Ärsytyksen ärsytykset :D

Hellu oijoi, ihana loma taitaa olla tiedossa;) nauttikaa!
Mutta siihen asti koita jaksaa pikkusen hampaiden tekoa! Täällä taitaa olla sama meininki kun heräilee yöllä tuon tuosta... Noh aikansa kutakin, kohta on uusi pikkunen tekemässä hampaita:p

Huh, ei voi muuta kuin hattua nostaa teille, jotka jaksatte pyörittää arkea lasten kanssa miehen ollessa koko ajan töissä!

Ite oon nyt tän viikon ollu yksin, kun mies on huidellut itävallassa työhommissa. Mulla ei oo hoidettavana kuin vain pari kattia, ja silti oon ihan loppu! (Ja kämppä näyttää hirveeltä.) Tuntuu, että koulupäivän jälkeen ei jaksa tehdä mitään ja oma saamattomuus ärsyttää. En halua edes tietää mitä tapahtuisi, jos näillä oloilla olisi vielä lapsi hoidettavana.

Ja silti nyt kun olisi aika nukkua, mä kukun täällä. Suurin ärsytyksen kohteeni on siis tällä hetkellä minä itse. Yay.

Murmurmurrimur!!!! Mies soitteli et huomenna työ päivä 7.30-18 maanantaina piti olla vapaa, mut on ylitöitä ja tänäänkin tulee kotiin joskus 19:( voi prkl kun v*tuttaa!!!! Tähän joku vihainen hymiö mitä ei puhelimella tähän saa!

Vähän samoja fiiliksiä täällä... Mies tehnyt maanantaista asti 18h työpäiviä, poikaa on kerennyt näkemään vain 5min tämän viikon aikana... Tänään ja huomenna on töissä, huomenna hyvällä tuurilla kerkee edes pienen hetken olemaan meidän kanssa. Maanantaista alkaen painaa taas pitkää päivää, eli seuraavan kerran mies kerkeää viettämään aikaa perheensä kanssa luultavasti vasta viikon päästä. :sad001 Ei niinkään ärsytä, mutta harmittaa ihan helvetisti, koska poika selvästi reagoi kun ei nää isäänsä. Ja joutuu tässä itsekin aika koville jos 2 viikkoa putkeen joudun yksin aamusta iltaa hoitamaan kodin ja lapsen, etenkään tämä raskausväsymys ei auta asiaa yhtään. :arghh: Kun saisi edes pienen hetken omaa aikaa...

Ja prkl kun ei edes pääse peittoja heiluttelemaan kun toinen on koko ajan töissä!! :mad:

Samat fiilikset talvitintti.. Täällä kans mies painanu sen kaks viikkoo hullun lailla töitä ja seuraava vapaapäivä on ens viikon la. Ja täällä myös poika ikävöi niin selkeesti isäänsä kun äkkäilee ja huutaa mulle minkä kerkee.. Toki tänään ollu vähän helpompi pv kun mies ollu päivän kotona ja poika sitä kerenny nähdäkki. Ens yö sillä taas 12h töitä ja sitte ku pääsee kotiin niin lähtee 6 tunnin päästä takasi töihin... Mää olin kyllä tänään ärsyttävä ja herätin miehen vaikka se ei ollukkaan nukkunu ku 3 tuntia, mut tosiaan poika oli päiväunilla niin siinä kerkes peittojaki heilutella. :) edes jotai hyvää... Toki ei mies ollu moisesta herätyksestä pahoillaan

"Kiva" että on muitakin samassa tilanteessa olevia, että edes joku ymmärtää. :) Tuskin valittaisin jos miehellä olisi tällaisia työviikkoja silloin tällöin, mutta tätä on kestänyt huhtikuusta asti, eli noin 6kk. Koko kevään ja kesän ja alkusyksyn hokenut, että syksyllä helpottaa ja alkaa taas normaalit työajat, ja paskanmarjat. Mutta minkäs sille voi kun mies on töissään luottohenkilö ja arvostettu työntekijä... Ehkä kohta helpottaa, ehkä... :meh:

