Ärsytyksen ärsytykset :D

Toivottavasti tää mieliala vähän asettuis tästä ja PIAN. hermo koko ajan pinnassa, ja mies ja lapset saa kärsiä siitä :(

Tämä sairaus... Se ei vaan lopu.... Nyt kestänyt jo viikon ja mä oon ihan loppu:,( ens kuussa mennään ottamaan influenssa rokotteet jos ees vältyttäis siltä!!! Yhyyyyy....
Nyt ei mieskään jaksa vituttaa kun on ihan paska olo:p

Nyt se myrkyn lykkäs, meidän talouteen näyttää rantautuneen enterorokko... Yhyyyyyy mä en enää jaksa tätä jatkuvaa sairatamista!!!!

Äippä eikä! Kylläpä teillä nyt sairastellaan. :sorry: Toivotaan että sairastelun jälkeen koittaa piiiiitkä kausi ettette sairastuisi, vaan pysyisitte terveinä. :)

Toivotaan niin... Piti ihan soitella naistentautien polille, et eihän entero oo vaarallinen raskaudelle, ja onneksi ei oo... Jotain hyvääkin siis:)

Hitto mikä päivä täällä ollu tänään... Kaikki alko viime yönä kun oltiin miehen siskon luona yökylässä ja viettämässä omalla lähipiirillä pikkujouluja.. Keksivät sitten pistää oikein kotibileet pystyyn (kutsuivat kaikki kylän miehet) ja puolelta öin oli tupa täynnä känniporukkaa.. Ite yritin nukkua, mutta varmaan tiiätte että siitä ei tullu yhtään mitään.. Puol neljältä lähti viimeiset mölyapinat ja musiikki sammu.. v*****u että oon tänään ollu äkänen, kun unet jäi muutamaan tuntiin.. Siihen päälle vielä oma krapulainen ukko ja anopin lapsenpiikomisen jälkeen talo ku räjähdys!!! Eikä auta sekään että seuraavan kk aikana 5x 1pv vp siellä täällä...

Outolintu, toi on kyl ärsyttävää! Kerrostalossakin vitutti just toi että vaikka hiljaisuus alkaa 22 niin se mekkalan määrä on kamala ennen sitä ja itse haluais nukkua/laittaa lapsia nukkumaan ja desibelit nousee samalla promillejen kanssa, isännöitsijä vaan nostelee käsiään en ei voi minkään kun hiljaisuus alkaa vasta 22... Ärsyttävää! Kun en käsitä miks aikuiset ihmiset ei voi sitä musiikkia kuunnella silleen nätisti vaan popit kaakkoon ja ölinä samanlaista... Toisin sanoen kerrostalot asumis muotona on perseestä! Aikanaan asuttiin 70 luvulla rakennetussa kerrostalossa jossa juhlittiin joka pirun viikonloppu siis 3 päivää ja niinku olettaa voi niin äänieristystä ei ollu minkään moista vanhassa talossa, kyllä ärsytti ja paljon! Onneksi nykyään älämölö loppuu samoin tein kun itse haluaa:D

Totta, muistan myös kerrostalo elämää ja sen kuinka la aamuisin oli kiva herätä 6lta töihin kun naapurissa bileet loppunut vähän ennen viittä... Nykyään omassa talossa niin saa todella rauhan silloin kun haluaa.. Viime yönä kun yritin käydä välillä laittamassa hieman pienemmälle musiikkia, vastaus tuli naton suusta että; "Tämä on mun koti, mä päätän mitä teen ja mihin asti". Oli muuten viimeinen yökyläily siinä talossa, mä itse yritän ajatella aina muitakin ja varsinkin hänet olen aina huomioinut jos on ollut raskaana!

Outolintu : voi hitto toi toteamus on hirvee!! "Mun koti blabla", ukko on käyttäny sitä joskus ku oon pyytäny pienentään musaa - naapureiden takia. En halua mitään "bilettäjän" mainetta. Ite tykkään kyllä kuunnella musaa (isolla) ihan muuten vaan tai vaikka siivotessa - ei ehkä olla kerrostaloon luotuja ihmisiä , toi meidän muksukin osaa ilmaista mielipiteensä erittäin äänekkäästi! Tosi rauhallinen talo tää on muuten, me ollaan varmaan äänekkäimmät asukkaat (poislukien erään vanhusparin häiriintyneet villakoirat :D ) :P

Aika töykeä emäntä, mä olisin varmaan ilmoittanut et mäpä lähen sit sinne omaan kotiin, palataan! Oisin sit tullu ukon hakemaan kotio aamulla, ja tuutannu vaan auton torvee jo 7.00 aamulla et varmasti kaikki krapula kasat ois heränny... Kamala ihminen, i know:p Murrimurmur, ärsyttävää joka tapauksessa!

Setoinen ei mua päivällä mekastavat naapurit häirinny, noh kyl meidänkin kämpästä ääntä lähtee, kiitos lapset ja koira;) mut se kun yrittää lapset saaha nukkumaan siinä 19.30 tienoolla ja makkari kun disko niin kyl pistää sapettaa... Minä en enää ikinä, en koskaan(!!!!!) muuta kerrostaloon!!!

Arvaas kuinka täällä haaveillaan omakotitalosta :D haaveiltu jo vuoden ja yli! 73 neliöinen kolmio, pian kaks muksua, kaks aikuista ja kolme koiraa joista yks on jätti . Äääää!!! :D tila loppuu hermot loppuu yksityisyys loppuu.. :D ja tähän on tulossa -18 julkkariremppa ni vievät sitte ikkunoistaki näköalat, siinäkö boksissa eletään sitten :facepalm::nailbiting:

Juu meillä oli samankokoinen kämppä, muutettiin pois kun ootettiin tota meidän nelosta:) kyllähän sitä meinas seinät kaatua niskaan 3 energisen lapsen ja 15kg koiran kaa:p noh nyt on hyvä pikkasen yli 100 neliöö ja pikkusen pihaa päälle niin nyt ei voi valittaa;)

Mä Olin niin valmis lähtemään yöllä kotia, mutta reilut 70kilsaa oli kotimatka ja ihan järkyttävän huono ajokeli! Jos ois lähempänä oltu niin en todellakaan ois jääny hetkeksikään.. :iroc

Mulla on paha mieli, mun mummolla (kohta 90v) todettiin kuukaus sitten kohtusyöpä joka oli jo levinnyt muuallekin ja lääkärit yrittänyt sitä hoitaa(parantaa ei enää voi) nyt solusalpaajilla ja kunnon särkylääkkeillä ja nyt sit äitini soitteli että mummo on sairaalassa sisäisen verenvuodon takia, hemppa sairaalaan ottaessa oli vaan 55 ja yleiskunto 0, verta ovat pumpannut jo kaks pussillista ja huomenna tähystys että löytyis vuodon syy... Miksi pitää vanhaa ja kilttiä ihmistä kiusata? Miks kaikki paha kasaantuu yhdelle? Hitto kun itkettää ja pistää vihaksi!!! Ärsyttää kun en pääse käymään hänen luona kun asutaan 500km päässä...:,(

Voi Äippä :sad001 Tsemppiä ja jaksamista, kyllä sun mummosi varmasti tietää, että hän on sun ajatuksissasi. ❤️

Kiitti Talvitintti:) aamulla soittelin sille niin kuulosti niin kamalan väsyneellä... Noh jospa se vielä jaksais taistella!

Takaisin