2.kolmanneksen oireet / oireettomuus

Pionille tsemppiä täältäkin! Jospa olis jokin hoidettavissa oleva tulehdus vaikkapa.
 
Mulla on alkanut ottaa tuonne lähelle häntäluuta, siitä vähän vasemmalle puolelle. Etenkin kävellessä ottaa kipeää, ikään kuin tihkaisisi johonkin. Onko nämä nyt jotakin liitoskipuja vai jotain muuta..? Mukavaa ei kyllä ainakaan ole. Närästys myös täällä vaivana.
 
Oon saanu riesakseni unettomuuden, jatkuvan kusella ravaamisen ja närästyksen..:arghh:
Muuten olo kaikin puolin hyvä niinkuin alusta asti, aika vähällä pääaen toistaiseksi :)
 
Aamulla kävin viemässä pissanäytteen ja otti verikokeen. Hiiva oli ainakin ok, loppujen tuloksia ootellaan huomiseen. Hempan ehkä kuulisi jo tänään. Oon kotona loppuviikon, pitää kattoo maanantaina meniskö kummnkin töihin, kysyn ru:n tekijän mielipidettä. Hällä on varmaan enemmän näkemystä/kokemusta kuin meidän tk lääkärillä joka kylläkin on aivan ihanan huolehtivainen.
 
Pioni tuut sitte heti kertoo miten menee?!!

Mulla on nyt kynnet todella hyvässä kunnossa ja hiukset kiiltää kauniisti, ihokarvoja kasvaa ennätystahtia ja jonkonsortin rintakarvatkin on mulle kasvanut... mustia nännikarvoja esiintyy kanssa välillä... linea nergaa en ole vielä nähnyt.
Maha on kasvanut ylöspäin paljon vaikka kohtu vasta navan tietämillä.
 
Muokattu viimeksi:
Ei ollu kokeissa mitään ihmeellistä. Hemppa oli vaan 112 joten hain heti rautaa. Valkosolut oli vähän koholla mutta tässä tilassa sekin kuulemma normaalia. Ei oo ollu mitään vuotojakaan keskiviikkoaamun jälkeen joten kait kaikki on ok.
 
Helou kipeät kanssasisaret. Onko kukaan hommannut mitään tukivyötä? Mulla oli se jo aiemmin mielessä mut unohdin koko jutun. Nyt asia on ollut taas mielessä. Pikkukaupungin apteekista ei löytynyt mitään. Yritän muistaa kysyä äpolilta tai neuvolasta lainaan. Jos ei niillä ole niin ostan sitten itse. Jos siitä olisi apua istumiseen.
 
Helou kipeät kanssasisaret. Onko kukaan hommannut mitään tukivyötä? Mulla oli se jo aiemmin mielessä mut unohdin koko jutun. Nyt asia on ollut taas mielessä. Pikkukaupungin apteekista ei löytynyt mitään. Yritän muistaa kysyä äpolilta tai neuvolasta lainaan. Jos ei niillä ole niin ostan sitten itse. Jos siitä olisi apua istumiseen.

Mulla on ollu jo alkuvaiheessa käytössä semmonen tukivyö jossa on myös tuo mahakangas tukemassa, mua ainakin helpottaa se esimerkiks kävellessä mulle tuleviin liitoskipuihin ja nyt huomasin että ilman vyötä kun kävin koirien kans pidemmällä lenkillä alkoi alavatsassa tuntumaan painetta ja sen verta ikävältä että jouduinkin lähtemään takas kotiin. Mulla on kyllä jo valtava maha.

Närästystä on päivittäin pahentuen ja nyt on alkanut tulemaan myös hiertymiä alusvaatteista :/
 
Onko kellään muulla ihan törkeän kipeät jalkapohjat riesana? Jos vähänkään enemmän kävelee/seisoskelee niin sattuu ihan sutena..:/
 
Jalat on aika herkät mullaki. Käy kaupassa tai jotaki muuta liikaa niin jalat tulee kipeäksi. Sitte sitä kävelee ku ankka..
 
Mulla on jalat tosi väsymisherkät. Teen seisomaduunia ei ne ennen ole näin väsyneet. Mistä tää johtuu? Viidestä lisäkilosta jota olen jo kerännyt?
 