Tsemppiä teille "yh"-äideille! Meillä mies oli kans semmosia 15-16h työpäiviä klo 00 ja 17 välillä silloin kun meidän esikoinen oli vauva. Tuli kotiin illalla, meni heti nukkumaan ja sit taas yöllä töihin. Muistan vielä miten ärsyttävää se välillä oli! Ja sit kun pieni olisi koko ajan mennyt isiä herättämään niin piti olla iltaisin aina evakossa kotoa :shifty: Nyt onneks inhimillisempiä työaikoja vaikka vieläkin menee yöllä töihin...

Mies se vaan jaksaa vituttaa:( se kyl niin tietää ne oikeat napit mistä kannataa painella...

Niin ja sit vituttaa epätietoisuus ton masukin tilanteesta... Kun ei sinne julkiselle pääse ultraankaan eikä meillä oo varas yksityiselle:( masentaa ja vituttaa...

Jatkanpa monologiani:/ avaan ensin eli meillä lapset herää siinä 7tienoolla ja menee nukkumaan 19-19.30 noh mieheni sit ilmoitti että hän on viikonlopun töissä 8-20... Ja sit aamuun ja iltaan voi lisätä vähintään 45min työmatkaan... Huoh, se ei siis kerkiä olla viikonloppuna yhtään lasten kansaa... Alkaa ihan keittää kun se sai jonkiin aikaa sitten ylennyksen ja jos hommat menee töissä perseellään sen on vähän niinku oltava siellä... Minua alkaa kypsyttää tää yh elämä:( ja mulla alkaa olla jo ikäväkin sitä... Ja niin tuntuu olevan tytöilläkin:( sillä olis merkattuna listaan ens ke ja to vapaata ja on se nyt prkl jos se ei oo kotona!!!! Kiitos ja anteeksi:/

Perhana kun ei ole enää sympatiaa nappia!

Mutta äippä, sympatiat sinne! Mulla tekee välillä tiukkaa olla "yksinhuoltajana" yhdelle pojalle, joten voin kuvitella jos olisi vielä 3 muutakin lasta... Tuttu tunne tuo ikävä ja etenkin lapsen/lasten takia tuntuu kurjalta. Toivottavasti ens viikolla sais miehesi pitää nuo pari päivää vapaata! Jaksamista! ❤️

Kiitos talvitintti :) kyl se on sanonu et on kotona ke ja to, odotan kun kuuta nousevaa et saan sen kotiin ja oliko se viikko 45 vai 46 niin sillä on talviloma, isällä on paaaaaaljon hyvitettävä likoille kun on kokonaisen viikon kotona :wink jaksaa jaksaa painaa painaa:cool:

Mulla niiiin ärsyttää tää jatkuva etominen! Kokopäivästä, aaltoilevaa pahaa oloa. On kyllä kertakaikkisesti niin huono olla. :sour:
Kyllä tää vielä tästä iloksi muuttuu.. Rv 8+5

No niin me nähdään isukki sit seuraavan kerran maanantai ilta päivänä siinä klo 16 tienoolla... Tulee piiiiitkä ja yksinäinen viikonloppu :,(

Mua ärsyttää myös tää paha olo. Ja väsymys. Piti käydä uimassa ennen töitä, mutta en pääse liikkeelle sängyn pohjalta.

Nyt kun mies on lomalla ja kerrankin meillä olisi aikaa tehdä jotakin kivaa perheen kesken, niin eikös mulla murtunut varvas joka on niin prkleen kipeä ettei kävelemisestä tuu mitään. :arghh: Huoh niin mun tuuria! :mad:

mul sama ärsytyksen aihe eli ukko. valittaa, ärsyttää jne. lisäks sen mutsi jakelee ohjeit ja neuvoi mm. ei saa imettää ettei vauvast tul heikko, miks se tekee ruuan sillai jne... valittaa et näytän vihast naamaa vaikken tekis niin. sit ukko haastaa riitaa eikä usko mua ollenkaa.

Takaisin