Tuo nukkuminen onki lukunsa erikseen. Meillä yleensä mies on aina ensin nukkumassa (kas kummaa, toiset ne ehtii ajoissa, joillakin on kotihommia...). Sitte ku mää meen sänkyyn ja vaikka kuinka hiljaa koitan hiipiä, niin aina se kääntyy minuun päin ja tunkee ihtensä ihan liki. Ja mulle tulee KUUMA. Sitte se vielä laittaa kätensä mun pään alle ja jalan jalkojen päälle. Eihän kukaan 20 vuotta yhessä ollu voi nukkua sillaa, ku vastarakastuneet! Siis, tiiän ei se pahalla sitä tee ja onhan se tavallaan hellyttävää, mut mää haluan nukkua!
Se on kans ärsyttävää, ku se alottaa sen kuorsaamisen ja se, ku se aina nukahtaa heti ja mää saan pyöriä sängyssä vaikka kuinka kauan. Lauantaina menin nukkuun ennen sitä, no en unta saanu, mut olin sängyssä. Jotain ei niin sopivaa oli illan aikana tullu syötyä ja mahaa väänsi ihan hirveesti. Huoletta piereskelin sitte kaikessa rauhassa. Ukko tuli, haki tyynynsä ja lähti yläkertaan nukkuun. Haisi kuulemma niin pahalle. No joo, kyllä se lemu oli kamala

Mut sainpahan ainaki nukkua yksin kaikessa rauhassa. Tosin koira kuorsas lattialla, mut sitähän ei lasketa.
Hmm... Mies tuli just saunasta, pitäsköhän äkkiä mennä sänkyyn ja ruveta kaasutteleen, tiiä vaikka sais taas nukkua yön rauhassa