Yrittäjä83
Silmät suurina ihmettelijä
Tänään tehty testi 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä siinä jotain on! Muutaman päivän päästä näkee, vahvistuuko.
Oliko sulla nyt minkä pituinen kierto? Tuli mieleen, et olisko voinut olla kiinnittymisyritys tms, jos vuoto poikkeavaa ja runsaampaa?Uusi kierto aloitettu melkoisen lisäravinnemäärän kanssa.
Aiemmin meni vain magnesium ja d-vitamiini. Nyt käyttöön tuli näiden lisäksi: rauta, inositoli, sinkki, e, beet, folaatti, NAC, gelee royale, jodi, q10 ja maca.
Jännä nähdä, kuinka nää sotkee kiertoa.
Jostain syystä menkat on tällä kertaa minun normaalista poikkeavat. Vuoto runsaampaa, pieniä hyytymiä. Kierto on ollut nyt muutaman vuoden säännöllinen 23-25 päivää ja vuoto niin niukkaa, että pikkuhousunsuoja on riittänyt.
Heti pisti miettimään, joko tässä ollaan vaihdevuosissa menossa, onko kohdussa polyyppi vai mikä tää yhtäkkinen runsastuminen on.
Kuten aiemmin kerroin, meillä ei varsinaista yritystä ole ollut, eikä varsinaista vauvahaavetta. Ollaan eletty ajatuksella, että meillä on hyvä näin, mutta jos raskaaksi tulisin, kiitollisina otettaisiin pieni vastaan.
Täytyy hattua nostaa puolisolle, kuinka avoimen innokkaasti hän lähti tähän touhuun matkaan, kun toissapäivänä kannoin pussillisen lisäravinteita kotiin ja ilmoitin, että nyt alkaa yritys ja tulee lisäravinteet käyttöön myös hänelle.
Tänä aamuna hän oli se, joka lisäravinteiden perään kyseli, kun teimme lähtöä töihin.![]()
Mä kävin omakustanteisesti NIPT:ssä, normaalin kunnallisen sikiöseulan lisäksi. Tulos oli onneksi normaali ja nyt pystyy kunnolla jo nauttia raskaudesta@Fanni81 Sama täällä kyllä vaan mielessä pyörii miten riskit kasvaa iän myötä. Ollaan mietitty yksityisellä NIPT-testeissä käymistä kun täällä päin ei sitä julkisella saa. Ja esim trisomia-21-riski alkaa niin selvästi kasvaa 40+v äitien lapsilla.
Tosin itellä ehkä vielä enemmän jännitystä siinä tuleeko enää raskaaksi. Toisaalta oon suht lyhyen aikaa sitten saanut kaksi lasta eli periaatteessa voisi toivoa ettei hedelmällisyys nyt yhtäkkiä ole täysin romahtanut. Ja ikää mulla nyt 40 eli vähän vähemmän kuin sulla. Mutta voidaan täällä yhdessä sun ja kaikkien muiden palstalaisten kanssa jännäillä miten meille käy. Toivottavasti kaikille vielä hyvin.![]()
Tää ei oo vielä itseasiassa lähelläkään ovulaatiota, pitäisi olla yhtä vahvat viivat tai oikeastaan testiviivan pitäisi olla vahvempi kuin kontrolliviiva, mikäli olisi ovulaatio tulossa. Usein testeissä näkyy tuollaista haaleaa jo paljon ennen ovulaatiota sekä vastaavasti ovulaation jälkeen viivan alkaessa haalistumaan. Eli malttia, kyllä se ovulaatio varmaan on tulossa. :)Testi näytti tänään negaa, mutta mietin onko mulla nyt sitten ovulaatio. Tikutin sen ja tulos tämä. Aloin pohtimaan ovulaatiota, koska limaa tulee hitostiView attachment 142309
Voi ei, toivottavasti helpottaa pianKp2. Aivan hirveät menkat. Yöllä piti nousta vaihtaa side. 4h päästä taas. Punainen ob pitää 2h. Piti ostaa vihreitä. Itkenyt koko päivän. Masentaa. Ahdistaa. Aivan hirveä olo. Nyt mä muistan miksi mulle laitettiin hormonikierukka.... alkaa olla ikävä sitä
No juu, onhan se näinkin.. En nyt testaile hetkeen, työviikko kun alkaa, niin paremmin malttaa olla, kun on muuta ajateltavaa tarpeeksi..@Puolikuu niin kauan kun ei näy vuotoa, on toivoa
Täällä kp6 ja alkaa vuotokin vihdoin loppua. Sitten vaan odottelemaan koskakohan ovis tällä kertaa tulee vai vai jääkö vallan välistä.
Voi ei, ompas sulla ollut kurjaa!Saanko mä purkaa kun ei mulla oo muitakaan. Musta on tullu ihan hirveä. Kp 3. Sain ihan hirveän raivokohtauksen ja en uskalla edes kertoaraivosin koko päivän. Onneksi mies oli toisella paikkakunnalla käytössä mutta whatsapp huusi. Mä oon ihan hullu, oikeesti, myönnän. Hormoonit sekoitti mut aivan täysin. Siivosin koko talon ja 3 säkkiä heitin roskiin. Uhkasin ukkoa raivopäissäni että vuokraan yksiön (en minä tuota ikinä jättäisi). Ollaan pian 24v oltu yhdessä. Mutta mä vaan kysyn miksi nää hormonit vaan pahenee?
Kiitos ja anteeksi
Onko fiilis yhtään parempi? Onpa kurjaaSaanko mä purkaa kun ei mulla oo muitakaan. Musta on tullu ihan hirveä. Kp 3. Sain ihan hirveän raivokohtauksen ja en uskalla edes kertoaraivosin koko päivän. Onneksi mies oli toisella paikkakunnalla käytössä mutta whatsapp huusi. Mä oon ihan hullu, oikeesti, myönnän. Hormoonit sekoitti mut aivan täysin. Siivosin koko talon ja 3 säkkiä heitin roskiin. Uhkasin ukkoa raivopäissäni että vuokraan yksiön (en minä tuota ikinä jättäisi). Ollaan pian 24v oltu yhdessä. Mutta mä vaan kysyn miksi nää hormonit vaan pahenee?
Kiitos ja anteeksi