❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Vähän samat fiilikset Tintin. :D Tosiaan tulee välillä voiko tätä vielä lykätä. Ehkä muutama kuukausi niin ehkä olisin valmis :D Tai sit voisko tän vielä perua vaikka ihan kokonaan, vaikka toisaalta haluis jo vauvelin tuon mahanahkan toiselle puolelle. Mitä se meinaa yrittääkin kovasti, ainakin sen perusteella miten mahaa kiristää kun pullistellaan selkää mahaa tai kylkiä vasten.. ei vaan vissiin tajua että alakautta pääsis helpoimmin. (Nyt tuli mieleen se joku valovinkki, kuukausien takaa täältä kun naurettiin että tarttee varmaan valoa näyttää tuolta alapäästä kun vauva pyrkii valoa kohti ):laughing021

Täällä viimeisiä päivä viedään ja perjantaina olisi käynnistykseen meno Eilen supisteli tois paljon mutta illaksi sitten lopetti. En tainnut saada itselle ihan syntymäpäivälahjaksi (16.7) <3 Hivenen alkanut jännittää tuo käynnistys ja jopa pelottaakin kun jokainen on muistanut maalata jos jonkinlaisia kauhukuvia siitä :nailbiting: Mutta yritän pysyä valoisalla mielin että molemmat selvittäisiin siitä :smiley-angelic001

Kyfi9830020, täällä sama tilanne. Mulla ollut nyt kipeitä suppareita puoltoista vuorokautta ja kai tuolla alhaalla jotain tapahtuu, mutta ei ne hitsi vie vaan muutu säännöllisiksi. :/ Ite kanssa toivon, että välttyis vielä käynnistykseltä. Mutta tsemppiä siis, toivottavasti molemmilla etenis homma luonnollisesti vielä ennen perjantaita!

Huomenna suunniteltuun sectioon heti aamusta...kyl vaan meinaa vähän jännittää millaista se on ja miten kaikki menee...vaik luottavaisin mielin olenki, mut silti...

Miksi suunniteltu sektio 39+1 (kö sun rv on huomenna?) , varmaan oot kertonut täällä mutta tää mamma on niin hajamielinen nykysin että ..:oops:

Seensimmäinen, mulla tuo sammakko on perätilassa kokoajan ja ulkokäännöstä ei voitu tehdä, joten tähän päätyi lääkärikin...niin ja 39+1 on huomenna.

Hei mikä juttu tää on et rennie närästää o.O pahentaa vaan poltetta!

On jotenkin vielläkin vaikea uskoa todeks että mun mahas on vauva ja kohta se syntyy! :eek: ajattelin että on helpompi sit hahmottaa todeks tätä kun vauva liikkuu enemmän mut ei...

Olipa herätys. Raskausajan eka kunnon suonenveto pohkeeseen :arghh: se tuli niin nurkan takaa että koko roppa jännitty kerralla ja siitähän seuras ensin hitoksee repiviä liitoskipuja nivusiin ja sit kohta ku nousin vessaan ni tais aika supistelut(?) olla alavatsassa , kivuliasta oli :wink makuuasennossa helpottaa (minähän en vielä nouse :smug:).. jokoha se baby kohta tulis.. tiktak 40+2 :happy:

Ääh! Näyttää siltä, että suurimmalla osalla vauvat syntyy ennen LA mutta ei vaan mulla! :meh:
Eilen illalla ennen nukkumaan menoa oli sellainen ennenkuulumaton jytke mahassa ja herättelin jo toiveita lähestyvästä synnytyksestä mutta eipä ne mihinkään johtaneet,...ei supistuksia, ei limatulppaa, ei niin mitään!:confused:

Gerbera, ei täälläkään ole kyllä tulossa ennen huomista joka siis la. Ei mitään tuntemuksia taas muutamaan päivään. Katsotaan saako tänään niitä aikaan mutta uskon että yli menee niin että heilahtaa..

Joo, yli menee ja varmaan useamman päivän.:depressed:
Jos menee heinäkuun vikalle viikolle niin mieskin on silloin jo takas töissä. Nyt tällä viikolla tai ens viikon alussa jos syntyisi niin olisi ensi viikko aikaa olla koko perhe kotona yhdessä,:rolleyes:

Olen itse syntynyt 10 päivää yli lasketun ajan, mies 11 päivää....:wacky:

No ollaa sit heinäkuun lopussa samaan aikaan synnyttääs ku olit gerbera sieki vissii ekks:n tulos ;) tuskin tääkä ennen sunnuntaita tulee millo on miun la

Joo, Yomanda, ollaan tod.näk. samaan aikaan ähisemässä siellä (ja jos satutaankin olemaan vaikka huonekavereita niin ei tarvi pelätä, mä en kuorsaa):grin

Mä heräsin yks pv päikkäreiltä omaan kuorsaukseeni :confused: emmä kyl yleensä...:sorry:

Olipa herätys. Raskausajan eka kunnon suonenveto pohkeeseen :arghh: se tuli niin nurkan takaa että koko roppa jännitty kerralla ja siitähän seuras ensin hitoksee repiviä liitoskipuja nivusiin ja sit kohta ku nousin vessaan ni tais aika supistelut(?) olla alavatsassa , kivuliasta oli :wink makuuasennossa helpottaa (minähän en vielä nouse :smug:).. jokoha se baby kohta tulis.. tiktak 40+2 :happy:

Torkuin tosta puolisen tuntia ja heräsin kun oli pakko hirveellä vimmalla alkaa miettimään lapselle nimeä! Äkkiä tabletti (kyllä, ukko hommasi meille semmosen :P ) auki ja muistio esiin! Nyt on semmonen n.10kpl nimivaihtoehtoja joista ukko saa valita pari ja sit yhdessä katotaan varmaan ku vauva syntyy et mikä niistä on paras :)

Täällä on kyllä keskustelu hiljennyt. Pitää varmaan kohta elokuisia alkaa seuraamaan niin ei ole kaikki vielä poksunut..

Ju
Täällä on kyllä keskustelu hiljennyt. Pitää varmaan kohta elokuisia alkaa seuraamaan niin ei ole kaikki vielä poksunut..

Juurikin samaa olen miettinyt, varsinkin sitten kuun lopussa tai elokuun alussa varmaan sitten yksin täällä kirjoittelen ja pohdin vaivojani :p

Kyfi9830020, täällä sama tilanne. Mulla ollut nyt kipeitä suppareita puoltoista vuorokautta ja kai tuolla alhaalla jotain tapahtuu, mutta ei ne hitsi vie vaan muutu säännöllisiksi. :/ Ite kanssa toivon, että välttyis vielä käynnistykseltä. Mutta tsemppiä siis, toivottavasti molemmilla etenis homma luonnollisesti vielä ennen perjantaita!

Eli tsemppiä meille molemmille huomiseen, ellet ole jo tänään mennyt synnyttämään :)

Takaisin