Ärsyttääkö, ketuttaako?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hemsku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oman saamattomuuden ja vetämttömyyden maksimihuopennus ja sekös ärsyttää! Mittää saa aikaiseksi ja tuntuu vaan et istuu ja ihmettelee ku päivät menee. Väsyttää vaan mut kun ei tuo nukkuminenkaa onnistu ympäri vuorokauden. Tän siitä saa ku yleensä on kunnon touhuaja... Vimeksi tää saamattomuus onneksi loppu kohtuu ajoissa. Niitä hieman paremmalla energialla varustettuja päiviä odottaessa.

Joo, edellisjouluna oltiin lähdössä sukuloimaan. Auto pakattu täyteen tavaraa, esikko ja minä ollaan eteisessä toppavaatteet päällä. Mitä tekee mies? Lähtee välikatolle katsomaan, että onko savupiipun ympärillä eristeet paikallaan... :mad:

Sun mies taitaa olla aika nikkarointihenkinen :D

Meillä isäntä rupes paneloimaan keittiötä keskimmäisen ristiäisiä edeltävänä iltana. Mun voileipäkakut oli silloin toissijainen asia.

Aaria, hän on olevinaan, muttei kuitenkaan oikeesti oo mikään kätevä käsistään. :D

Voi miehet! Meilläkin tuo ilmiö tuttu. Aika usein kökötän eteisessä täysin lähtövalmiina kun mies päättääkin ilmottaa esim et ottaa pari leipäpalaa ennenkun lähetään o_O Tai sit alkaa ajaa partaa kun anoppi soittaa et perunat on jo kiehumassa :P
Sit ne valittaa jos joskus menee naisilla vaikka tukkaa laittaessa muutama minuutti pidempään...

Mulle tutumpi mieslaji on se mikä menee 20min ennen lähtöä lämmittämään autoa ja antamaan kiirehtiviä äänimerkkejä sen sijaan että auttais jotenkin. :rolleyes:

Joo meillä kans hakee auton eteen ja minä sitten yksin puuskutan sisällä esikoista pukeisiin ja tietenkään oma pukeminen ei edisty siinä lainkaan. Siellä he sitten istuvat autossa odottamassa kun minä vasta pääsen aloittamaan sen oman pukeutumisen ja muun lähtövalmistelun. :rolleyes:

Meilläkin esikon alkuaikoina mies nakkasi omat kamppeet niskaan ja totesi et mennään. Pariin kertaan kun istuin alas ja totesin et hoidappa toi kersakin mukaan niin muuttui tyyli. Mies ei vaan ollut loppuun saakka käsittänyt millainen homma on lähteä liikkeelle lapsen kanssa. Nyt lähtee mukaan hyvinkin reippaasti lapsi ja tavarat :D

Mulla on nyt joku kestov*tutus päällä :D viime yönä meni hermo kun en itse saanut unta eikä näköjään ukkokaan, mutta hittoko sen on pakko haukotella ja huokailla kamalaan ääneen sängyssä?? Kävin sitten syömässä, kun nälkäkin siinä kettuuntuessa tuli, ja meinas mennä hermo, kun kissankin piti tulla lipittään vettä niin kamalaan ääneen... Ja sitten ärsytti kun meidän sänky on liian kapea, tarvis ostaa leveämpi..

Oikeen semmonen raivo että meinas tavarat lennellä, vaikka en yleensä hirveän pienistä asioista jaksa meuhkata... :D

Tuo nukkuminen onki lukunsa erikseen. Meillä yleensä mies on aina ensin nukkumassa (kas kummaa, toiset ne ehtii ajoissa, joillakin on kotihommia...). Sitte ku mää meen sänkyyn ja vaikka kuinka hiljaa koitan hiipiä, niin aina se kääntyy minuun päin ja tunkee ihtensä ihan liki. Ja mulle tulee KUUMA. Sitte se vielä laittaa kätensä mun pään alle ja jalan jalkojen päälle. Eihän kukaan 20 vuotta yhessä ollu voi nukkua sillaa, ku vastarakastuneet! Siis, tiiän ei se pahalla sitä tee ja onhan se tavallaan hellyttävää, mut mää haluan nukkua!

