2.kolmanneksen oireet / oireettomuus

Limakalvoturvotusta täälläkin nenässä ja nielussa. Aiheuttaa yhden erittäin ärsyttävän jutun, nimittäin kuorsaamisen. Ei muuten mitään, mutta herään siihen itse :banghead:. Mulla oli vuosi sitten pitkittynyt angiina ja siitä jäi turvonneeksi nuo rauhaset vai mitkä lie. Ja nyt ne sitten on vielä entisestään turvonneet, eli kroohpyyh vaan sitten :woot:.
 
Mulla ei pahemmin mitään oireita ole, mut yöt nukun kauheen levottomasti ja sit väsyttää päivällä :sad001
 
Mulla on kans nenä tukossa, mutta se tuntuu olevan ihan jokaisena syksynä ongelmana kun luonto homeita täynnä... Helpottaa kun maa jäätyy kunnolla/tulee lunta :)

Mä en nuku, mut jostain syystä ei mua kovin väsytäkään. Syksy ja ihanat viilenevät ilmat piristää mieltä! Kohta on talvi :Heartred
 
Mulla myös lonkat vaivaa... Vuoronperään molempia vihloo. Tämän on oikean vuoro ja kipu on voimakkaampi kuin aiemmin. Jos 6kk on tätä niin mä en ala... :confused:
 
Sen verran voin kertoo että myöhemmin noista ensimmäisistä tuntu että lonkat irtoo.. lähti toinen jalka ihan altakin välillä kun nousi seisoon. Noh hengissä niistäkin selvittiin paitsi kerran meni millien päästä etten lyöny päätäni täysillä lavuaariin kun lähti jalka alta..
 
Mun äiti joutu mua odottaessa kävelemään keppien kans useamman kuukauden kun lonkat ei pitäneet... Ite onneks kolme raskautta jo selvinnyt vain tautisilla kivuilla. Mukavaa kun on ennestään yliliikkuvat nivelet, löysät nivelsiteet ja kaikkea muuta pikkuvikaa :D
 
No huiiii,äske ruuan teon jälkee istuin syömää nii alko oikeelle alamahaa sattuu aika ikävästi:sad001 ei meinannu helpottaa vaik ylös nousin ja maha myös kyl kovettu...mitähä lie ollu...aika outo harkkasuppari vissii,enpä muista ennen olleen...no josko tuo ny helpottas eikä toistus...
 
Täälä väsymys on helpottanu mutta hirveä närästys silloin tällöin on kaverina...issias vai mikä lie on,niin on alkanu kipuilemaan,johtuu varmasti ku istuu koneella opiskelemassa päivät pitkät ja lonkat kipeät kans(löysät nivelet:sad001). Tänne pohjoseen on tullu jo viileä ilma ja pikkusen luntaki viime yönä:love7 Pikkusenki ko on ulkona niin jumankauta minun tissit on ihan jäässä,tai no nännit paremminki. Onko muilla samaa vaivaa? Millähän fiksulla keinolla ne sais suojaan..? huivi ei jotenki toimi...
 
No huiiii,äske ruuan teon jälkee istuin syömää nii alko oikeelle alamahaa sattuu aika ikävästi:sad001 ei meinannu helpottaa vaik ylös nousin ja maha myös kyl kovettu...mitähä lie ollu...aika outo harkkasuppari vissii,enpä muista ennen olleen...no josko tuo ny helpottas eikä toistus...

Oon istunut paitsi päivän töissä niin nyt illan koneella. Samalla tavalla oikealle puolelle sattui siinä istuessa. Nyt kävin vessassa niin jäi paperiin vähän punaista. Voi prkl. Pitää katella yö miten menee, jospa se jäisi tuohon eikä vuotaisi enempää. Toivottavasti saa nukuttua. :/ Ei oo päivystyskään meillä ihan lähellä. :sad001
 
Ei tullut enää verta onneksi mut oli kyllä maha kipeä yölläkin ja levottomat jalat. Muutaman hassun tunnin sain nukuttua. No, ensi yönä luulis unen tulevan. Taitaa kohtu taas kasvaa ja liittyy tuo veri siihen. Parin viikon välein näitä on ollu.
 
Täälä väsymys on helpottanu mutta hirveä närästys silloin tällöin on kaverina...issias vai mikä lie on,niin on alkanu kipuilemaan,johtuu varmasti ku istuu koneella opiskelemassa päivät pitkät ja lonkat kipeät kans(löysät nivelet:sad001). Tänne pohjoseen on tullu jo viileä ilma ja pikkusen luntaki viime yönä:love7 Pikkusenki ko on ulkona niin jumankauta minun tissit on ihan jäässä,tai no nännit paremminki. Onko muilla samaa vaivaa? Millähän fiksulla keinolla ne sais suojaan..? huivi ei jotenki toimi...

Oi, teillä on jo näkynyt lunta, suliko heti pois? Meilläkin yleensä tulee ensimmäiset hiutaleet lokakuun puolessa välissä. Ei ole vielä tietoakaan. Eipähän tarvi talvirenkaita vielä kiirehtiä.
 
Pioni77 mulla ei kipu uusiutunu onneks ja yöki meni hyvin...liitty varmaa iha johonki kasvu juttuun..tosin on kyl nii aktiivinen kaveri ollu liikkuuki nyt..onneks huomenna ru... :) jos siellä on yhtä vilkas nii saattaa olla haastavaa mittailla :D
 
Mulla joskus öisin aivan älyttömiä kipuja alavatsalla kun kylkeä kääntää, tulee ihan vedet silmistä :sad001 Edellisessä raskaudessa oli sama ja muuta syytä ei keksitty kuin kohdunkannakkeiden venyminen.
 
Pioni77:ei ole sulanu lumi,vielä ainakaan mutta ehkä tänään vähäsen ku aurinko alko paistamaan. Niin ihana kattoa aamulla valkosta maailmaa,ai laik it. Sieki asut pohjosessa?
 
Sukkapuikkosupistukset ei oo ennemmin ollutkaan näitä mutta nyt viikonverran on ollut.
 
tähti92, en asu kovin pohjoisessa, Oulun eteläpuolella reilustikin. Olen enemmän sisämaasta kotoisin ja vanhempieni asuttamalle mäelle tulee lunta aiemmin kuin kirkonkylälle. :) Meillä alkaa jo meri vähän vaikuttaa mutta mustaa joulua en siltikään ole vielä koskaan nähnyt.

Aamupäivällä tuli pyyhkiessä ihan tuoretta verta ja pakko oli mielenrauhan takia soittaa päivystykseen. Nyt otettiin viimein näytteitä alapäästä ja huomenna vien pissan. Limakalvot eivät olleet kuulemma normaalin näköiset että joku vika siellä nyt on. Toivottavasti ei vakavaa. Lepoa taas ensi viikkoon ja työnantaja kiittelee. :sad001 Vauva sätki ja sydän löi. :Heartred Ensi viikolla myös ru ja normaali neuvola.
 
Takaisin
Top