Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Ninanu85, 21 kesä 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. tiada92 Sanavalmis juttuseppä

Joo se oliki noro.. Molemmat sai sen vikel oli vaan pahempi.. Nyt sitte munleikattiin perjantaina napatyrö pois tultiin tähä äitille nii se ei yhtään kattonu viken perään vaan anto tulla hyppii mun päälle ja hakkaa mua ku häntä sattu selkään.. En sais kolmeen viikkoon nostaa yli kilon painavia asioita hoidin ittelleni sit kodinhoitajan helvetti ku kukaan ei voi auttaa sillon ku tarttis apua..
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  2. Untuva Sanavalmis juttuseppä Helmikuunmammat 2015

^ auuuts tuolle hyppimiselle. Sympatiaa nostokiellolle, meillä ei onnistuis millään. Nimim. Tyttö sylissä ainakin 2x tunnissa
  3. tiada92 Sanavalmis juttuseppä

Joo täälläki tekee tiukkaa,mut Vikke ymmärtää,ku näytän haavaa ja selitän ettei äiti voi ku äitillä on iso pipi.
    • Tykkään Tykkään x 1
  4. Ruppuruusa Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015

Siis tykkäys sille et Vikkekin jo ymmärtää kun asian selittää. Vaikka tietty varmaan joutuu monta kertaa selittää saman asian. Harmittavaa ettei apua saa sillonkun tarvis, mutta hienoa et sait sit kodinhoitajan avuks, kun onhan se aika haastavaa monia kotitöitäkään tehdä tai kaupassa käydä tolla nostorajalla.

Toivottavasta paranee keikkaushaava hyvin.
  5. Untuva Sanavalmis juttuseppä Helmikuunmammat 2015

Huomenna 3s kerta 3 päivään kun yritän saada pyykit pestyä.
    Eilen oli joku kääntänyt vesihanat kiinni koneen takaa (talopesula), tänään kesken pesuohjelman oli vesijohtoverkon huolto mistä oli ilmoitus vaan nettisivulla (energiaverkon) ja sit tietty seuraava vuoro oli jo varattu toiaelle
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. tiada92 Sanavalmis juttuseppä

VITTUJEN KEVÄT!! Äiti lupas vahtia vikkeä jussinö ku oon töissä ja nyt ne sai kutsun mökille ja sano ettei voi ottaa sitä sinne ku hyttyset syö sen elävältä ja se mökki alue on niin pieni et vaikee vahtia.. Kiva peruu tämmösel varotusajalla toi työvuoro..
  7. Mashnu Keskustelujen kuninkuusravaaja Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

No onpas aikuismaista käytöstä sun äidiltä. Ei tollasta lupausta peruta jonkun mökkeilyn takia etenki ku sulla on töitä.
  8. Eriika Asioista perillä oleva

Ihan hanurista! Mummille risuja!!!
  9. tiada92 Sanavalmis juttuseppä

No se asia onneks ratkes,mut eipä tarvi vähään aikaan miettiä meneekö mummille vai ei.. Taitaa ens kerral mennä Isän äidille,kun tutustuu eka paremmin.
  10. Nanna88 Puuhakas puhuja

Ei että voi taas niin keittää täällä pääkopassa! Niin ärsyttää, potuttaa, itkettää ja raivostuttaa.. Mä oon oon nii väsyny tästä alkuraskaudesta ja kaikki hommat vaan jää tekemättä eikä miestä kään kiinosta olla avuks taas yhtään missään tai miettiä mitään muuta kun omaa napaa taas vaihteeks.. Murr!
  11. Happy79 Tietävä tietäjä Helmikuunmammat 2015

Tsemppiä Nanna :)
  12. Nanna88 Puuhakas puhuja

Kiitos vaan! Ei tää tilanne ainakaan parempaan suuntaan oo muuttunu.. Sanomista siitä kin tuli kun yritin hetken lepää töiten jälkeen.. "Tuupa Leevi pois kun ei äiti haluu olla sun kaa" tuntupa todella kivalta..
  13. Ruppuruusa Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015

Höh onpa ikävästi sanottu! :mad: tsemppiä kovasti! Muistan hatarasti miten rankkaa oli olla raskaana, kun esikoinen oli about saman ikäinen kuin nämä nyt.
  14. Nanna88 Puuhakas puhuja

Kiitos! Joo kyllä tää voimille ottaa.. Ja huomaa ite että on hermot todella kireellä eikä oikeen aina pysty sanoo asioista asiallisesti.. Kaikki pikku jutut ärsyttää kuten se että Leevi potkii mua vatsaan kun vaihdan sen vaipan hoito pöydällä..
  15. knyttet Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015

Ole nanna armollinen itsellesi ja haistata pitkät miehelles! Voimia!
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. Nanna88 Puuhakas puhuja

Joo kyllä mä sitä nyt oon ollu kin.. Mies saa kyllä nyt maistaa taas omaa lääkettä.. Mä oon nii lakossa kaikkien keittiö hommiin liityvissä asioissa! Hoitakoon ite kaikki tiskit, ruuan laitot ja siivomiset.. Tänään syötiin pelkkää grilli pihvii ja makkaraa, saa nähä mitä huomenna on tarjolla :laughing021
    • Tykkään Tykkään x 4
  17. tiada92 Sanavalmis juttuseppä

Vasta olin kaks viikkoa saikulla ja nyt jalka paketissa :/
  18. knyttet Asioista perillä oleva Helmikuunmammat 2015

Voi ei! :-( toivottavasti jalka paranee nopeasti ja hyvin!
  19. Mashnu Keskustelujen kuninkuusravaaja Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

No en tiiä. Jos olisin ite ollu saikulla koko viikon ni en ihan heti laittais naamakirjaan mitään viinilasin kuvia pe-iltana ja että on juhlimassa.... Ei siinä sit mitään, tää menee huomenna aamuvuoroon töihin. Pikkusen sieppaa tommoset työkaverit :mad:
  20. Eriika Asioista perillä oleva

Kuvankaappauksella postia pomolle? Ei tarvis kestää enää pitkään...