Ärsytyksen ärsytykset :D

Tiedän sen tunteen ku mies ei tajua mitä tarkoittaa ku haluis tehdä yhdessä jotain.. hänen mielestä yhdessä tekemistä on kun ollaan saman katon alla. Ei näin :|

Tiiamariia juurikin näin:/ ok onhan se ollu tänään töissäkin, mut se otti melkein tunnin päikkäritkin o.O tää on oikeesti NIIIIIIN harvinaista että kaikki 4 lasta on poissa et nyt ois hyvä hetki panostaa parisuhteeseen... Noh ainakin saan viettää laatu aikaa itseni kanssa:p fuck that shit, olkoon ukko sit keskenään... Tää lähtee koht löylyyn...

Voi äippä ja voi miehet! Komppaan tiiamariiaa, samaa mieltä... Jos lapset tulevat vasta sunnuntaina takas, niin toivottavasti huomenna teette kahdenkesken jotakin mitä ette yleensä pysty tekemään. :) Nyt vaan nautit saunan löylyistä, hyvästä iltapalasta ja hyvästä tv sarjasta/elokuvasta! :smiley-angelic003

P.s. Jos miehesi yrittää vongata tänään, hoe piruuttasi "joo joo, ihan kohta" niin kuin mies hoki sulle. :wink

Noh niinhän siinä sit kävi että vonkaus alko samoin tein kun sänkyyn päästiin ja sanoin ukolle et "joojoo ihan kohta" tämä siihen totes,"mitä toi nyt sit tarkoitaa", itse totesin vaan "niinpä"
Toinen oli et ihan puulla päähän lyöty et mitä pirua mä hourin:D totesin että " sitähän herrakin hokee kun mä pyydän siltä jotain", ukko ei oikein tajunnut mistä puhuin ennenkuin vähän valotin tilanteita että missä herra itse käyttää kyseistä termiä... Lupautui lopettamaan kyseisen lauseen käytön ja olla enempi avuksi...
Saapa nähä... Mut seksiä se sai, jännityksellä odotamme näkyykö käytöksessä muutosta keskustelu hetken jälkeen;)
Sori oli pakko tulla avautuu mun illasta, ja kiittää talvitinttiä hyvän juttu tuokion aloittamisesta:) kiitos ❤️
Tänään ei vielä harmita mikään, mut itkettää kun ikävä lapsia...

Oih, mikä ketju!! :happy093

Mua kans ärsyttää, kun mies vonkaa koko ajan seksiä! Oon sanonu sille, että näin turvonneena ja väsyneenä olo on kaukana himokkaasta, että se touhu nyt ei vaan tunnu mukavalta edes ajatuksen tasolla. Tai eniten ehkä ärsyttää se, että siitä sitten suuttuu, jos en koko ajan ole haarat levällään. Ja mua kans ärsyttää nuo syömisen äänet. Tosin ne ärsyttää aina, mikään ei ole niin kamalaa, kuin mässyttäminen, mutta nyt en kestä yhtään!!
Töissä ärsyttää asiakkaat, kun ne on toinen toistaan tyhmempiä! :angryfire Ja ärsyttää, kun sen näkee nyt minusta jo päällepäin! Vaikka kuinka ponnistelen, niin mun naamalta varmaan huokuu se vitutus vastata niihin typeriin kysymyksiin. Normaalisti olen ainakin tähän asti osannut peitellä omat tunteet ja olla sillä asiakaspalvelijamoodilla töissä, vaikka kuinka ois vitutus, mutta nyt jotenkin en hallitse itteäni yhtään. Varmaan saan kohta varotuksen, kun luulis, että asiakkaat jo valittaa musta.

Äippä x4, mahtava kuulla että saitte juteltua, josko miehesi nyt ymmärtäisi lopettaa hokemisen kun saitte puhuttua! :)

Ärsyttää, ärsyttää niin hirmuisen paljon tuo mies. Se ärisee ja örisee pahantuulisena kotona kun ilmoitin etten oikeasti jaksa herätä aamulla laittamaan lapsia kouluun ja tarhaan. Nyt kaikki on sitten meikäläisen vika kun tulin päivää viettåmään iloisempaan seuraan äitini luokse, kun ei tee meikäläisen hermoille eikä vaaville hyvää katella sellasta raivoamista.

