Mulla oli esikoisen kanssa todella herkat jalkapohjat. Kavin fysioterapeutilla (hollannissa se on tosi suosittu hoitotapa), joka opetti miten jalkoihin kohdistuvaa painetta voi vahentaa. Esimerkiksi nojailemalla ja heijaamalla itseaan niin, etta tasapaino siirtyy oikealta jalalta vasemmalle. Kaytin myos jalkakypyja ja tukisukkia. Ehka niista on apua muillekin. :)
Rapunen2017, I feel you! Mulla on nyt ties monennettako viikkoa flunssa. Tai oikeastaan kurkkukipu ja arsytysyska. Olen niiiiiiin lopen kyllastynyt tahan yskaan. Ei haittaisi, vaikka heti seuraava kohaisy olisi se viimeinen ja olisin terve. Merisuolanenasuihkeen lisaksi en saa mitaan muuta laaketta kuin penisilliinia, jolle olen allerginen. Etta hiphurraa, tama on vain karsittava, vaikka yska on niin kova, etta eilen oksensin pari kertaa ja virtsa karkailee vaikka mita tekee. Siita yskasta ei vain tule loppua. Yskin myos yot lapeensa, tytto herailee korvakipuunsa ja taman seurauksena mies oli viime yona nukkunut kokonaiset kaksi tuntia. Ollaan kylla molemmat ihan poikki. Voisin menna talviunille nukkumaan univelkoja pois! :D Nyt minulle tuli viela huuliherpeskin tuplaversiona arsyttamaan. Missa se oli, se keskiraskauden ihanuus ja raskauden hehku?!