❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Täällä ei kyllä lopu tekeminen kesken, kun juoksee 3 vuotiaan perässä. :D tänäänkin päätti sitten pissata matolle, kyllä tämä vaipattomuus on tavallaan helppoa, mutta sitten kun kaiken siivoamisen päälle saa jatkuvasti juosta huoneesta toiseen siivoamaan pikku vekaran jälkiä, pieni huoli tauko olisi paikallaan, mutta ettei tämä koko juttu menisi ihan negatiiviseksi niin miehellä alkoi lomautus(ei ole kyllä sinällään huono, kun saa itse vähän kotona huiliakin, mutta taloudellisesti todella haastavaa) näihin tunnelmiin hyvää yötä :)

Balonki ei käynnistänyt synnytystä, tänään kokeillaan cytoteciä, mut ainakaan vielä sekään ei aiheuta supistuksia. Verenpaineet nousussa lääkityksestä huolimatta...huoh.

Tänään väsyttää, ei viittis tehdä mitään.. Pitäs kuitenki fiksailla mekkoo yms. huomenna miehen serkun häät

Tänään oli aamulla herätessä tosi energinen olo, ajattelin siinä silmiä aukaistessa jaksavani vaikka mitä!

...no, totuus iski päin kasvoja kun vääntäydyin tän massiivisen ruhoni kanssa pystyyn ja hengästyin jo siitä. Ketut mä mitään jaksa tän jättimahan kanssa mitä ei oo pakko. Saisko kohta jo synnyttää, pliis?!

Oho, 9-13 olin liikenteessä enkä olis vieläkään malttanut mennä takaisin kotiin :P ekat mammarahatkin tuli jo nyt vaikka piti vasta ma, oisin halunnu käydä soppaamassa jotain kivaa koko perheelle :) ostin sentään itelleni hiusvärin, kassatäti (tuttuni) kysyi että vieläkö meinaat onnistua tukan värjäyksessä tällä mahalla :o kyllä meinaan :hilarious:
Huomaa kyllä kun kotiin pääsi että pakko ottaa välikuolema, ihan väsy kroppa ja mieli :wideyed: sit alkuillasta anoppilaan vetämään tortilloja naamariin :woot:

^Maanantai ei oo kelalla maksupäivä, niin sen takia maksavat jo tänään :)

Zeni enpä tosiaan tiennytkään! .. hmm ja mä saan mammarahat sairauskassasta mitenkähän se eroo kelasta.. o.O

no hups.. tulipa törsättyä :smiley-ashamed008 ostin mm. uuden ison maton olohuoneeseen vaikka olen vannonut että en enää yksinäni kustanna yhteisiä kamoja vaan ukon tarttis osallistua tai sitten jää hyllyyn :smiley-ashamed004

Huomenna vielä super isosti kauppaan meikäläisen piikkiin, kaapit täyteen kaikkea missä päivämäärä sallii että sitten kun minä olen vauvan kanssa kotona ni löytyy sitä mitä tarvii (pesuaineita, ruokaa, rättejä jne) eikä tarvii aina olla vinkumassa isännälle että menehän kauppahan kun se ja se on loppu!

Minä en suostu käymään kaupassa yksin jos on yhtään enempää ostettavaa. Painavia kauppakasseja en nimittäin kanna!

Meillä kyllä mies hoitaa yleensä kauppareissut ihan yksin, kun on kaupungissa töissä ja asutaan maalla, jossa hyvin huono valikoima kaupassa. Nyt on kumminkin kesälomalla, niin tarvii varmaan yhdessä lähtee kaupunkiin ostoksille, että saa just kaappeihin täytettä ettei tarvi sit lähtee miehen ajeleen jonkun pikkujutun takia ties minne asti.

Juu mullakin mies kantoaasina :P kannoin mä sentään talouspaperipaketin kotiin :wink nyt on nännivoudetta ja talkkia ja sinkkivoidetta ja 1pkt pampers 1-koon vaippoja :) kävelytin ukon maitokorvikeosastolle ja esittelin sille kädestä pitäen oikean näköisen/merkkisen korvikepurkin jos satutaan tarvimaan, vauvaosastolta näytin myös baby oilit sun muut että mistä hakea jos pyydän lähitulevaisuudessa hakemaan..:shy: vaippamerkit ja -koot näytin myös mistä luetaan ja mitä kaikkea, kauhea kontrollifriikki mamma :facepalm:

Nyt on ruokaa kotiin ja sairaalakassiin kuivaluumuja + parit pillimehut :) aijuu, ostin myös ihan lambin nessuja ni ei tarvii repiä nenän ihoa rikki ku tulee varmaan pillitettyä "jonkin verran" tässä kuussa :angelic:

Minun oli kova aikomus kokkailla pakastimeen ruokaa mutta en millään oo jaksanut :dead:. Mun mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä joten kauppareissut on pakko ollut hoitaa itsekseen mutta vien kaikki kassit aina kärryissä autolle saakka. Ei puhettakaan että jaksaisin kantaa ostokset kun torstaina kaupassa kiertelyn jälkeen en ollut enää ollenkaan varma pääsenkö omin jaloin ulos sieltä kaupasta :D Mekin ostettiin tänään paketti Liberon ykkösiä ja pari purkkia korviketta jos sattuu hädässä tarvitsemaan. Nyt pitäs olla kaikki valmista :rolleyes:

Nyt on kyl nii hiliast tääl et taitaa olla porukat synnyttämässä!! :woot:

Olisinki. Ketuttaa kyllä niin kovasti ettei viiti paljoa kommentoida ettei mee ihan avautumiseksi.

Takaisin