3/3 oireet ja ajatukset

No se kyllä todella harvalle puhkeaa niin voi olla että sen takia ne ei ole siitä huolissaan =) Mulla tuli loppuraskaudessa mahan ja kämmenten kutinaa nii oma terkka ihan hätääntyi ja varasi seuraavalle päivälle verikokeen, ei ollut kuitenkaan hepatoosia =) Jos se kutina alkaa ihan tosissaan häiritsemään voithan neuvolaan soittaa ja pyytää päästä verikokeisiin =)

Kylläpäs nyt vihloo selkään ja häntäluuhun, tuolla vissii kaivaudutaa jonneki alakertaan..

Tänään taas näköjään nivuset kipeänä illasta, hyvä että enään kävelemään pääsee. Huoh, kyllä se tästä , onneksi yleensä kestänyt vain illan /päivän ja yön jälkeen jo parempi. Niin ja hikka ollut tänään useaan kertaan pienellä. Maha hytkyen menty siis tänään :grin

Kesäflunssan onnistuin hommaamaan itselleni. Kaksi päivää sitä nyt takana, vetää viimeisetkin voimat (ja yöunet).. alaselkäkin on ollut kipeämpi kuin vähään aikaan. Jospa tämä tästä. Vauva on onneksi ollut kiltisti :)

Huh.. Juhannussauna ei tehny hyvää turvotukselle.. Jessus, että kädet tykyttää ja särkee :arghh: ..ennen saunaa kävin myös koiran kanssa pitkähköllä lenkillä ja nyt alaselkä juilii melkoisesti.. No, tuskinpa se muuta on ku "rasitussärkyä"..

Iloista juhannusta kaikille! :happy:

Minä huomasin kans että saunassa turposi etenkin varpaat.. Oon aiemminkin kattonu saunassa että onpa varpaat turvonnu, mutta nyt huomasin ku ei ollu sukkia ennen saunaa että ne turposi vasta siellä.. Nyt on taas normaalit varpaat :)

Juhannus saunassa irtosi limatulppa! Taas käyty tosi pahohojen ja pitkien supparien takia jorvissa. Pisimmät kesti 5 min. Vatsa ollu kivikova koko päivän

Onko teillä muilla rinnat kipeät? Mulla on nyt tän päivän aikana tullut toinen kipeäksi ja pistelee. Jotain kirkasta nestettä tulee molemmista välillä...en mää halua, että nää vielä kipeytyy:-D

ääääääh.. Mun nivuset on aivaan järkyttävän kipeet :schocked028 Vieläku neuvolassa oikeen ehtimällä ja painelemalla ehti missä pylly menöö !!

Täälläki nivusiin sattuu kävellessä välillä niin et täytyy pysähtyä tai linkata, viimeksi tänään kaupassa :shifty:

Täällä on nännit ollu koko raskauden tosi kipeet, muuten rinnat ei o kipeet. Semmosta keltasta kuivunutta juttuu on ollu pari kuukautta nänneissä

Toisesta rinnasta tulee enemmän sitä keltasta, varsinki illasta ja aamusta (huomaa hyvin ku yöpaita kastuu). Toisesta siis ihan vähän kirkasta nestettä. Nännit ja rinnat on noin viikon ajan ollu kipeät.

Mulla ei edelleenkään mitään muutosta rinnoissa. Paitsi hemmetisti luomia. Roikkuu ehkä vähän normaalia enemmän mut johtuu ympärille kertyneestä rasvasta enemmän kuin mistään muusta. ;)

Tissit alkanut nyt olemaan kipeenä ja nivusia vihloo. Välillä iltaisin ei kykene kunnolla kävelemään, onneksi kuitenkin vielä pystyy. :)

Täällä on taas tullu noita liitoskipuja. Yöllä koski asennonvaihdot ja nyt aamusta kävellessä vähän tuntuu myös. Johan ne olikin jonkun aikaa pois..Mutta jos nää nyt sitten taas merkkais jotakin..

Oikea korva jumputti viime yönä tyynyä vasten, kuulosti samalta ku joskus kuulee oman sydämenlyönnin mutta tää oli hirveen paljon nopeampaa. Mietin et voiko vauvan syke kuulua omissa korvissa, oma jos tuo olisi ollut ni olis kyllä paha kohtaus menossa. Piti ihan ranteesta tunnustella, ei kyllä tuntunu siltä ku joskus alkuraskaudessa kun oli niitä tykytyksiä. Säikytti kyllä

Takaisin