2.kolmanneksen oireet / oireettomuus

Mulla ei vielä luojan kiitos ole tullut liitoskipuja. :D

Mutta kyllä nää supistukset kauhistuttaa, ettei ala liiaksi tulee ja kypsyttää vielä paikkoja. :/
 
Te joita supistaa, niin muistakaa pyytää että katotaan mahdolliset tulehdukset! Esim. pissatulehdus voi olla täysin oireeton ja aiheuttaa kohdun supistuksia.
 
Te joita supistaa, niin muistakaa pyytää että katotaan mahdolliset tulehdukset! Esim. pissatulehdus voi olla täysin oireeton ja aiheuttaa kohdun supistuksia.

Empäs ajatellutkaan! Kiitos. :D
 
Mää mietin tota pissatulehdusta myös tässä nyt. Joutuu ravaan ihan huolella vessassa ja sitten kun rakko tyhjenee niin se tuottaa pikkasen kipua tai semmosta hyvin epämukavaa tunnetta tonne rakkoon. Ite pissaaminen ei satu vaan se ns viimenen vaihe. Tosin mietin sitäkin että kuuluuko vaan vaiheeseen. Töissä juon kyllä paljon vettä etten sinänsä ihmettele vessassa ravaamista ja tietenkin oirehan sekin on.
 
Kävin päivystyksessä eilen. Ottivat pissanäytteet ja klamydiatestit. Ultralla katsottiin että vauvalla kaikki on hyvin ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä, samoin kohdunsuu on edelleen kiinni. Mutta taustani huomioonottaen (rv:llä 24 syntynyt keskonen) nyt on vaan pakko ottaa iisisti ettei se kohdunkaula ala häviämään tässäkin raskaudessa ennen aikojaan. Rankkaa on ja nauttiminen raskaudesta on kyllä kovin kaukana :sad001
 
Kävin päivystyksessä eilen. Ottivat pissanäytteet ja klamydiatestit. Ultralla katsottiin että vauvalla kaikki on hyvin ja kohdunkaulaa hyvin jäljellä, samoin kohdunsuu on edelleen kiinni. Mutta taustani huomioonottaen (rv:llä 24 syntynyt keskonen) nyt on vaan pakko ottaa iisisti ettei se kohdunkaula ala häviämään tässäkin raskaudessa ennen aikojaan. Rankkaa on ja nauttiminen raskaudesta on kyllä kovin kaukana :sad001

Voih, paljon tsemppiä vielä! Toivotaan, että tämä pienokainen pysyy kaikesta huolimatta loppuun asti masussa. :Heartred
 
Tsemppiä PilvetönTaivas.nyt otat vaan rennosti ja toivotaan et kaikki menee hyvin!!!!
 
Kyl nää harkkasupparit o aika ärsyttäviä...just tossa toissapv käytii pikku lenkillä nii jo takastulo matkalla alko maha taas kovettua vaikken ees normaalilla nopeudella kävelly..ja kaupoilla juoksu sama homma ja välillä iha vaa kotonaki tulee vaikkei ees ihmeitä tee..:O jännää...ja onko muilla sillee et se maha kovettuu VAAN toiselta puolelta?!?!? Mulla aina vaan oikeelta puolelta ja samasta kohin aina :I
 
Mulla tuli tänään eka harkkasupistus, kesti tosin n. 10sek. mutta levossa tuli. Olisko saa90 sulla kohtu kallellaan toiselle puolelle, tai istukka/sikiö siellä oikealla niin se kohta olisi ns. täydempi supistuksen aikaan? Mulla on maha mennyt aina ihan kolmioksi kovan supistuksen aikaan.
 
Jaa,paha mennä sanomaan ku en yhtää muista sanoko se ees nt-ultrassa mitään istukasta:O rakenneultraan ooteltava se parvko.. Tosiaan taitaa tyyppi majailla enemmän tuolla oikeella puolella...vaik tilaa ois varmaa pyöriä missä vaan :O nii ja siis muutenki oikeella tuntuu enemmän painetta yms välillä...
 
Onko joku jo energiapuuskassa? Millahan viikoilla sita voisi odotella?

Olen 15. vkolla ja eilen luettiin tyttaren kanssa kirjaa ja nukahdin haneen viereensa sohvalle. Kello oli hiukeat 19:30. Sain juuri ja juuri tyton sankyyn ja menin itsekin nukkumaan. Nukuin lapi yon sen 12 h ja olen edelleen ihan rattipoikkivasynyt. Tulisipa jo ne energiahormonit. :)
 
Aika vähä energiaa täälläki..just salilla sain käytyä sentäs...ja nyt on NÄLKÄ!!!!!
 
Saa90 Mulla aina kovettuu vasen puoli ja mulla on juurikin tavallisesti taaksepäin ja vasemmalle kääntynyt kohtu. Sit myöhemmin kun kasvaa, se pompahtaa tohon keskemmälle :) Mulla tuntuu ihan kunnon pallo tossa sivussa kun kohtu kovettuu.
 
Mulla taisi viimeeksi energianpuuska alkaa vasta 30+ viikoilla :D Imuri heilui ja ompelukone pauhasi. Nyt ei puhettakaan että jaksais viellä hössöttää.
 
Mulla oli juuri eilen valtava energianpuuska ja tuli hinkattua koti joka nurkasta. Tänään taas on iha vastakkainen päivä: pahoinvointi iski jälleen ja jäätävä päänsärky vaivaa. Sekä pohjaton nälkä! Joka on kyllä ristiriidassa kun pahoinvointi ei anna syödä kunnolla.
 
Mulla on viime viikosta lähtien myös ollu havaittavissa supistuksia, tulee yleensä kävellessä ja melko rauhallisesti saa kyllä ottaa. Ruokahalu on lisääntyny valtavasti ja eilen tuntui että mikään ei vieny nälkää pois.. Vesijuoksussa en oo vielä supistuksia huomannu mutta puol tuntia on sellanen aika minkä pystyy ja sitten alkaa nippailemaan mahaan. Juoksuvyön kiinnitys tosin vaikeutunut nyt täytyy aika ylös se kiinnittää. Täällä siis nyt 17+4 menossa.
 
Mulla energiat taitaa lisääntyä vasta synnytyksen jälkeen. Jokainen raskaus mennyt todella vähillä unilla, että mtn energiapuuskia turha odotella. Nyt ois kyllä auton rassailua tiedossa, että se saattaa aiheuttaa innostunutta energiaa, mutta eipä tuo raskauteen liity millään tavalla :D

Kipuja riittää, välillä ei meinaa jalat alla pysyä kun tuikkii kovasti iskias :sad001 Nivelet mulla muutenkin yliliikkuvat, niin joka paikka rutisee ja paukkuu. Selällään ei enää kykene nukkumaan kun alkaa oksettaa. Semmosia tänne keskiraskauteen.
 
Muokattu viimeksi:
Mä en odota energiaa koko raskausajalle.. Esikoinen herää 6-9 kertaa yössä syömään/leikkimään, niin ei paljoa unta tule. :D tästä jää käteen vaan järkyttävä päänsärky.

En kyllä kovin energinennollut esikoista odottaessakaan missään vaiheessa. :D
 
Mullakin kaiketi liitoskipua, sellasta pistävää tunnetta välillä nivusessa.. Mitä se sitten onkaan. Pahoinvointi helpottanut. Supistuksia ei ole ollut.
 
Takaisin
Top