Täällä ei kyllä lopu tekeminen kesken, kun juoksee 3 vuotiaan perässä. :D tänäänkin päätti sitten pissata matolle, kyllä tämä vaipattomuus on tavallaan helppoa, mutta sitten kun kaiken siivoamisen päälle saa jatkuvasti juosta huoneesta toiseen siivoamaan pikku vekaran jälkiä, pieni huoli tauko olisi paikallaan, mutta ettei tämä koko juttu menisi ihan negatiiviseksi niin miehellä alkoi lomautus(ei ole kyllä sinällään huono, kun saa itse vähän kotona huiliakin, mutta taloudellisesti todella haastavaa) näihin tunnelmiin hyvää yötä :)

sit alkuillasta anoppilaan vetämään tortilloja naamariin 
ostin mm. uuden ison maton olohuoneeseen vaikka olen vannonut että en enää yksinäni kustanna yhteisiä kamoja vaan ukon tarttis osallistua tai sitten jää hyllyyn 
vaippamerkit ja -koot näytin myös mistä luetaan ja mitä kaikkea, kauhea kontrollifriikki mamma 
. Mun mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä joten kauppareissut on pakko ollut hoitaa itsekseen mutta vien kaikki kassit aina kärryissä autolle saakka. Ei puhettakaan että jaksaisin kantaa ostokset kun torstaina kaupassa kiertelyn jälkeen en ollut enää ollenkaan varma pääsenkö omin jaloin ulos sieltä kaupasta :D Mekin ostettiin tänään paketti Liberon ykkösiä ja pari purkkia korviketta jos sattuu hädässä tarvitsemaan. Nyt pitäs olla kaikki valmista