Se on kans ärsyttävää, ku se alottaa sen kuorsaamisen ja se, ku se aina nukahtaa heti ja mää saan pyöriä sängyssä vaikka kuinka kauan. Lauantaina menin nukkuun ennen sitä, no en unta saanu, mut olin sängyssä. Jotain ei niin sopivaa oli illan aikana tullu syötyä ja mahaa väänsi ihan hirveesti. Huoletta piereskelin sitte kaikessa rauhassa. Ukko tuli, haki tyynynsä ja lähti yläkertaan nukkuun. Haisi kuulemma niin pahalle. No joo, kyllä se lemu oli kamala:yuck: Mut sainpahan ainaki nukkua yksin kaikessa rauhassa. Tosin koira kuorsas lattialla, mut sitähän ei lasketa.

Hmm... Mies tuli just saunasta, pitäsköhän äkkiä mennä sänkyyn ja ruveta kaasutteleen, tiiä vaikka sais taas nukkua yön rauhassa:wink

Romanttista :'D Täällä jos ukko koskee mitenkään, niin sillä on vain yks oikea tulkintatapa.. muuten kuorsaa kyl toisessa reunassa sänkyä. Tosin ehkäpä tuo onkin sitten hyvä, nimittäin mullakin on aina kuuma. Mulla on alkanu levottomat jalat vaivata, taitaa johtua minimestä.

Mä en oo alkuaikojen jälkeen yhtään tykänny nukkua toisessa kiinni. Mä tarviin tilaa ja oon levoton nukkuja, etenkin ennen nukahtamista myllään ees taas. Mies on onneks oppinu pysymään kaukana. :D Ja saman peiton alla nukkuminen on kans kamalaa, paitsi talvella kun meillä on pari metriä levee untuvapeitto.

Meillä myös minä olen se, joka hätistelee aina miestä kauemmas :p Mies kun tuntuu nukkuvan melkein mun päällä, on kietonut jalan ja käden ympäri ja kuorsaa siinä sit hirveeseen ääneen. Ei tuu mitään mun nukkumisesta :rolleyes: Meillä on tästä välillä oikein kunnon riitojakin, kun mies ei millään usko, että minä en pysty siinä nukkumaan. Ahdistaa samantien, kun olen sellainen pyörijä, jolla nukahtaminen kestää kauan, ja sit toinen on siinä rajoittamassa ja estämässä mun hyvän asennon etsintää :grin

Mä taas olen se kyhnääjä osapuoli. Voisin kääriytyä kunnolla kainaloon. Olen kovin palelevainen, niin kainalossa on lämmin! :D

Mä jouduin aikoinaan sanomaan kans miehelle, että mä en pysty nukkumaan jos toinen on ihan iholla :O Ihan hirveetä kun toinen puhisee niskaan ja vielä jalkoja ja käsiä asetellaan millon mitenkin o_O Pari kertaa piti rähjätä, sit se oppi kyllä pysymään omalla puolellaan :)

Voi näitä on niin piristävää lukea, ittekseni täällä hörisen :D Tää ketju on kyllä paras, saa kunnolla avautua!

Ai että kun pistää vihaks.. sovittiin että mies hakee mut yhdestä tapaamisesta klo 23. Soitin sille äsken niin kaveri veteli sikeitä sohvalla. Ei onneks ota päähän kun muutenkin jäätävä väsymys ja joudun vielä vesisateessa venaamaan että herra saa ahterinsa raahattua paikalle kun ei täällä bussit kulje enää tähän aikaan

Ny on kyl olo niin ?%#/!!? Kuka ihme tuota lunta käskee sataa kokoajan ja onko sitä pakko olla nuin hirveesti ja ja ja. MIe yleensä oon kyl ihan talvi ihminen ja tykkään värkätä pihalla, jopa nuita lumitöitä. Mut nyt on kumma ku joka prkl päivä saa pukata ja ei edes entisiä ehdi alta saada pois ku uutta vaan sataa. Ja tuo ulkona touhuaminen ku on oikeastaa se helpoin homma, siel ei oo niin huono olo. Kunto vaan loppuu!

Tuosta nukkumisesta, meillä se oon kans mie joka tarvii tilaa. Eritoten aina ahdistaa jos ukko jotenki "lukittee" miun jalat enkä pääse liikkuun vapaasti. Ja nyt kun vähän meinaa noi levottomat jalat vaivata niin viimeksi eilen kysyin illalla et meinaakko nukkua siinä vaan siirrytkö suosiolla toiseen huoneeseen :D Onneksi on jo oppinu et kovin kauaa ei kannata ärsyttää ;)

Takaisin