☆hehkutukset☆

Hehkutan tätä onnea rakenneultran jälkeen! Sielä se edelleen oli ja vikkelästi esiinty ja pyöri koko ultrauksen ajan.. Ei ollu jähmettyny kauhusta ja panikoinut kuten äitinsä :) :Heartred

Hehkutan myös iloa siitä että nyt uskallan pikkuhiljaa ruveta olemaan onnellinen ja odottaa tätä pikkusta syliin ja valaa itteeni uskoa että kaikki sujuu hyvin loppuun saakka :Heartred

Hehkutukset ansaitsee myös mies! (täälläkin) Onneksi löysin tuon tapauksen elämääni. Rakastan sitä myös kaikkine vikoineen ja hän minuu.
Rakastan meidän tulevaa lasta jo nyt enemmän kuin mitään ja tossa lauseessa kiteytyivät kaikki hehkutukset.

Nyt itkettää.
Hehkutan myös sitä että mulla on oikea finni naamassa ekaa kertaa elämässä.. Tuliko musta teini nyt vasta raskaana.
 
Mä hehkutan tätä meidän ihanaa ja rakasta vauvaa :Heartblue herkistyn muutenkin tosi helposti ja entäs nyt sitten, kun kannan sisälläni jotakin niin suurta ja ihmeellistä, vaikka se on niin kamalan pieni vielä :Heartred Olen niin onnellinen, kun meille kävi tämä raskaus niin helposti, samaan aikaan, kun useat ystäväpariskunnat taistelevat erilaisin syin omien lapsettomuuksien ja/tai keskenmenojen kanssa. Osaanko oikein edes arvostaa tätä omaa onnea täysin? Enhän sitä täysin vielä aina oikein ymmärräkään, kunnes poitsu taas tömistää ja muistuttaa olemassa olostaan. Niin rakas, vaikka en häntä ole edes kunnolla tavannut :Heartpink
Kiitollinen olen myös miehestäni, lapsen isästä. Ehkä olen jotakin oikein tehnyt tässä elämässä, että hänenlaisensa olen kohdalleni saanut! :Heartblue
Hehkutin niin myös tätä omaa aikaani, jota on ruhtinaalliset kolme viikkoa, mut tää alkaa jumalauta jo riittään. Meidän uusi koti, jossa mä asun koiran kanssa kaksin!! Tulis jo mies kotiin sieltä reissusta :love7
Mä hehkutan myös mun uutta työpaikkaa, jonne meen maanantaina, kuluu miehen kotiinodotus ja raskausaika mukavemmin :happy093
 
Mä hehkutan tänään sitä että meille povattiin selkeää tyttöä 4D-ultrassa. :happy: :Heartpink Tää koko odotus jotenkin konkretisoitui. Minusta söpöläinen näyttikin ihan tytöltä. :Heartpink Heti ultran jälkeen painelin suoraan kirppikselle ja ostin kaikkee vaaleanpunaista ja tyttömäistä pikkuvaatetta. Vaikka mun piti pitäytyä neutraaleissa vaatteissa.. :smiley-angelic006 :grin

On niin onnellinen olo koko raskaudesta itseni ja kaikkien täällä mahtavalla foorumilla olevien puolesta. :love017

Huh, tulipa hehkutettua! :grin
 
Ainiin, meinas unohtua yksi ihanimmista asioista: vauvan liikkeet, jotka tuntuu päivittäin aina vaan vahvempina. Jokainen potku ja möyrintä muistuttaa aina siitä, että tää todella on todellista ja meille todella tulee vauva. :dummy1: Liikkeiden myötä mä oon alkanu jutteleekin pikkuneidille. :happy: :Heartred
 
Pakko oli vielä tulla hehkuttamaan että näin just ekan potkun! :) tänään ei ole tuntunut paljoa liikkeitä niin "töytäisin" kevyesti muutaman kerran masua ja johan alko bileet! Sit näkyi tossa navan alapuolella kun maha kohosi nopeasti! Niin ihmeellistä ❤ Tytsä taitaa olla tulista sorttia, mitäs siellä tönit :D
 
Hehkutan ihanaa esikoista, hän esittelee itsensä vauvalle joka päivä, kaapii mun navan esiin paidan alta ja huutaa masulle että "minä olen etunimi sukunimi, minä vauvan isosisko!"
Tippa tulee linssiin kun toinen on niin suloinen :)
 
Mä istun sohvalla pimeässä,koira nukkuu jalkojen välissä. Jalassa on legginssit jotka jää mahan alle ja yks pieni poika potkii kokoajan kovasti siihen kumpparin kohdalle :Heartred en viitti heti siirtää pöksyjä sen "tieltä" kun tuntuu niin suloiselle. Se on meidän vauva :Heartred
 
Mä oon niin onnellinen, kun saan toisen pienen pojan. :Heartred Ja ihanaa että saan jatkaa äitiyslomaa, eikä tarvitse laittaa esikoista hoitoon. :Heartpink Sydän särkyy pelkästä ajatuksesta, että pitäisi tuo esikoinen laittaa päiväkotiin. Jos ei olisi tullut tätä kakkosta nyt, niin olisin palaillut elokuussa takaisin töihin.
 
Mä myös olen todella onnellinen ja kiitollinen siitä että saan rauhassa kasvattaa lapsiani kotona :) Tarkoitus olisi olla kotona siihen asti että nuorin täyttää 3 vuotta.

Hehkutan myös sitä että olen tänään touhunnut paljon lasten kanssa, ollaan käyty kerhossa ja muskarissa! Ja vielä sen riitti energiaa siivota ja järjestellä pyyhe ja lakanakaapit :happy:
 
Takaisin
Top