Ärsytyksen ärsytykset :D

Mä olen vasta muutaman päivän kärsinyt tästä tikittävä pommi - olosta, mutta alkaa jo nyt niin kyllästyttämään! En todellakaan normaalisti ole tällainen, joten suurena yllätyksenä tämä olotila on tullut. Tänään illalla ihan yhtäkkiä mua alkoi aivan sanoinkuvaamattoman paljon vituttamaan, mies kysyi mikä nyt ärsyttää ja räjähdin ja sanoin, että "HELVETTI IHAN KAIKKI!". Sitten painelin suihkuun ja suihkussa itkeä vollotin ja kiroilin ja haukuin lattialastaa koko sydämestäni. Huoh niin turhauttavaa! Ja olen yrittänyt miehelle selittää että en yksinkertaisesti voi tälle tunnetilalle mitään ja en mitään pahaa tarkoita, eikä mustakaan ole kivaa kun olen tällainen. Ja mies kun on kyseessä, niin eihän hän pysty 100% mua ymmärtämään koska ei itse ole raskaana ollut ja kokenut tätä hormonimyllerrystä. Hieman jo pelottaa huomenna alkava arki, saan taas lasta ja kotia hoitaa arkipäivät yksin, niin entä jos olen tällainen ja tiuskin vain pojalle... :sad001

Sori tämä jatkuva valittaminen, mutta ihan yllätyksenä tullut tämä hormonimyrsky pään sisällä.

Ja saa nauraa jos haluaa, ehkä näin jälkikäteen ajateltuna se on hauska näky kun nainen vollottaa suihkussa ja viatonta lattilastaa haukkuu ja paiskoo.. :shy:

Talvitintti voih sinua! Ootko kokeillu ihan kunnon itkupotkutaivareita? Esikon aikaan noi tunne myrskyt tuli kyl niin puskista kun puskista voi tulla! Alkuraskaudessa sain vielä potkynyrkkeilyllä noi vitutukset pois, mut kun se piti lopettaa niin olin pulassa!!! Joten sängylle mahalleen/selälleen huudat tyynyyn, huudat kiroot ja pieksät sängystä ilmat pihalle! Saatas kuulostaa vähän dorkalle mut suosittelen kokeilemaan:D sit tuut tänne huutaa sitä vittuperkelesaatanaa niin säästyy parisuhde:p
Ps nyt saa viestille nauraa niin tahtoessaan;)

Päivän ketutus, nenä niin tukossa et ilma ei liiku mihinkään eikä mikään maistu miltään:( sama homma pienimmällä muksulla:( aarg vois jo loppua!

empä oo ennen kokenut näin järkyttävää raivoa siitä, että mies ei imuroinu kunnolla (eteisessä edelleen hiekkaa ja matoissa koirankarvoja).:woot:
Ja sitte ku moppasin lattioita, eka katkes moppi ja sen jälkee vielä lattialasta :sour: viimoset kolme huonetta luuttusin polvillani ja kiroilin ääneen.
On kyl täl hetkel niin lähellä etten käy isännän kessuaskilla. Viis päivää ollu ilman tupakkaa, ehkä seki lisää tätä hullua raivoa :wacky:

Äipälle pikasta paranemista!

Zeero kiitos❤️ todella mahtavaa että oot pystynyt olla polttamatta! Teet todella ison palveluksen pikkusellesi:)

Zeero, loistavaa että olet pysynyt erossa tupakasta ! Mulla neljä tupakatonta päivää takana ja ai että kun tekee vaikeeta jos pieninkään vastoinkäyminen tulee.. voimia :)

Odelie, sulle myös tsemppiä nikotiinin vastustamiselle! :) Kun aloin esikoista odottamaan, lopetin tupakoinnin heti seinään. Aluksi se oli todella helppoa, mutta myöhemmin kun tuli kaikenlaisia raskausvaivoja ja univaikeuksia, niin kyllä teki monesti mieli ottaa henkoset. Mutta kertaakaan en ottanut, mistä olen hyvin ylpeä! :happy: Kyllä se uuden elämän alku on todella kova motivaattori.

mä voin kiteyttää mun ärsytyksen yhteen sanaan...ukko. sil joku pakkomielle ärsyttää mua tahallaa nimittelemäl mua ja tyttöö, valittamal, antamal ohjeit millo mihinki jne. ei hetken rauhaa tunnu olevan. lupas et lopettaa mut paris tunnis unohtaa aina lupauksensa...

Gatusa tsemppiä! Mä olen huomannut, että miehet on kuin kultakaloja; kiertää akvaarion kerran ympäri niin johan unohtuu asia(t) samantien mistä juuri hetken sitten puhuttiin. :meh:

mun mies on sit huonomuistinen sellanen ku ei se ees akvaariota ehtis kiertä yhtä kertaa ku se unohtaa.

Tosiaan kyl voitte itsestänne olla ylpeitä kun olette vastustaneet kiusausta:)
Gatusa juu, ukot... Niin ärsyttäviä mut silti niin rakkaita... Voimia ukon kans taisteluun!
Toi omani, Huoh, että se jaksaa viljellä sitä "joojoo ihan kohta" lausetta... Minnuu ärsyttää!

Mun pitäis tehdä opiskeluhommia, mutta pää lyö ihan tyhjää ja deadlinet painaa päälle!!! Raivostuttavaa!

Meillä ei nykyään puhuta muusta, kuin miehen työasioista. Tekee 6 päiväistä viikkoa, ja osa viikonlopuistakin on koulutuksia tms. joten nähdään tosi vähän. Ja sitten kotiin tultua vielä yleensä ensimmäisenä avaa koneen ja istuu tekemässä etätöitä yömyöhään asti. Raivostuttavaa! Ei auta, vaikka sanoisi, että olisi kiva saada sitä huomiota tähänkin suuntaan välillä...

Räjähdin eilen kun mies vonkasi seksiä. On nyt vongannut sitä jatkuvasti..ja on hieno juttu että on sitä mieltä että oon seksikkäämpi kuin koskaan mutta tuli sellainen olo että vieläkö tässä täytyisi koko ajan olla himokkaana dominana kun väsyttää niin helkkaristi?!!? Sitten vielä mietityttää kaikki jomotukset ja pelottaa että entäs jos alkaa tulla verta(niin kuin on monesti aiemmin raskaushaaveet murskaantuneet..). Itse asiassa tuntuu vieläkin epäreilulta, miksi miehien pitää olla niin jumalattoman yksinkertaisia ja tyhmiä???

Oikeesti miten voi joku niin rakas olla noin s**tanan ärsyttävä!!!! Meillä siis lapset lähtenyt viikonlopuksi mummolaan ja tulevat su takas, no täs sit miehelle vinkkasin et lähetään yhdessä lenkille kun kerranki mahista tehä jotain muutakin kuin kotona pyörimistä... Noh arvatkaa lähtikö? Noh ei yksin sain käydä, tässä nyt sit lämmittelen saunaa, ajattelin tehä iltapalaksi katkarapu leipiä ja käpertyä sohvan nurkkaan kattomaan telkkua... Olen tolle ukolle ilmoittanut et jos luulee tolla saavan pesää nii pahasti voi erehtyä... Mä vaan haluaisin tehä sen kaa, yhdessä, kahdestaan, kerranki kun se on mahdollista... Vaan ei:( eikai se pakko oo jos ei seura kelpaa:( v*tuttaa niin paljo et itkettää ja sit on vielä lapsiakin ikävä, oksettaa ja masu juimii... Aaaaaaarg! Kiitos ja anteeksi o.O

Takaisin