Seksin vonkausta on täälläkin havaittavissa. Mut ihme kyllä lopettaa kun sanon että mulla on huono olo :D Silti se jaksaa joka päivä yrittää.... Niin kuin joku sanoi aiemmin, että onhan se ihanaa kun toinen niin tykkää vaikka mä oon tällanen turvonnu ja väsyny hormonilöllyrä :D :)

Huoh, täällä ei todellakaan vonkauksesta kärsitä. :meh: Eihän tota miestä nää kuin viikonloppuisin töidensä takia, ja yleensä ensimmäisen vapaapäivänsä nukkuu univelkojaan pois, jolloin seksiä on aikalailla kerta viikkoon. :mad: Toisaalta, oon melkein vuorokauden ympäri todella väsynyt, mutta jos hommailut aloittaa niin aika nopeasti tämä likka syttyy! Kai tämäkin asia kun mies ei vonkaa perään tuntuu raskaana ollessa maailmanlopulta. :shifty:

No eipä tota seksiä meilläkään oo kun maks 2 kertaa viikossa... Syinä mun väsymys, miehen väsymys tai jonkun muksun huutelu... Mut kun sen vaan sais aloitettua niin hauskaa on;) mut vastahan tämän yrityksen aikaan tuli puuhailtua joka ikinen ilta... Mistä ihmeestä siihenkin löysi ajan/energian:D

Hahah :D

Muakin hieman ärsyttää jotkut asiakkaat ja asiat töissä.. Oon aina ollut kovin rauhallinen ja kestänyt vaikka mitä, mutta nyt kyllä pinna kiristyy helpommin. Onko tää vaan alkuraskauden oire? Hope so!

Kotiin menossa, sormet ristissä että isäntä ois paremmalla tuulella. Täytyy sanoa tähän seksin vonkaamiseen että meillä se taitaa olla minä joka lähentelee jatkuvasti. Sitten taas jos tulee torjutuksi niin vetää sellasia vihakierroksia että. Onneksi ollaan oltu tässä asiassa samoilla linjoilla.

Nyt ärsyttää. Miehen esikoisella ongelmia rahan kanssa ja pohditaan miten asian saisi ratkaistua. Poika kun on meillä putkiremontin ajan niin oon päässyt kanaemoilemaan ihan kunnolla.

Täällä kans seksiä vongataan mutta ärsyttää kyllä enemmän se ettei ite jaksa kuin että toinen pyytää :D

Ärsyttää ja ketuttaa. Alkuviikko meni siinä kun poika huusi mahaansa ja kovaa ummetusta, kun se alkoi helpottamaan tuli heti kipeäksi. Nyt on päivät huudettu kurjaa oloa ja mies ilmoitti tänään, että tekee koko viikon töitä, eli seuraavan kerran nähdään sunnuntaina illalla. Poika haluaa kipeenä ollessa olla koko ajan sylissä, ja kun en koko aikaa voi kannisella kun pitää ruoka valmistaa ja tehdä kotiaskareita, niin suuttuu aina ja hirveä huuto alkaa. Nyt olen päivittäin muutaman kerran päivässä oksennukset siivonnut kun pojalla on limaa niin paljon tai jos ei tajua pureskella ruokaa pienemmäksi niin oksentaa heti. Huoh, nämä "yksinhuoltaja viikot" on niin perseestä... :arghh:

Voih Talvitintti kun sua taas testataan:( ei kiva! Meidän isäntä täs yks päivä ilmoitti et ens syksynä olis koulutus reissu saksaan tiedossa... Huoh 5 lasta, koti ja koira... Joten kyl tiiän miltä yh arki tuntuu paremmin kun hyvin....voimia ja pikaista paranemista❤️
Hatun nosto oikeille yksin huoltajille!

Äippä, eipä sullakaan helppoa ole, etenkin kun sulla lapsimäärä isompi :/ Kovasti jaksamista sulle myös! ❤️

Onneksi isommat alkaa olemaan jo sen verta isompia et niistä on vähän apua:) tuntuu välillä pirun ahdistavalta kun millon sillä on joku 2 viikon työmatka toiselle puolelle maailmaa tai sit se on vaan monta viikkoa putkeen töissä ja käy kotona vaan nukkumassa...
Noh onhan toi nyt ollu kotona jo kaks päivää:) huomenna taas ilta ja viikonloppu töitä, maanatai olis taas miehellä vapaa... Sentään se joskus viihtyy kotonakin;)
Jospa se teidänkin isäntä malttaisi joskus olla kotonakin, ja sinä saisit levättyä!

Ah niin ihanaa lukea että jotain muutakin ärsyttää kun mua! :D
Mä oon kans ollu niiiiiin hermona koko viikon kun mies on ollu töissä lauantaista asti väh. 12 tuntia päivästä ja käyny sit vaan kotona nukkumassa. Tänään se on lähteny aamu kuudelta eikä vielä näy. Ei siinä ketää jos ois yksiksee mut kun tuo esikoinen on tossa ja vääntää hampaita tulemaan ja huutaa 24/7. :s kolme hammasta puhjennu ja niitä on nyt kuukaus tehty. Ja lisää tulee. Ois kiva välillä tuulettaa ajatuksia ja painella menemään yksikseen. :)

Ja mulla sitten taas ärsyttää se että mies ei enää jaksa vongata seksiä kun luulee että mulla on vielä niin paha olo... Ei oo tosiaan niin paha olo ettäkö ei kiinnostais. :D nyt vielä kun pystyy niin vois antaa vaan mennä. Mä niiiiiin odotan että päästään ens viikolla lomalle kahdestaan ilman poikaa, saa levätä ja tehä ihan mitä huvittaa mihi aikaan päivästä vaan. :)

Takaisin