Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Meillä loppu haisut miehellä ku laitoin sen laktoosittomalle ruokavaliolle.
 
Tuo on laktoosittomalla mutta ei auta. Taitaa olla niin että roo on perinyt lehmänmaitoproblemansa isiltään. Myöskään isimiehen poika ei siedä lehmänmaitoa. Oppi meillä juomaan kauramaitoa ja tykkää nyt, että ei lehmänmaitoa enää edes laktoosittomana mutta opetapa isälleen sama. Se on kuin vanha aasi, luupäistä luupäisin. Ei auta kuin koirakoulu. Jos juo/syö maitoPROTEIINIA→ Nukkuu sohvalla.
 
Mä en kyllä oo mitään huomannu.. Ite juon normi maitoo vajaan litran päivässä eikä mulla oo mitään ilmavaivoja.. Mies taas ei oikeen syö mitään maitotuoteita ja silti sillä on ilmavaivoja ja haisee pahalta = )
 
Menin töihin ja kyllä vitutti.. Se on paha kun ei voi olla töistä pois,kun pomo oli ruotsissa ja eikä paikkaa voida sulkea ku en mä oksentanu kun kerran ja helpotti.
 
Mua niin vituttaa miks tuntemattomat ihmiset tulee arvostelemaan miksi mun lapsesta otetaan vasta nyt isyyskokeet.. Vittuako se niille kuuluu..
 
No eipä se kenellekään kuulu mutta toki ymmärrän että uteliaita saattaa kiinnostaa...silti on epäkohteliasta kysyä ja udella. Kerrot keille haluat :-)
 
Samaa mieltä, ei se muille kuulu miksi mikäkin tapahtuu milloinkin.
Kun se ei välttämättä oo yhtään Tiadasta kii vaan joku muu ihminen tai byrokratia jumittaa rattaita.
 
Ja mistä ihmeestä ne ulkopuoliset on saanut asiasta tietää? Jos vastaus on "pikkulinnut lauloi" niin käske kysyy niiltä pikkulinnuilta :mad:
 
Ei stna mua pelottaa..me mennään ottaa tost likast isyystestit vuoden jälkeen ja mun pitäis kohdata se vuoden jälkeen.. Samassa huoneessa
 
Joo no omahan on asiani ja kuukemma kuuli sattumalta niimpä niin en halua välttämättä avata elämääni enempää tuntemattomille
 
Miksi päätit testeihin mennä? Tai isänsäkö pyysi niitä? Vai miten tällainen tilanne yhtäkkiä tuli vastaan?
 
Isän äiti ei halua nähä lasta ilman testejä ja mua ärsyttää aina vaivata mun äitiä ja musta olis tosi kiva et vivian pääsis tutustuu niihinkin,koska mä aikoinaan missasin sen.
 
Oltiin eilen päivystyksessä ku Vicke kaatu päiväkodissa naamalleen ulkoporrasta päin. Selvittiin onneks pelkillä naarmuilla ja hammasta pitää käydä näyttää maanantaina hammas sai ehkä eniten osumaa :D
 
Onneks ei sattunut pahemmin! Nää pienet kyllä selviää säikähdyksellä kailenlaisista kommelluksista.

Musta on kyllä hienoa et tytön takia teet testin. Helposti tossa tilanteessa vois aatella et jos ei kiinnosta lapsenlasta nähdä niin ei väkisin.
 
Näin mä aluks aattelin,mutta olis se hyvä hoitaa alta pois ettei sit tuu jossai vaihees vastaan niiku mulla kävi
 
Takaisin
Top