1. luukku

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho, kaakaokalenterista en oo kuulukaan. Mun tuttu oli löytänyt ison kaupungin cittarista hillo-kalenterin. Tän olisin itsekin voinut itselleni hankkia. Aikaisisi usean päivän aina kerralla ja herkuttelisi sitte voileipäkeksien tai paahtoleivän päällä. Hilloissa oli erikoisia makuyhdistelmiä, kuten mansikka-guava tms.
Täällä mies sai hillokalenterin, mutta vähän pettyi kun osassa luukkuja onkin teetä eikä hilloa.. Ite kun joku vuosi sitten ostin saman oli hillot kaikissa luukuissa, enkö yhteenkään pettynyt! Toki makean perso olen ja makeita oli kaikki😅
 
Jo vain! Leivinuunin päältä ei saa tavaraa otettua ei edes nämä minun pakkaukset. Siellä joulukalenterit ovat turvassa yhdessä konetiskiainetablettien, paristojen, kodin puhdistusaineiden, sytyspalojen ja tulitikkujen kanssa. :tears:
Toivottavasti uuni jää lämmittämättä, ettei tuu pettymyksiä. Vai oliko teillä suklaa kalentereja 😅
 
Tällasesta en oo kuullu! En oo vielä selannut, ootko kertonut muiden luukkujen sisältöä, mutta mitähän on mahtanut tulla?
En olekaan ehtinyt päivittää mitä kaikkea muuta on löytynyt! Yritän huomenna enemmän kertoa näistä.

Jos Ritualsin tuotteet kiinnostaa, niin kannattaa googlata. Näitä sai ennen ulkomailta ja laivan myymälöistä, mutta ovat nyt aika vasta avanneet ihan liikkeitä Suomeen! 🤩 Ja nykyisin näitä on saatavilla myös esim. Stockalta tai kosmetiikkaliikkeistä (esim. Kicks).
 
Toivottavasti uuni jää lämmittämättä, ettei tuu pettymyksiä. Vai oliko teillä suklaa kalentereja 😅
Yllättävän hyvin suklaakalenterit ovat kestäneet lämmittämistä. Ainoastaan alimmat ovat sen oloisia että ovat ehkä välillä käyneet löysempinä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Täällä mies sai hillokalenterin, mutta vähän pettyi kun osassa luukkuja onkin teetä eikä hilloa.. Ite kun joku vuosi sitten ostin saman oli hillot kaikissa luukuissa, enkö yhteenkään pettynyt! Toki makean perso olen ja makeita oli kaikki😅
Varmaan juuri sama kalenteri tutulla kun oli siinä kalenterissa vissii teetäkin 😁 vois vastaavaa kalenteria itselle ens vuodeksi pohtia. Mulle kelpaa sekö hillo että tee 🤩
 
Ritualsin kalenterista on tullut mm. käsivoiteita, kasvoseerumia, pesunesteitä (mm. vaahtoa ja geeliä), joka sunnuntai tulee adventtikynttilä ja tasselikoriste huonetuoksua varten (luulin ensin, että tämä on joulukuusen koristeeksi, mutta somesta löysin toisenkin ihmettelijän, jolle oli kerrottu, että tasseliin voi suihkuttaa noita tuoksusuihkeita ja laittaa vaikka vessaan raikastamaan tuoksuja :tears:).
 
Takaisin
Top