Mä olen vasta muutaman päivän kärsinyt tästä tikittävä pommi - olosta, mutta alkaa jo nyt niin kyllästyttämään! En todellakaan normaalisti ole tällainen, joten suurena yllätyksenä tämä olotila on tullut. Tänään illalla ihan yhtäkkiä mua alkoi aivan sanoinkuvaamattoman paljon vituttamaan, mies kysyi mikä nyt ärsyttää ja räjähdin ja sanoin, että "HELVETTI IHAN KAIKKI!". Sitten painelin suihkuun ja suihkussa itkeä vollotin ja kiroilin ja haukuin lattialastaa koko sydämestäni. Huoh niin turhauttavaa! Ja olen yrittänyt miehelle selittää että en yksinkertaisesti voi tälle tunnetilalle mitään ja en mitään pahaa tarkoita, eikä mustakaan ole kivaa kun olen tällainen. Ja mies kun on kyseessä, niin eihän hän pysty 100% mua ymmärtämään koska ei itse ole raskaana ollut ja kokenut tätä hormonimyllerrystä. Hieman jo pelottaa huomenna alkava arki, saan taas lasta ja kotia hoitaa arkipäivät yksin, niin entä jos olen tällainen ja tiuskin vain pojalle...
Sori tämä jatkuva valittaminen, mutta ihan yllätyksenä tullut tämä hormonimyrsky pään sisällä.
Sori tämä jatkuva valittaminen, mutta ihan yllätyksenä tullut tämä hormonimyrsky pään sisällä.