❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Sais jo syntyä! Vaikka toisaalta on kiva viettää miehen kans viellä aikaa kahdestaan, eikä mitään vaivojakaan ole ollut niin mikäs täs ollessa, :rolleyes: mutta ei vaan jaksa enää odottaakkaan... kärsivällisyys loppuu :nailbiting:
ens viikolla la, mutta uskon että sekin päivä menee ohitte ilman yhtäkään supistusta :shifty:

Muutamia kipeitä supistuksia tullu. Eilen illalla/viime yönä jopa yhteensä kymmenen. Niillä ei vielä paljoa juhlita. Saapa nähä mikä päivä vauva yllättää. Sais syntyä jo ♡

Minä en jaksa edes rekisteröidä jokaista jomotusta sen tarkemmin, pettyy vaan turhaa kun alkaa niitä jomotuksia seurailemaan ja odottamaan eikä ne sitten kuitenkaan johda mihinkään. Vaaleanpunaista limaa tuli eilen aika runsaasti eli limatulppaa sieltä irtoilee mutta kun sekään ei kerro yhtään mitään synnytyksen ajankohdasta..eli eipä tässä muu auta kun päivä kerrallaan eteenpäin. Päivät menee ihan mukavasti esikoisen päivärytmiä mukaillen, ei ehdi liikaa tylsistyä kun syönti ja päikkäriajat on suunnilleen ne joiden mukaan päivä kulkee ja uloskin yleensä mennään suunnilleen samoihin aikoihin, toki ne ei mitään kiveenhakattuja ole mutta normi kotipäivät menee yleensä samalla kaavalla jos ei ole kauppakäyntejä, kyläilyreissuja tai muuta tekemistä. Siihen ruuanlaitto ja kotityöt päälle.. tylsempää taisi olla esikoista odottaessa ja vaikeampi keksiä tekemistä. Toisaalta lepoa sai silloin enemmän..

Vauva kyllä olisi jo enemmän kuin tervetullut, haluaisin päästä jo toipumaan synnytyksestä ja pystyä liikkumaan normaalisti..liitoskivut on tässä raskaudessa olleet ihan jäätävät nyt loppuajasta ja liikkuminen on hankalaa :/

Hiljeneehä se keskustelu väkisinkii ku kaikki hoitelee vauvojaan mutta onhan meitä vielä täällä keskustelijoita :) pankaaha hakemusta myöskii salaiselle puolelle ni siellä osa keskustelusta, 30 viestiikö piti olla kirjoteltuna ni sinne pääsee :)

Kyllä nyt täytyy myöntää, että keskustelu on hiljentynyt totaalisesti :D täällä me kuun viimeiset ollaan vaan viimeiseen asti.. Itse varmaan elokuuhun asti, ketkä on mukana huutaa hep. :D:D

On kyllä myönnettävä että jännästi päivät menee tuon tuhisijan kanssa venkslatessa, se vähä aika mitä jää menee kodin ylläpitoon tai ihan nukkumiseen. Jotenkin juniori osaa aavistaa, milloin mammalla olisi tarkoitus surffata netissä tai tehdä jotain muuta ajatukset nollaavaa, ja kieltäytyy nukkumasta muualla kuin sylissä.

Hephep! Täällä ollaan varmaan taasen sillon elokuussakin :grin ehkä neiti haluaa saman synttäripäivän kun veljellä!

Ei muuten tullu toistaiseksi mitään tuntemuksia päivän reissusta. No okei selkää on vaihteeksi särkenyt, mutta se nyt on jo normaalia. Vauva vaan mahassa tais suuttua jostain paluumatkalla kun puski alaspäin ja survo jalkoja kylkiin. Siis lähes tauotta tuntu että se nyt vaan tulee kohta läpi tuolta alhaalta kun työnsi menemään. Välillä piti miettiä että puskeeko se oikeesti vai onko jo tulossa mutta ku ei muuten kivistäny ku vaan ne kohdat alapäässä mihin osu.. Mies jo kyseli yhdessä kohtaa kun tuskailin että pitääkö mennä lähimpään sairaalaan :)

Hep hep. Tosin luulisin että käynnistetään elokuun alussa viimeistään? Tänään kuitenkin 40+0. Vaikka toivon ja ajattelen että kyllä tämä viikon sisällä syntyy. Esikoinen meni 8 päivää yli lasketun joten ei kai tämä enempää voi viihtyä, eihän pliis!

Viimeks meni syyskuulle, kun LA oli 22.8. ja nyt varmaan menee sitten sinne elokuulle, kun LA on 22.7. :dead:

Itse en usko, että menee elokuulle. Hassua kyllä! Yritän toki muistuttaa itseäni, että se mahdollisuus on.

Hiljenneestä keskustelusta: Itsellä on tuo esikkoinen, joka vie aikaa. Ja sitten olen vain ihan perkuleen väsynyt ollut. Puuhaakin on. Ja pitää moderoida... Ja mieluiten juttelen salaisissa. :)

Nyt selvisi syy siihen, miksi esikoisen synnytys oli niin pitkä ja päätyi imukuppisynnytykseen..tilasin potilasarkistosta omat paperit synnytyksen ajalta ja siitä selvisi että esikoinen syntyi viistoavosuisessa tarjonnassa. Lisäksi selvisi itsellekin että episiotomian lisäksi sain silloin 2 asteen repeämän. Eipä minulle synnytyksen jälkeen tuommoisia kukaan kertonut..

Rupesin sitten mielenkiinnosta lukemaan avosuisesta tarjonnasta ja ilmeisesti se hidastaa avautumisvaihetta ja vaikeuttaa ponnistusvaihetta (avautumisvaihe kesti minulla 28h 10min ja ponnistus 49min joka siis päätyi imukuppiin). Ja alkoihan se heti huolettaa että tämäkin vauva syntyy samassa virhetarjonnassa..bebesinfon sivuilla oli vinkkejä vauvan auttamisesta oikeaan asentoon eli nyt loppuraskauden aikana en sitten uskalla enää lötköttää sohvalla... Toisaalta tämä synnytys voi olla huomattavasti helpompi jos vauva syntyy oikeassa tarjonnassa.

Nyt huomaan ettei tuota ensimmäistä synnytystä kukaan käynyt minun kanssa mitenkään läpi missään vaiheessa..ja se mitä nyt toisessa raskaudessa olen kysellyt neuvolassa ja ultrien yhteydessä niin kukaan ei ottanut mitään kantaa mihinkään, sanottiin vaan että tilaa potilasarkistosta paperit jos haluat lukea synnytyskertomuksesi.

Olipas kamalasti viestejä lukematta.. Tässä pariviikkoa oon ollu niin väsynyt ettei etes foorumia jaksanu puhelimella selata. On menny kaikki aika kyllä univelkojen nukkumiseen sillon ku on saanu unta, ja muuten vaan syöny ja levänny. Tässä nyt käynyt pitemmällä lenkillä ja saunassa muutamana päivänä peräkkäin ja ei mittään tuntoja.. Huutelen täälä sitte vielä elokuussakin.. :( ei jaksas oottaa enäään! (38+1)

Takaisin