☆hehkutukset☆

Tuo on muuten totta Rosalina. En ole muistanut koko kotihoidon tuen muutos- suunnittelua. Sitten kyllä meillä nuorin todennäköisesti joutuu aikaisemmin päiväkotiin sillä mun miehellä yrittäjänä ei ole mitään mahkuja jäädä kotiin. Tietysti sitten on vielä se mahdollisuus että itse yrittäisi etsiä ilta/ vk.lopputyötä.
 
Pakko hehkuttaa :Heartred Oon niiiiin superhyperonnellinen tästä tulevasta murupullasta :Heartred Oon ikionnellinen että saan suoda mun vanhemmille isovanhemmuuden ilot,kummatkin niin odottaa, kolmesta lapsesta olen ollut "ainoa toivo" Siskon sairauden ja veljen poismenon vuoksi . Äiteeni tokaisi viimevuoden alussa että hälle riittää mun koirat lapsenlapsiksi,kai ajatteli ettei ihmisversioita tule ikinä :D Isäkin,vanha juro on ihan onneissaan tästä. Rakkautta ja valoa synkkääkin synkempien vuosien jälkeen :Heartred
 
Liikuttavaa VauvaHaaveissa lukea tuo teidän perheen tarina. ♡

Mä oon kans niin onnellinen mun vanhempien puolesta. He on jo eläkeikäisiä ja ei vaan ole siunaantunu lapsenlapsia aiemmin. Nyt ne on ollu niin innoissaan alusta asti, sitä on ihana seurata. Munkin juro isä oli kyyneleet silmissä kun kuuli uutisen. En malta odottaa miten ihastuksissaan he tulee vauvasta olemaan kun hän maailmaan aikanaan saapuu. :) ♡
 
Tänään tämä mamma pisti taas hösseliksi ja siivosin eteisen ison hyllyköstön sekä vaate ja kenkäkaapit!!! Ihanaa kun nekin on nyt siistit. Sain sinne raivattua tilaa tulevalle perheenjäsenellekkin :dummy:

Kohta menen pikku päikkäreille ja sen jälkeen rupean valmistautumaan kaverin babyshowereihin!
 
Missä välissä te siivoatte? Minä en ehdi viikolla tehdä mitään ja viikonloput menevät koomassa maatessa, että selviää taas seuraavasta viikosta. Sairaslomaa odotellessa..
 
Ehkä Rosalina hän kuitenkin välttää sen kohtalon :grin

Mä olen siivonnut aina pikku erissä, ei mullakaan lasten kanssa ole aikaa kovin pitkiin siivous sessioihin :)
 
Mulla menee vapaa päivä siihen että aamusta siivoom jonku huoneen ja sit loppu päivän makaan raatona. Tänäki aamuna siivosin neidin huoneen ja nyt sit olo sen mukanen että tullu jotain tehnyä.
 
Mä olen "siivonnut" lähinnä heittämällä kamaa pois. Kierrätykseen! Ne tulee oikein hakee. Mun mies aina kauhistelee et kohta meillä ei ole mitään! Sit se aina ku ei löydä, jotain niin on ihan varma, että mä olen heittänyt pois. Kunnes vaimo tulee apuun ja käännän miehen kasvoja hieman :D. Mä opin (kerrankin jotain hyötyä tosi tv sarjoista) yhes sisustussarjasta, et kun tulee jotain sisään niin saman verran ulos. Ja pakko sanoo, et kyl meil usein on ihan siistiä! :)
 
Ihana tää ketju! Mä en oo tainnutkaan aiemmin kirjoitella, mutta nyt piti tulla hehkuttamaan, kun ekaa kertaa näin mahan hyppivän tänään pikkuisen monotusten tahdissa. Loikoilin siis sängyllä suihkun jälkeen maha ihan paljaana ja tyyppi aloitti kunnon bileet. :love7

Sitten vielä vähän ajan päästä esikoinen tupsahti syliin, otti poskista kiinni ja tokaisi iloisesti "äiti" (ainoa sanoa, jonka osaa) ja muiskautti vielä ison pusun poskelle. :hug003

Mun muruset!


Ja lisäksi mulla on maailman ihanin mieskin vielä, joka TYKKÄÄ siivota ja laittaa ruokaa! Onpas mua lykästänyt! :cheers
 
Takaisin
Top