❤THE HEINÄKUUN HELINÄT❤

Mä unohdin tän salasanan, ni en päässyt tänne. Nyt koitan näitä satoja sivuja kahlata läpi :) meillä kans esikoinen työllistää 09-20 ja vauva sit yöt :wink ja molempien synnytys lähti käyntiin 41+1, et sai olla taas raskaana koko rahan edestä :D tsemppiä! Kohta ei enää ehi kuunnella seinäkellon tikitystä :)
 
Nyt mua kyllä vaivaa jokin. Normaalisti oon nukkunut ainakin 9h yöllä ja sit ehkä päikkäritkin ja nyt 5h yö unilla eikä meinaa vielkää väsyttää :happy2 tänään olis ollut hieno päivänmäärä synnyttää, mutta eihän nyt enää kerkiä :bounce
 
Uni loppui näköjään taas ennen aikojaan. Heräsin pariin napakampaan supistukseen (niitä tosiaan ehkä kolme). Hetken yritin saada uudestaan unta, sitten tietty pissalle ja tässä sitä nyt vielä ollaan. About kolme tuntia niin esikoinen tuolta rupeaa heräilemään, kyllä sitä sitten varmaan taas nukuttaisi. No onneksi lauantai ja mieskin kotona niin saa ottaa aamun rauhassa. :)
 
Kuulostaa tutulta. Esikoinen ois ennen kuutta halunnu alkaa katsomaan lasten ohjelmia. Onneksi suostui vielä hetkeksi nukkumaan. Takana hyvinkin pätkäinen yö ja muutama kipeä suppari.
 
Meillä tyttö(3v.) ei millään malttaisi aamuisin nukkua! Hän hoitaisi vain vauvaa, onkin saanut pullosta antaa tissimaitoa :)
Hirveästi ois tekemättömiä hommia!!
Tänään otan pari tuntia vapaata, niin pääsen rakkaan harrastuksen pariin.
Miehelle ei voi tissimaitoa pumpata( hänellä ei kestä pinna lämmitellä maitoa vesihauteessa) niin poika saa sitten korviketta jos nälkä iskee :)

Ihanaa, mies on koko ensi viikon kotona, aloitti tosiaan vasta tänään virallisesti isyysloman!
Ja tää mami ottaa niin rennosti!
 
Voi käääks! En millään malttaisi odottaa, että pääsen näkemään meidän vauvan!! Tutut ja tuttujen tutut poksahtelee kaikki ennen aikojaan, vaikka esikoisia hekin ovat pykänneet. Hölmöähän se on olla kateellinen, kun omakin parin viikon päästä viimestään pitäs olla rinnuksilla, mutta jestas nää viime päivät on tuntunu pitkiltä ja veikkaan, että kun la savutetaan huomenna, niin odottaminen tuskin alkaa tuntua yhtään "helpommalta" lähinnä henkisesti..
 
Jep.. ei oo helppoja päiviä nämä 40+ vaikkei niitä montaa vielä takana. Tuntuu niin epäreilulta kun toisten ei tartte kittuuttaa näitä päiviä. Vaikka tyhmäähän se on niin ajatella..
 
Mullahan meni vedet 40+3, se "+3" oli kuin pari viikkoa! Ja entäs nyt sairaalassa kun huomenna tulee 40+5 eikä vauvaa näy :think005 pitkän kaavan mukaan, ukko oli kyllä ihan hermoheikkona eilen ni ehkä hyvä vaan että se saa rauhottua odottelemalla mun kanssa täällä ni osaa sit käyttäytyä salissa :bootyshake

Oon ny kouluttanu sitä että aina kun tulee supistus ni sen käden pitää ojentua mun käden ulottuville asap että saan voimapuristaa sitä :grin
 
Tsemppiä SeEnsimmäinen! Ei varmasti sinunkaan/teidänkään odottelu ole helppoa vaikka vähän pidemmälle ootte jo edenny. Aina välillä itsellä kalvaa ajatus että onhan vauvalla kaikki hyvin ja onkohan se ees liikkunu. Siellä teitä ja tilannetta onneksi seurataan :)
 
Se on totta että hermot saa rauhan kun on jatkuvasti käyrillä ! Jos tuntuu niin pyydä päästä tarkastukseen, ei ole väärin olla huolissaan vauvan vähäisistä liikkeistä.
 
Kiva meillä kaupunki on lorauttanu klooria veteen. Eipä paljo uskalla juoda.. Haisee heti hanasta otettua ja minusta tuntu että jäi ainaki joku jälkimaku...
 
Raasu mun siskoon tyttöä (7v), oli meillä kylässä ja lähtiessänsä sano että "mä tuun sitten torstaina käymään" (laskettu aika silloon) kysyyn siltä että "torstaina?" Niin vastas "niin katsomaan teidän vauvaa" :Heartbigred ihana tädin höppänä :love7
 
Mun mies sanoi, et vauva saa syntyä aikasintaan torstaina, koska hän haluaa pitää varpajaiset viikonlopun aikaan :smiley-angry016mää sille sannoin, että et voi tosissas toivoa, et tää viettää täälä mahassa vielä niin kaua aikaa. Sitte paasasin sille, että kannapa ite 20 ekstrakiloa päivästä toisee ja nauti siinä sitte olostas.
 
Täällä jännitetään bilirubiinituloksia, että päästäänkö tänään kotiin :Heartred nyt tyttö jaksaa olla välillä jo hereilläkinka vaatii itse sapuskaa, aluksi piti herätellä 2 tunnin välein syömään eikä millään olis jaksanut syödä. Miten ihana voi vauva olla?!
 
Minä poika roiskin lammikossa loiskin
mutta malttakaa, tulen kohta poiskin
minä poika roiskin lammikossa loiskin
mutta malttakaa, tulen kohta poiskin

On pyöriny tän aamun päässä.. Niin malttakaa :D
 
Muokattu viimeksi:
Eilen siivottiin lähes koko päivä ja illalla saunottiin. Tänä aamuna kävelin n. 4km lenkin ja vauhti oli suht reipasta. Kyllä se on sanottava ettei sitä synnytystä nopeuta mikään, ei niin mikään.... :/
 
Takaisin
Top