päikkärit on pakolliset, pinna kiristyy hyvin nopeasti ja olo kaikin puolin ankea. Olenkin puolisolle sanonut, etten yhtään ihmettele, ettei meillä kovin tiuhaan peittoja heilutella kierron puolivälissä. 😂

@Ulpukka_84 hurjasti onnea plussasta. 😍❤️

Täällä ovistestin viiva on haaleampi kuin eilen. Eilen oli jo aika tumma, ei kuitenkaan testiviivan vahvuinen. Tein eilen ja tänään myös digin, ei hymyä havaittavissa.

Nähtäväksi jää, kuinka pitkä tästä kierrosta tulee.

Saako kysyä ei oo pakko vastata mutta oletteko mistä kunnasta vai läänikö se on ?
Itse asun Lapissa. Saa nähdä löytyykö muita täältäpäin.

@Fanni81 hienosti siellä viiva tummuu, ovis ihan nurkan takana. 🤩
Nyt menossa kp13. Normaalisti kierto ollut 23-25 päivää ja ovis oireista päätellen kp10 paikkeilla.
Toisaalta ei haittaisi, vaikka kierto muutamalla päivällä pitenisi.

@Fanni81 hienosti siellä viiva tummuu, ovis ihan nurkan takana. 🤩
Nyt menossa kp13. Normaalisti kierto ollut 23-25 päivää ja ovis oireista päätellen kp10 paikkeilla.
Toisaalta ei haittaisi, vaikka kierto muutamalla päivällä pitenisi.
Eli sulla on selkeät ovisoireet? Mulla viime kierrossa vaan kivut ja testi tosi vahva. Muita oireita ei ollut. Että Katotaan nyt miten tää kierto....

Kuulumisia täältä, odottavan aika on pitkä. Kierron päivä 17 menossa ja vähän nipistelee vatsaa. Lisäksi sormet ja varpaat ihan jäässä. En tohtinut tikuttaa ovulaatiota tässä kierrossa etten stressaa liikaa. Yritystä ollut tiheästi 🙏.

En voi oikeasti enää kuin nauraa tälle meidän ensimmäiselle yrityskierrolle. 😂

Olen hankkinut monenlaiset lisäravinteet, ovulaatiotestit ja peittoa on heiluteltu säännöllisesti.
Ovisplussaa ei ole näkynyt, eilen oli vahvempi viiva kuin aiemmin, tänään jälleen haaleampi. Digikään ei hymyillyt.
Oletan siis, että ovis on vasta tulossa. Jottei tämä yrittäminen olisi liian leppoisaa, iski kunnon flunssa ja kirsikkana kakun päällä epäilen, että mulla on pissatulehdus. 🙃
Joskus vuosia sitten raskaana ollessa viimeksi ollut ja nyt on ilmassa samaa.

Ehkä universumi yrittää kertoa, ettei kannata edes yrittää. 😂

Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! 🤗

Mä tein aamulla seuraavan negatestin, ja eiköhän se nyt ollut jo viimeinen. 🙈 Kp36 ja ei vuotoa, ei oireitakaan.. Paitsi tämän päivän on ollut tosi matalat energiatasot ja alakuloisuuteen taipuvainen mieli (ihan muissa asioissa), että josko se sitten enteilisi.. Mä toivon, et huomenna muuttuis kp1! 🙏

Mun olo on henkisesti ihan hirveä. Itkettää ahdistaa väsyttää ei kiinnosta mikään. Joudun nukkumaan päiväunet töiden jälkeen. Hormonien takia tämä olo.
Tuntuu että pitää hakea saikkua töistä.
Jos tämä on aina tämmöistä niin ehkä parempi on kierukka laittaa takaisin.
Kp12 tänään. Ei ollu vielä ovista

@Puolikuu onnittelut uudesta kierrosta, onneksi ei pidemmäksi enää venähtänyt. 🥳

@Pinkkigreippi miten sulla lämmöt yleensä käyttäytyy loppukierrosta? Vielä pidän peukkuja, että plussa sinne kuitenkin tälle kiertoa tulisi. ❤️ Edellisessä raskaudessa sain haamun vasta, kun menkat oli päivän myöhässä.

@Vapaalaskija lupaavia oireita. 🤩

@Fanni81 voi paska, kuulostaa todella kurjalta sun vointi. 💕

Täällä kp14. Ovistestin toinen viiva oli lähes näkymätön, digi myös tyhjä ympyrä. Kuivaa kuin Saharassa. En usko, että tässä kierrossa on edes ovulaatiota tulossa, mutta sepä ei haittaa, kun olo niin kurja flunssan vuoksi, että haluan vain levätä. 🤒🤧

Muokattu viimeksi:
@Puolikuu onnittelut uudesta kierrosta, onneksi ei pidemmäksi enää venähtänyt. 🥳

@Pinkkigreippi miten sulla lämmöt yleensä käyttäytyy loppukierrosta? Vielä pidän peukkuja, että plussa sinne kuitenkin tälle kiertoa tulisi. ❤️ Edellisessä raskaudessa sain haamun vasta, kun menkat oli päivän myöhässä.

@Vapaalaskija lupaavia oireita. 🤩

@Fanni81 voi paska, kuulostaa todella kurjalta sun vointi. 💕

Täällä kp14. Ovistestin toinen viiva oli lähes näkymätön, digi myös tyhjä ympyrä. Kuivaa kuin Saharassa. En usko, että tässä kierrossa on edes ovulaatiota tulossa, mutta sepä ei haittaa, kun olo niin kurja flunssan vuoksi, että haluan vain levätä. 🤒🤧
Kiitos! Hyvä kyllä, että saa oman hormonitoiminnan käyntiin. ☺️

Voi harmi, tsemppiä ja paranemista sinne! Voi kai se ovis vielä tulla vähän myöhemmin vain.. Ja jos olikin sitten jaksavampi. 🙏

Täällä tänään mieliala on niin kuin olis pms oireita. Vuotoa on siis ollut jo 5 viikkoa lääkkeellisestä.tyhjennyksestä. Raskaustesti vielä haalea positiivinen. Eilen vielä oli ihan hyvä mieliala, joten toiveissa, että alkais vihdoinkin oikeat menkat.

Takaisin