Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Joo se oliki noro.. Molemmat sai sen vikel oli vaan pahempi.. Nyt sitte munleikattiin perjantaina napatyrö pois tultiin tähä äitille nii se ei yhtään kattonu viken perään vaan anto tulla hyppii mun päälle ja hakkaa mua ku häntä sattu selkään.. En sais kolmeen viikkoon nostaa yli kilon painavia asioita hoidin ittelleni sit kodinhoitajan helvetti ku kukaan ei voi auttaa sillon ku tarttis apua..
 
^ auuuts tuolle hyppimiselle. Sympatiaa nostokiellolle, meillä ei onnistuis millään. Nimim. Tyttö sylissä ainakin 2x tunnissa
 
Siis tykkäys sille et Vikkekin jo ymmärtää kun asian selittää. Vaikka tietty varmaan joutuu monta kertaa selittää saman asian. Harmittavaa ettei apua saa sillonkun tarvis, mutta hienoa et sait sit kodinhoitajan avuks, kun onhan se aika haastavaa monia kotitöitäkään tehdä tai kaupassa käydä tolla nostorajalla.

Toivottavasta paranee keikkaushaava hyvin.
 
Huomenna 3s kerta 3 päivään kun yritän saada pyykit pestyä.
Eilen oli joku kääntänyt vesihanat kiinni koneen takaa (talopesula), tänään kesken pesuohjelman oli vesijohtoverkon huolto mistä oli ilmoitus vaan nettisivulla (energiaverkon) ja sit tietty seuraava vuoro oli jo varattu toiaelle
 
VITTUJEN KEVÄT!! Äiti lupas vahtia vikkeä jussinö ku oon töissä ja nyt ne sai kutsun mökille ja sano ettei voi ottaa sitä sinne ku hyttyset syö sen elävältä ja se mökki alue on niin pieni et vaikee vahtia.. Kiva peruu tämmösel varotusajalla toi työvuoro..
 
No onpas aikuismaista käytöstä sun äidiltä. Ei tollasta lupausta peruta jonkun mökkeilyn takia etenki ku sulla on töitä.
 
No se asia onneks ratkes,mut eipä tarvi vähään aikaan miettiä meneekö mummille vai ei.. Taitaa ens kerral mennä Isän äidille,kun tutustuu eka paremmin.
 
Ei että voi taas niin keittää täällä pääkopassa! Niin ärsyttää, potuttaa, itkettää ja raivostuttaa.. Mä oon oon nii väsyny tästä alkuraskaudesta ja kaikki hommat vaan jää tekemättä eikä miestä kään kiinosta olla avuks taas yhtään missään tai miettiä mitään muuta kun omaa napaa taas vaihteeks.. Murr!
 
Kiitos vaan! Ei tää tilanne ainakaan parempaan suuntaan oo muuttunu.. Sanomista siitä kin tuli kun yritin hetken lepää töiten jälkeen.. "Tuupa Leevi pois kun ei äiti haluu olla sun kaa" tuntupa todella kivalta..
 
Höh onpa ikävästi sanottu! :mad: tsemppiä kovasti! Muistan hatarasti miten rankkaa oli olla raskaana, kun esikoinen oli about saman ikäinen kuin nämä nyt.
 
Kiitos! Joo kyllä tää voimille ottaa.. Ja huomaa ite että on hermot todella kireellä eikä oikeen aina pysty sanoo asioista asiallisesti.. Kaikki pikku jutut ärsyttää kuten se että Leevi potkii mua vatsaan kun vaihdan sen vaipan hoito pöydällä..
 
Joo kyllä mä sitä nyt oon ollu kin.. Mies saa kyllä nyt maistaa taas omaa lääkettä.. Mä oon nii lakossa kaikkien keittiö hommiin liityvissä asioissa! Hoitakoon ite kaikki tiskit, ruuan laitot ja siivomiset.. Tänään syötiin pelkkää grilli pihvii ja makkaraa, saa nähä mitä huomenna on tarjolla :laughing021
 
No en tiiä. Jos olisin ite ollu saikulla koko viikon ni en ihan heti laittais naamakirjaan mitään viinilasin kuvia pe-iltana ja että on juhlimassa.... Ei siinä sit mitään, tää menee huomenna aamuvuoroon töihin. Pikkusen sieppaa tommoset työkaverit :mad:
 
Takaisin
Top