Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa teillä ollut pitkä taival jo. Oikeasti kyllä hyvä, että kävit siellä toisessa paikassa siinä tutkimuksessa! Jospa sillä olisi käänteentekevä vaikutus, kun nyt hoidetaan ennen siirtoa.Dextralla sanottiin, että laita yksi Procren pistos 24.3. ja Ovumialla kaksi liikkua kuukauden välein 26.3.Toisaalta se eka lääkäri pohti kans että yks vai kaks, että ihan sama se kai on ja varman päälle kaksi… Näin sen nyt ajattelen.
Mulla oli viimeksi Synarela ivf-hoidossa ja siitäkään ei massiivisia oireita tullut, niin kaippa tuosta selviää pienellä melankolialla ja kuumilla aalloillaSittenhän selviää. Kävin tänään ostamassa piikit
ja sekoilin kassalla pin-koodini kanssa
ai jessus… (eri kortti mitä normaalisti käytän)
Mietittiin sitä diagnostiikkaa viimeksi, mutta sitä ei suositeltu, jos tulee vain pari alkioita. Ihmettelin kyllä, että miksi… Rahaahan siinä menee, mutta aikaa säästyisi! Uskottiin sokeasti lääkäriä. Mietin, että jos tämä PAS ei onnistu, niin onkohan vielä mahdollista onnistua. Kannattaako tehdä 4. IVF omilla soluilla? Takana 3 hoitoa ja tuoresiirtoa. Kahdesta ekasta tosiaan vaan tuoresiirrot, ei pakkaseen ja sit DHEA + pitkä kaava sai aikaan kaksi blastoa… Erikoista tässä on se, että ei yhtään plussaa hoidoilla, mutta n. 2v. sitten luomusti eka plussa… Ei tosiaan ole mitään mahdollisuuksia varmaan saada enempää kuin 2 alkioita per hoito… Hiljaiset munasarjat. Tosin AMH nousi kun söin sitä DHEA:ta lääkärin määräämänä. En tiedä voisko se sit auttaa vielä… Amh siis 0.62 viime kesänä…
No onpas ärsyttävää kun on menkat myöhässä ja sit jos alkaa kierto :/ Kerro sit miten kävi… Sit jos ei nappaa, niin sit vaan ovista tikuttamaan![]()
Mä ainakin huomasin nyt kun nyt tätä pikkunelosta yrittäessä ekaa kertaa elämässäni aloin oikeastaan seurata ovulaatiota tai edes miettiä et milloin se tapahtuu, et juurikin mielialat vaihtelee, ja joskus myös väsyttää. Itkuisuutta on vähän kuin pms-aikaan. Jotenkin olo tosi herkillä oviksen aikaan.Onko muilla oviksen lähestyessä väsymystä, mieliala heittelee?
Eli sulla on selkeät ovisoireet? Mulla viime kierrossa vaan kivut ja testi tosi vahva. Muita oireita ei ollut. Että Katotaan nyt miten tää kierto....@Fanni81 hienosti siellä viiva tummuu, ovis ihan nurkan takana.
Nyt menossa kp13. Normaalisti kierto ollut 23-25 päivää ja ovis oireista päätellen kp10 paikkeilla.
Toisaalta ei haittaisi, vaikka kierto muutamalla päivällä pitenisi.
Vielä oli kaapissa pari pakettiahttps://freeimage.host/i/3IwwbRf
Veikkaan että ko 14 tai 15 ovis
@Ulpukka_84 ostitko lisää testejä
@Murusia mikä kp sulla on nyt menossa?
Saako kysyä ei oo pakko vastata mutta oletteko mistä kunnasta vai läänikö se on ?
Itse asun Lapissa. Saa nähdä löytyykö muita täältäpäin.
PirkanmaaltaSaako kysyä ei oo pakko vastata mutta oletteko mistä kunnasta vai läänikö se on ?
Itse asun Lapissa. Saa nähdä löytyykö muita täältäpäin.
Kiitos! Hyvä kyllä, että saa oman hormonitoiminnan käyntiin.@Puolikuu onnittelut uudesta kierrosta, onneksi ei pidemmäksi enää venähtänyt.
@Pinkkigreippi miten sulla lämmöt yleensä käyttäytyy loppukierrosta? Vielä pidän peukkuja, että plussa sinne kuitenkin tälle kiertoa tulisi.Edellisessä raskaudessa sain haamun vasta, kun menkat oli päivän myöhässä.
@Vapaalaskija lupaavia oireita.
@Fanni81 voi paska, kuulostaa todella kurjalta sun vointi.
Täällä kp14. Ovistestin toinen viiva oli lähes näkymätön, digi myös tyhjä ympyrä. Kuivaa kuin Saharassa. En usko, että tässä kierrossa on edes ovulaatiota tulossa, mutta sepä ei haittaa, kun olo niin kurja flunssan vuoksi, että haluan vain levätä.![]()