☆hehkutukset☆

Olin tänään masukuvauksissa. :D Oli järjestetty yllätyksenä ja oli kyllä hauskaa. Ihan kivoja kuviakin tuli. Nyt täytyy muutama lemppari valita, joista sitten muokataan vielä valmiita kuvia. :)

Myös haalarit tulivat vauvoille. Ei stressaa enää, millä vaatteilla tullaan synnäriltä kotiin. Vähän harmittaa, että en ottanut kahta Reiman haalaria, mutta en tajunnut, että olisi voinut ottaa eri väriset. Samaa väriä kun ei ollut enää kahta saatavilla. Noh, täytyykö niiden nyt aina olla samanlaisia edes.. :)
 
Käytiin tänään vielä pojan ja miehen kans särkänniemessä. Oli ihana ilma ja poika oli niin nätisti, eikä tullu kiukuttelua mistään vaikka oli heränny jo kuudelta. Oma vointikin nyt melko hyvä vaikka tää loppupäivä taitaa mennäkin sohvalla maaten.
 
Meidän kylpyhuone valmistui eilen, olin varmaan yli puoli tuntia suihkussa :joyful: Ja tänään olen nautiskellut pyykkivuoren taltuttamisesta kunnon tiloissa.

Minäkin oon tässä miettinyt että pitäskö vielä tehdä viime metreillä pieni reissu johonkin 3 hengen perheenä. Vaikka lintsille, kun vielä riittää ilmaislaitteet mainiosti.
 
Pidin tänään tauko illan sairaaltasta ja käytiin esikoisen kans puistossa ja pelattii pelejä jne. Poika oli niin ihana kun sano äsken et äiti kiva kun sä oot ollu kotona ja ollaan saatu ollu ihan kolmistaan.

Toinen hehkutuksen aihe oli et vauva hymyili tänään ekan kerran, en sit tiedä mille mut kuitenkin. Kovin seurailee et mitä äiti puhuu ja touhuaa.
 
Takaisin
Top