2.kolmanneksen oireet / oireettomuus

Mulla on kanssa nyt unettomuus iskenyt. Tai herään yöllä yhtäkkiä ja sit saa pyöriä pari tuntia hereillä, kun ei väsytä muka yhtään. Viime raskaudessa tais kanssa olla tätä, mutta meni jossain vaiheessa ohi.
 
Mulla just tota samaa, että herään ja ei vaan uni enää tule... Mikäs siinä sit aamukahvia neljän aikaan keitellessä, saapahan juoda rauhassa :D
 
Huoh, viime yönä valvoin 2-4.30 :/ Rasittavaa, kun esikoinen kuitenkin nukkuu läpi yöt niin sitten ite alkaa pyöriin ja ihmetteleen kaikenlaista. Nyt esim mietin, kuinka yläkerrasta pääsee pihalle, jos tulee tulipalo jne :D
 
Eilinen päivä ja ilta meni pönttöä halaillessa eikä olo helpottanut kunnolla edes yön aikana. Heräilin parin tunnin välein päänsärkyyn ja pahoinvointiin. Aamun aloitin sitten ottamalla pahoinvointilääkkeen ja nyt jo tuntuu että vaikutus alkaa loppua. Kyllä se varmaan tästä
 
Tsemppiä roosis :Heartred Mulla kesti reilut 10 viikkoa ja loppui vihdoin tän viikon keskiviikkona! Eli kolmatta päivää kohtuullinen olo. Oon niin iloinen! :smiley-bounce015 Olo on suorastaan mahtava, vaikka mikään ruoka ei maistukaan. Tilalle tuli toki iskiastyyppiset selkä- ja jalkasäryt :grin
 
Täällä taas kolmen päivän migreeniputki päällä :sad001 Näköjään joka viikolle joku vaiva iskee...
 
Täällä sama vika, ihana migreeni iski viime yönä. Oksettaa ja päässä jyskyttää... Oi mahtavuutta! Lisäksi tähän soppaan vielä se, että raskaus hormonit jyllää näköjään ihan täysillä, kun olen niin loukkaantumis- ja itkuherkkä!! Enkä yleensä edes juuri itkeskele, niin nyt tämäkin päivä on mennyt märytessä. :confused:

Oletteko muut huomanneet vastaavaa, että olisi nuppi jo aivan sekaisin raskaushuuruista..? Näin kauniisti sanottuna.:grin Tuntuu itsestä jo ihan mahdottomalta tämä tunteiden vuoristorata taas...:banghead:
 
Just pääsin sanomasta ettei ole ollut itkuherkkyyttä, ni eikö se saman tien alkanut. Tänään kun en taipunut maalaamaan kaapin etulevyä sisäpuolelta ni johan oli tippa linssissä :D.
 
Mä oon yleensäkin suht itkuherkkä mut eilisen vain elämää- jakson kattominen oli kyllä ihan mahdotonta märsäämistä..
 
Täällä ainakin itkettää ja suututtaa milloin mikäkin. Tässä vasta pari päivää sitten ei meinannut itkulle tulla loppua, kun mies näytti videon siitä miten nuggetit valmistetaan. Itkin tipujen kohtaloa puoli tuntia kurkku suorana ja aina tuli uudelleen tippa linssiin kun asia palasi mieleen.:smiley-angry017
 
Mua ei itketa, itkettaisikin. Mutta mulla menee hermot tosi herkasti! :mad: En siis ole mikaan karsivallisyyden perikuva noin muutenkaan, mutta on kylla hermot herkassa. Jalkeenpain olen itsekin ihan, etta whaaaat was that! Apua... :smiley-angelic003
 
Täällä valvottu koko yö :S ihan järkyttävää... Siis ilman minkäänlaista järkevää selittävää syytä valvonu koko yön vaikka silmät ei meinaa pysyä väsymyksestä auki niin silti ei tuu uni
 
Järkyttävää tää pahoinvointi, pahempaa kuin ennen kymppiviikkoja vaikkei vieläkään tarvi pönttöä halata.. vähääkään jos nälkä ehtii iskee niin nousee pala kurkkuun ja sitten jos syö jotain koko ajan niin närästää :rolleyes:
 
Mulla on tainnu tosissaan alkaa se energinen aika raskaudesta. Virtaa riittäisi vaikka mihin. Hirveästi tekis mieli juosta kunnolla lenkkejä koiran kanssa, vaikka jo vartin kävely normaalia vauhtia alkaa tuntumaan mahassa.
Kouluhommat menee siivillä. Ainut asia mikä ei kiinnosta edelleenkään niin kuin koskaan aiemminkaan on tiskaaminen. Onneks vielä tän vuoden puolella mies lupas et meille tulee tiskikone
 
Mä tilasin just itselleni synttärilahjaksi tiskikoneen :grin Alle 2kk päästä jään kotiäidiksi taas, niin kotityöt kuuluu luonnollisesti mun hommiin ja ajattelin helpottaa vähän taakkaa :wink Mua nappaa kyllä kaikki muut kotihommat, paitsi tuo tiskaus..

Närästää ihan jatkuvasti pitkin päivää oli sitten syönyt tai ei. Vauva potkii heti jos vähänkin heittää maaten ja tosi selkeesti näkyy jo mahan päälle :eek: Tai no, selkeesti ja selkeesti, pitää ihan katsomalla katsoa, mutten kuitenkaan odottanut että nyt jo. Häpyluu ollut ihan pirun kipee koko päivän ja yön jäljiltä on selkä ja maha ihan jumissa ja kipeenä aamun ekat tunnit.
 
Blääh mua ei taas huvita yyyyhtäään mikääään....joku vaihe vissiin...jospa tästä piristys..m
 
Mulla heittelee mielialat ihan järkyttävästi. Enkö ole ainoa, ollaan taaperon kanssa samassa veneessä - miesparka! :wink

Mullakin on nyt enemmän energiaa, 14+6. Tänään esim jumppasin pitkästä aikaa. :)
 
Mää alan pikkuhiljaa piristyyn. Enää ei kalva niin suuri väsymys. Nyt on tosin päänsäryt tullu varsinkin aamusin kun herää niin jomottaa tosi paljon. Ja kaamee jano koko ajan. Niin ja eilen tuli hirvee huonon olon puuska joka toivottavasti on mennyt ohi. Jotenkin mietityttää se raskausajan diabetes. Ikinä ei oo sitä ollu mutta nää ns oireet laittaa miettiin. Ja huimaustakin on selkeesti enemmän muttei kuitenkaan vintti ihan pimene. Mulle ei oo neuvolassa puhuttu mitään vielä siitä sokerirasitulsesta mutta taidampa sitä kysästä kuitenkin. Oon kyllä molemmista lapsista ollut kun bmi on ollut vähän "koholla". Ja on nytkin.
 
Mää oon ihmeen pirteä huomioon ottaen, että heräilen aamuöisin aina valvomaan. Valvomisongelma pahentui, kun pienen loman jälkeen palasin töihin. Valvomisesta tietysti seuraa mielialanvaihteluja ja unohtelua. Kaikesta huolimatta olen melko normaalisti jaksanut nyt töiden jälkeenkin käydä harrastamassa. Tässä odotellaan vaan sitä, että maha rupeaa olemaan tiellä, Kyllä sen jo lievästi huomaa välillä, mutta ongelmaa ei vielä ole ollut missään toiminnassa.
 
Takaisin
Top