Jaa että sullakin on tuo "ihana vaiva".. mulla oireillut viimeisissä kahdessa raskaudessa oikea käsi, mutta raskausajan ulkopuolella ei vaivaa ollut. Odotettavissa siis puutuneita sormia täälläkin.. toistaiseksi siis nautitaan myös niistä tuntevista sormistaluultavasti rannekanavaoireyhtymä nostaa päätään tuossa toisessa kädessäni mitä ei ole leikattu.. Siihen asti mennään nautiskellen eteenpäin. :)
Mulla oikea käsi oli pahempi ja öisin varsinkin tosi kipeäkin sillon esikoisen aikaan, vaikka rannetuki oli käytössä. Vasen käsi vähän komppasi. Kummankaan käden sormilla en tuntenut mitään. Sillon vasta ymmärtää senkin tuntoaistin merkityksen ja vaikutuksen. Oikea käsi alkoi mulla oireilla kun palasin töihin ja jouduin olemaan paljon koneella. Sai tuomion leikkaushoito. Vasemmassa kädessä sama vaiva on edelleen kokoajan lievänä, mutta niin lievänä etten siitä oikeastaan ole edes tietoinen. Katsotaan miten pahaksi se äityy nyt ja pääseekö sitten aikanaan leikkaukseen myös vasurin kanssa.. Jos turvotuksen saisi jollain tapaa pidettyä mahd kauan kurissa, niin se varmasti auttaa.

Ei ihan kaikissa istuma-asennoissa, mutta auton ja bussin penkissä kyllä. Aika jännän tuntuista se tikutus mikä alkaa kun penkistä nousee..
.
Hieman turhauttaa olla töissä, kun ajatukset ovat jo äitiyslomassa
Minäkin oon turhautunut olemaan töissä,ois niin paljo kivempi olla kotona ja valmistautua rauhassa kaikkeen.En ole ostanut vasta kuin 3 vaatetta vauvalle enkä neulonutkaan mitään.En jotenki uskalla ennenkuin rak.ultra on ohi.
Johtuu siis kyllä siitä, että löysin esikoisen jäljiltä pienimmät koot mitä en ehtinyt antamaan pois. Käly on ostanut vähän vaaleanpunaista joukkoon ja tuonut heidän vaatevaraston mukanaan, mistä valkkasin ns sopivimmat päältä. Tässä on sukuun tipahtanut kolme poikaa, niin on nuo hepeneet vähissä, mutta muuten me kyllä jo kohta haukutaan tavaroihin, vaikka kuinka koitan karsia kaiken turhan pois