☆hehkutukset☆

Kuulostaa tutulta! Meillä suunniteltiin luistinten ostoa... :D
 
Hehkutan, sitä kun mies tunsi eilen potkut käteensä. :Heartred En ees ite yrittänyt omaan käteen tuntea vaan siirsin äkkiä miehen käden. Mä saan niitä liikkeitä tuntea muutenkin. :) hih.
 
Meiän isimiehellä on tänään vp. Ensin oltiin ulkona, sit käytiin hyvässä ravintolassa syömässä ja mentiin vielä laskettelukeskuksen pulkkämäkeen. Nyt ostetaan pullia ja teen niistä kotona laskiaispullia.:happy: + kuumaa kaakaota.♡
Ja lämmitetään sauna!!
 
Pitkästä aikaa ollu kunnon tehoviikonloppu. Perjantaina kaupoilla ja hevosten kans puuhailua, jonka jälkeen illaksi töihin. Yöllä tallin kautta kotiin ja aamulla pirteänä taas tallia siivoomaan. Järjestelin paikkoja, tein tilaa uudelle heppaselle ja kokopäivä vierähtikin sielä. Yöksi töihin ja jälleen aamulla pirteenä ylös, koko kämpän siivous, vessan ja kylppärin pesu, pyykkäys ja tiskaus. Tallilla lumityöt ja heinäpaalin tuhoamisurakkaa.. Ja illalla kokkailut että mies saa ylityöviikonlopun pääätteeks kävellä suoraan ruokapöytään. :happy:
Ei ole hetkeen saanu näin paljoo aikaseks muutaman päivän sisään. Tänään koulussa pitkästä aikaa, joten aamuheräämiset saattaa vähän hidastaa tätä energisyyttä :D Nythän pyörähti jo 24. viikko käyntiin, joten eiköhän tää kohta taas vaihdu siihen makaamiseen ja laiskotteluun. :rolleyes:
 
Nyt iski mulle reippailu päivä. Aamusella kolasin ison osan pihasta. Sit kyllä lepäilin lasten kanssa, kun otti aika koville. Piristyin kummiskin ja oon pessy 4 koneellista pyykkiä, imuroinu, mopannu lattiat, siivonnu vessan ja tehny kasvissosekeiton. :) olo on sen mukainen, kuin ois juossu maratonin! Mut jos tulis uni hyvin, enkä jännittäis liikaa huomista ultraa. :p

Edit: ai niin ja imuroin sohvan yltympäri sohvatyynyjenkin alta ja siirreltiin soffat ja imuroin niiden alta. Kunnon tehosiivous:wacky:
 
Muokattu viimeksi:
Miten ihana lenkkeily sää täällä on! Aivan ihanaa pieni pakkanen ja lumisade. :Heartred
 
On vaan niiin hyvä fiilis:happy: Mulla kasvaa vattassa pieni poika, mun lapsi :love7Musta tulee ÄITI, uskomatonta. Eilen sain depressiohoitajalta "terveen" paperit,jatketaan silti jutusteluja kuukausittain, ihmetteli hääkin kuin oon näin tervejärkinen kaiken tapahtuneen jälkeen, siitä tuli superhyvä olo :Heartred
Herkistyn täällä nyt kun vaan ajattelenkin et meistä tulee:Heartblue perhe:Heartblue

Ja lisään viel miehen synttärilahjan mulle. Itse oli väkertänyt kortin johon liimannut kylpylän kuvia :grinMe lähetään kylpyläviikonlopun viettoon maaliskuussa :love7
 
Muokattu viimeksi:
Ultran kunniaksi ostin meidän pikkuveikalle kotiintulovaatteet :Heartred:Heartred:Heartred (miten niin tykkään Newbiestä?:grin) (Huom. Sukkia ja pipoja tuli kaksin kappalein samassa, nuista valitaan mieluisammat sit lähempänä. Et ei nyt kahta pipoa päällekäin :wink heh)
 

Liitteet

  • 1423048620837.jpg
    1423048620837.jpg
    579.8 KB · Katsottu: 55
Muokattu viimeksi:
Tytsy potki ja sit heiluttelin masua ja neiti potkas oikee kunnolla takas. :Heartred Ollu ihanan aktiivinen tänään. Alkoi liikuskelee, kun mietin miten on nyt taas ollu hiljainen. Kai se aatteli et älä äippä huoli, täällä mä oon. :Heartred
 
Rosalina: Hyvä maulla valitut vaatteet! :thumleft Esikoiselle ostin tuon bodyn koossa 56, joten pikkuvelikin perii sen käyttöönsä. Mäkin taidan lähteä nyt shoppailemaan. :gen014
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top