3/3 oireet ja ajatukset

Selkä kipeenä ja käsi puutuneena. Joutuu koht turvautuu panacodii ku en tiiä mite olis ettei koske. Grammanen panadoli ei auttanu mitää

Marsupilami, mulla sama juttu. Jos ei olis tätä mahaa ja vauvan liikkeitä niin en tietäisi edes olevani raskaana.
Meillä oli neuvolassa terveydenhoitajaopiskelija, joka kertoi että hänellä oli molemmissa raskauksissa ensimmäiset supistustuntemukset vasta silloin kun synnytys oli lähellä. Molemmat jouduttiin kuulemma käynnistämään.

Ei oo maitoa tullut, ei vihlo eikä ole koskenut mihinkään, ei turvota, ei niin mitään....
Ainoastaan vasemman käden sormet välillä puutuu ja niitä pistelee.

Mulla on sama tilanne kuin gerberalla ja marsupilamilla.. Ei mitään supistuksia tai muutakaan. Täytyy kyllä nyt koputtaa puuta, sillä viimeksi kun tänne laitoin ettei oo supistuksia ollut, niin tuli jo illalla sellainen kivulias ettei tiennyt mitä tehdä..

Musta on tuntunu nyt monena päivänä välillä että mulla on ihan JÄÄÄÄTÄVÄ kakka jumissa pebassa :D semmosta painetta et se kakka tahtois kovin pihalle mutta ei mahdu :D onkse nyt sit se vauva joka painaa?

Samaa vikaa täälläki. :/ ja toisinaan vauva "sisustaa" ja myllertää niin että suoli alkaa toimiin..

Musta on tuntunu nyt monena päivänä välillä että mulla on ihan JÄÄÄÄTÄVÄ kakka jumissa pebassa :D semmosta painetta et se kakka tahtois kovin pihalle mutta ei mahdu :D onkse nyt sit se vauva joka painaa?
Käy ostamassa apteekista vesiperäruiske pussi ja toimita vatsa. Mun vatsa ei kunnolla ole toiminut koko raskauden aikana ja mitkään pehmikkeet Ei oo auttannu

Noku ei oikee kakka oo jumissa, käyn lähes joka päivä kakkosella :P

Kyllä se taitaa olla vauva mikä sielä painaa, mulla oli synnytyksessä samanlainen tunne. Tai ainakin toi sun kuvaus kuulostaa ihan samalta ja jos kerran oikeesti ei ole suoli täynnä.

Eilen ja tänää ollu etova olo. Eilen ajattelin et johtuu panacodista jonka otin selkäkipuun mut ku jatkuu viel tänäänki ni ei se siitä voi johtuu. Liekö joku pahoinvointikausi, kun se kahvi on jo pidempää oksettanu aamusta

Mulla on sama tilanne kuin gerberalla ja marsupilamilla.. Ei mitään supistuksia tai muutakaan. Täytyy kyllä nyt koputtaa puuta, sillä viimeksi kun tänne laitoin ettei oo supistuksia ollut, niin tuli jo illalla sellainen kivulias ettei tiennyt mitä tehdä..

siis tämä ei ole mahdollista, äsken sellainen supistus et meinasin jo et on lähdettävä synnyttämään. voi siis olla sekin kun ei näitä paljoa ole kokenut,niin yksi kivulias tekee jo sen pelon,että nyt on mentävä.. viimeeksi ensimmäinen supistus tuli vasta synnytyksessä.

Mä en jaksa näitä ilmavaivoja, mulla ei vauva vaikeuta ulostamista niinkään, mut kyllä aamulla ku herää ni voi Luoja ku on kaasut pakkautunut. Ihan mahaan sattuu. Ja kyllä muutenki aina ku pissille menee, niin pierettää niin että voi jessus.. Hävettäis jos jaksais hävettää :D ja haisee, itekään kestä sitä hajua. Onneks meillä on omat vessat ni saan haista omassani ihan rauhassa :'D

Täällä on kans erityisesti aamuisin ilmavaivoja, miten minä haise mitenkään erityisesti. Ainakaan en oo huomannut :)

Täytyypä nyt kysyä, kun puhutaan menkkasäryistä näillä vaiheilla. Onko ne siis täysin samaa tuntemusta kun oikeasti menkkojen aikana, vai mitä? Mulla ei oo vielä ollu raskauden aikana (muutakuin yhdesti, kun vatsa oli niiin sekaisin) ja esikoisenkaan kohdalla ei ollu. Siispä.. Tarvitseeko semmosesta sit huolissaan olla, jos särkyilee? :o Vai ihanko normaaleihin kolotuksiin kuuluvaa.

Joo, miulla ainaki joskus tulee ihan samanlaista jomottelua ku menkkojen aikaan ja on ihan normaalia

Aubrey , illu85, mun päivä alkaa nykysin aina pierulla :D ei se ihan simona ainakaan haise ku ei oo ukolta tullu kommenttia xD

Onko jollain ollu runsasta valkovuotoa raskauden ajan? Mulla on ollu oikeestaan koko ajan ja nyt tuntuu että se on "vetistyny" viimeisen viikon aikana. Pitäiskö olla huolissaan? En jotenkin oo tähän mennessä osannu olla, mutta on se vähä alkanu mietityttää. Vai onko tämä vain toiveajattelua, että vauva ois tulossa ajoissa? :D

Mieki pieren jatkuvasti, ja haisee ihan karmealle... Välillä joudutaan miehen kans molemmat vaihtaan huonetta raikkaan ilman toivossa :D

minulla se on ainakin fyysisesti just saman tuntosta kun menkkakivut, en oo kyllä osannut huolestua kun vauva liikkuu kuitenki ihan normaalisti. henkiselläkin puolella nousee aina sellanen ärtymys kun nuo säryt alkaa, en tiiä johtuuko siitä että oon yleensä kuukautisten kahtena eka päivänä ihan helkkarin kipeä..

alicee on ollut runsasta valkovuotoa koko raskauden ajan, tuo voisi ehkä kertoa siitä limatulpan irtoilusta, voi ilmetä vissiin just vetisempänä vuotona? ja sehän ei tosiaan välttämättä edes enteile synnytystä vaan voi irrota monta viikkoa aiemminkin ;)

Takaisin