❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Onko täällä muita tukkoisen nenän takia kuorsaavia? Mies on joutunut jo reilun parin kuukauden päivät nukkumaan korvatulppien kanssa, koska minä kuorsaan niin kovasti :D Nenätukkoisuuden pitäisi johtua raskaudesta, ellei nyt tänä aikana ole joku allergia puhjennut. Miten nopeasti nenätukkoisuus katoaa synnytyksen jälkeen? Mun on pakko pitää purentakiskoa nukkuessa, muuten puren hampaat halki, joten en voi hengittää suun kautta. Pienesti minua rassaa kun nenä on tukossa ja huono hengittää nukkuessa, mutta miestä rassaa kaikkein eniten, kun kuorsaan kuulemma niin, ettei tulpatkaan aina vie ääntä pois! Hän jo kovasti toivoo, että vauva syntyisi ja mun nenätukkoisuus katoaisi :D

Joo, kuorsausta on täälläkin ilmennyt. Miestä huvitti kovasti, kun yhtenä yönä hän oli maannut mun vieressä hereillä ja olin unissani töninyt aina kun kuorsasin - vissiin liian tottunut siihen, että kuorsaus kuuluu puolisosta ja loppuu (ehkä) tönimällä, en nukkuessa tajunnu että se ääni tuleekin musta itsestä. :D

Minähän oon kuorsannut mitä ilmeisemmin puolesta välistä lähtien ellen aiemminkin. En ehkä kuitenkaan joka yö. Tai sitten tuo ei aina herää :) joskus ihan heti nukahdettuani jopa..

Täälläkuorsataan ja kuollataan niin et tyyny on märkänä :grin Onneksi on usseempi nii voi heti laittaa pessuun...smiley-chores003

Kuorsaamisesta mies ei ole valittanut, mutta itse ihmettelen juuri tuota kuolaamista, mitä en ole ikinä ennen harrastanut, niin nyt on joka aamu tyynyliina märkänä :D

Mulla tuo kuolaaminen tuli kans uutena juttuna, heräsin monta kertaa yössä itekin siihen että tyyny on märkä. En oo nyt synnytyksen jälkeen huomannut kuolaamista, toki oon nukkunut selälläni suurelta osin ton haavan takia. Pitääpä seurailla jatkossa jäikö kuolaaminen myös laitokselle..

Nyt sais tulla lämmin takas. Sain terassille mukavan lökösohvan. Siis tämmöseen polyrottinkisen jossa on kunnon pehmeät tyynyt. Kyllähän tässä tietty nytkin tarkenee, mutta olis se vaan mukava kun olis ihan selkeesti lämmin...

Taas näitä vaiettuja raskausoireita: kuolaaminen! Minä luulin, että se johtuu siitä purentakiskosta, mutta taitaakin olla jostain ihan muusta suurin osa.

Illu85, siinä lökösohvassa on ihana vauvan kanssa istuksia sitten ja viileämpinä iltoina ja aamuina vaan vilttiä äidin ja vauvan ympärille ja ihania hetkiä viettämään terassilla (:

Kuolaiskin unissaan.. ei, mä kuolaan hereillä ollessa! :facepalm: Joku herkullinen ruoka mielessä tai syödessä tai ihan vaan puhuessa.. onneks oon saanut hallintaan tätä edes vähän - muuten ois tarvinu hommata itellenikin kuolalappuja:rolleyes:

Aiarana, sama tuli juu mieleen jo sillon ku suunnittelin sen hankkimista. Siksi mun valinta olikin tuo eikä sellainen vähempi pehmustettu :) tosin tuo oli halvempikin...
Ou jee.. Minulla särkee tuota selkää nyt ihan oikeasti taas.. Välillä jo oli taas parempi, mutta erehdyin suihkussa pyörittelemään lantiota kun muistelin että fyssari puhu että se rentouttaa lihaksia.. Not. Nyt koskenu siitä lähtien lähes tauotta.. Joku aika sitten tuntu supistuskin muttei niitä enempää oo tullu, ainakaan semmosia...Hmm... Pitää seurailla ja ottaa jonkun ajan päästä panadolit jos ei selkäkipu helpota...

KirsiElina - toi on must niin hyvä idea, et varailee kaikkia juttuja ja suunnittelee menoja - takuulla joutuu sit perumaan ;)! Ja jos ei kaikkia joudu peruu, nii onpahan itellä kivaa tekemistä :happy:

Juu, sellanen fiilis mulla onkin että joudun sen perumaan mutta tavallaan toivon, että pääsisin sinne kun en oo pitkään aikaan ollu:) noh, saa nähdä miten käy;)

Jep täälläkin kuolataan ja kuorsataan :joyful: Tyynyliinaa menöö pesuun lähes joka aamu.. Ja liekkö tuo kuolan eritys lisääntynyt ku meinaa hereillä ollessakin valahtaa poskelle :wacky:

Takaisin