❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Ens viikolla viimeistään! En missään vaiheessa ajatellut vaihtoehtona että elokuun puolella syntyis, mutta kai se teoriassa on mahdollista, hyi!
 
40+1 ja viel yhtenä kappaleena. Sais jo tulla pihalle, kun mieskin jo niin täpisöö :joyful: ei kyllä itekkään jaksaisi odottaa.. :oops: kaikki koko ajan kyselee joko joko joko...
 
Jep, täällä hillutaan, hyvin arvatusti, mutta vastentahtoisesti.. 39+5, kaikki enteet ilmassa, mut EI. Meidän lapset on selkeesti alusta alkaen uppiniskaisia! Maanantaina kontrolli äpolilla, keskiviikolle varasin akupunktion!!! En haluaisi uudestaan käynnistykseen, joten kokeilen kaikki keinot ens vkolla, mitä suinkaan keksin :mad:
 
Synnytyksestä vähän reilu kuukausi aikaa, ja nyt on muutamana päivänä tullut ikäviä tuikkauksia vasemmalle alavatsaan. Antibioottikuurin söin "varmuuden vuoksi", koska jälkivuoto haiskahti (mitään ei testattu). Siitä on pari viikkoa. Ei kai se mitään kuukautisia vielä yritä? o_O Vai onko se edelleen jotain palautumiskipua. Täysimetän.
 
Täälläkin odotellaan 40+4... ihan sama mitä tekee tai on tekemättä :meh: on päiviä jolloin olen jalkeilla lähes koko ajan, siivoilen, leivon ja touhuilen ja paimennan esikoista, käyn lenkillä ja illalla se kyllä kropassa tuntuu mutta mitään ei tapahdu. Sitten on rennompia päiviä jolloin pötköttelen ja lepäilen mutta mitään ei tapahdu sittenkään. On nämä perinteiset kolme s:ää mutta niistäkään ei tapahdu sitten yhtään mitään. Toisinaan supistelee kipeästi, on menkkamaisia jomotuksia, tuikkii ja kolottaa, limaa vuotaa ja on semmoinen olo että "entä jos tänään?" mutta kun ei niin ei.. Mitkään vippaskonstit ei näy hoputtavan tätä vauvaa pihalle :meh:

Lyydia: minulla alkoi esikoisen syntymän jälkeen kuukautiset noin parin kuukauden päästä synnytyksestä täysimetyksestä huolimatta... neuvolassa sanottiin että harvinaista mutta mahdollista.
 
Tanjamus, kai mullakin sitten alkaa, kun mulle tapahtuu aina ne kaikki harvinaiset jutut kun on kyse terveydestä. :rolleyes:
 
Täällä odotellaan myös, 40+3... Esikoinen syntyi 40+5 joten en ihan vielä panikoi käynnistystä, vaikka se on toisinaan mielessä pyörinytkin. Siinä uskossa olen, että maanantaina mennään vielä varattuun neuvolaan maha pystyssä :bored:
 
Oon täs pohtinut että sitä äidinmaito korviketta varmaan kannattaa olla varuuksi kaapissa, paljonkohan sitä sitten on järkevä ostaa? o_O
 
Täällä on hiljentynyt keskustelu aika paljon, mutta ei kai sitä vauva-arjelta paljoa kerkeä.. Täällä vielä odotellaan..
 
Oon täs pohtinut että sitä äidinmaito korviketta varmaan kannattaa olla varuuksi kaapissa, paljonkohan sitä sitten on järkevä ostaa? o_O

Parikin purkkia riittää ensi hätään, jos sitä tarvitsee ollenkaan. Syöntimäärät on niin kovin pieniä alkuun eikä tarvetta välttämättä tule ollenkaan. Meillä meni korviketta kotona yhteensä kaksi tai kolme purkkia ennen kuin oma maito alkoi riittää. Nyt sitä on kaapissa monta purkkia vanhenemassa, kun kerkesin hamstrata.
 
Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. En vaan jaksa hirveesti kirjotella kun tää olis vaan pelkkää valittamista:D miten ihmisestä voikin tulla yhtäkkiä näin malttamaton ja ärsyyntynyt...kaiken lisäks tää suomen kesä on jostai tosi syvältä:-D t: rv 40+6
 
mulla kaks purkkia kaapissa :)! nyt poitsu 2puol viikkoa eikä oo tarttenny niitä käyttää:) omaa maitoa pakkasessa n. 1000ml tällä hetkellä
 
Tämä kesä on kyllä ollu tosi surkea!

Meillä yksi purkki korviketta varalle ostettuna, mutta eipä ole tarvinut (ainakaan vielä). Tosiaan ne maitomäärät on alkuun hyvin pieniä, että ei kovin montaa tarvitse. Hakee sitten lisää, jos siltä näyttää.
 
Mie siivosin tänään, lenkkeilin koirien kanssa ja siirtelin huonekaluja. Jomottelee joka paikkaan, mutta mitään ei tapahdu!
 
Mäki oon ymmärtäny että maitomäärät vastasyntyneelle on pieniä mutta nannin purkissa lukee : 0-1months -> 500-600ml vuorokaudessa. Siis PUOLI LITRAA?? :eek:
 
Ainakii näin aamusta tänään paremmalla mielellä kun nyt sai kotona nukuttua jopa jonkun tunnin yön aikana :) vaikkakin reumaoireet ilmeisesti palailemassa, että saapi nähdä..
 
Mielenkiintoista. Käytäviltä täällä osastolla kuuluu että ei tule vettä mistään hanoista. Ei kyllä onneksi ite tällä hetkellä tartte. Kukaan ei vissiin tiiä mistään mitään...
 
Kurkku kipu iski.. eikä muutenkaan kovin hyvä olo :depressed: ei kiva jos tää tästä pahenee ja pitää mennä synnyttämään! :nailbiting: uskon kyllä vahvasti että ens kuun puolelle menee... tänään 40+4
 
Takaisin
Top