Mulla on järkyt iskias kivut, jotka aina töissä tulee esiin. En kehtais sairaslomaa hakea kun kuitenkin pystyn töitä tekemään vaikka kipeetä se käy. Kotona ei sit oo mitään kipuja. Päänsärkykin vaivaa ja hengästyn tosi helposti. Ihana raskaus :Heartred :'D
 
Mulla kans jalat väsyy herkästi, mut tähänkin vaivaan tuntunut magnesium auttavan :) Otan aamuin illoin magnesiumia ja tarvittaessa lisään määrää raskauden edetessä, yhtään suonenvetoa en kiitos kaipaa muutenkin huonoihin öihin!
 
Kannattaa sellanen kokonaan masussa tukeva vyö hommata, itsellä ainakin puristaa toi mikö tulee vaan masun alle.
 
Jollyroomissa oli edullisia vöitä, laitoin tilaukseen sekä koko mahalle tulevan vyön että mahan alle tulevan vyön. Lisäksi tilasin koko mahan päälle tulevia alushousuja ja leggingsit, oli niin edulliset kärkkäiseen verrattuna. Toivottavasti vöistä on apua. Kysyn vielä neuvolasta jos niillä sattuu olemaan jotain, vaikka eri mallista. Kiitti vinkeistä. :)

Ihmettelen ettei lääkäri tai neuvola maininnut vöistä heti alkuun. :sad001
 
Tääl oli muitakin nuhaneniä. Mulla kestoflunssa jo 6. viikkoa. Nenäliinoja, kurkkupastilleja ja astmalääkettä kulunut reippaasti. Tänään työterveyslääkäri määräs poskiontelontulehdukseen antibiootin (en haluaisi syödä) ja ohjeisti jotain tiettyä nenäsumutetta käyttämään. Astmalääkettäni saan kuulemma surutta käyttää jatkossakin. Hikiliikuntakielto tuli [emoji20]. Saikkuakin olisin saanut, mut en kuitenkaan halunnut jäädä vaan kotiin makaamaan.

Että edelleen sitä energistä toista kolmannesta odotellessa..
 
Mulla oli esikoisen kanssa todella herkat jalkapohjat. Kavin fysioterapeutilla (hollannissa se on tosi suosittu hoitotapa), joka opetti miten jalkoihin kohdistuvaa painetta voi vahentaa. Esimerkiksi nojailemalla ja heijaamalla itseaan niin, etta tasapaino siirtyy oikealta jalalta vasemmalle. Kaytin myos jalkakypyja ja tukisukkia. Ehka niista on apua muillekin. :)

Rapunen2017, I feel you! Mulla on nyt ties monennettako viikkoa flunssa. Tai oikeastaan kurkkukipu ja arsytysyska. Olen niiiiiiin lopen kyllastynyt tahan yskaan. Ei haittaisi, vaikka heti seuraava kohaisy olisi se viimeinen ja olisin terve. Merisuolanenasuihkeen lisaksi en saa mitaan muuta laaketta kuin penisilliinia, jolle olen allerginen. Etta hiphurraa, tama on vain karsittava, vaikka yska on niin kova, etta eilen oksensin pari kertaa ja virtsa karkailee vaikka mita tekee. Siita yskasta ei vain tule loppua. Yskin myos yot lapeensa, tytto herailee korvakipuunsa ja taman seurauksena mies oli viime yona nukkunut kokonaiset kaksi tuntia. Ollaan kylla molemmat ihan poikki. Voisin menna talviunille nukkumaan univelkoja pois! :D Nyt minulle tuli viela huuliherpeskin tuplaversiona arsyttamaan. Missa se oli, se keskiraskauden ihanuus ja raskauden hehku?!
 
Onko muilla ollut jo tässä vaiheessa kipeempiä supistuksia? Mulla on nyt muutaman kerran viikon sisään tullut sellasta menkkamaista kipua joka säteilee sisäreisiin. Ekalla kertaa meni ohi muutamassa minuutissa mutta tokalla kerralla kesti noin 15 minuuttia ja hetkeksi loppui noin 15 minuutin jälkeen vaimeasti kipuili uudelleen myös levossa, meni kyllä nopeasti sitten kokonaan ohi :/ viikkoja nyt siis 23+0
 
Takaisin
Top