Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Meillä ei annettu kiinteitä viikonloppuna ollenkaan ja meni ihan vesiripulille niin että kaikki imeyty vaippaan. Saan kakkaan kiinteyttä hiukan banaanilla ja porkkanalla. Mut joo, tiedän että löysempi on normaalia mutta mietityttää tuo aivan yhtäkkinen vaihdos kun ei ruokavaliossa ole tapahtunut mitään muutoksia. Ennen kakka oli sellasta "kuohkeaa" tai muovailuvahamaista. Nykyään limaista, pahalta haisevaa ja ryynimäistä. Toivottavasti kukaan ei syö samalla kun lukee tätä ;)
Edit. Niin, myös päikkärit ovat nyt parina viime päivänä jääneet lyhyiksi. Ennen nukkuivat 2-3h kaksi kertaa ja nyt max.30min kaks kertaa. Yölläkin heräävät useammin kuin ennen...

Toivottavasti ei oo mikään ruoka-aineallergia ole puhjennut. Vähän kuulostas siltä. Mutta jospa se syy löytyy.

Nii, ei tiedä sitte... Ainoo vaihtoehto on korvike tai vellit ku ei olla noita uusia kiinteitä kauhiasti annettu...

Ei kai vilja voi aiheuttaa allergiaa jo noin pienellä???
Muoks. Siis mulle tuli viljat mieleen vellistä, onhan niitä muitakin vellejä...sori :-)

Eivät oo saaneet viljaa missään muodossa kun elävät korvikkeella pelkästään. Velleistä käytössä ovat peruna-porkkana ja maissi.

Meillä on kans päikkäritottumukset muuttuneet ihan kertaheitolla: ennen 3h, nyt 30min. Jopa vaunuissa heräilee katselemaan maisemia vaikka ennen nukkui hyvin.

Noi pätkäpäikkärit taitaa kuulua tähän ikään kun niin monella nukutaan nyt lyhyesti. Luotan vahvasti siihen että jonain päivänä unet taas pitenee :-)

Mulla on ollu itellä aina noin. Oot kipee, tilaat lääkärin, saat sen seuraavalle päivälle ja simsalapim. Parantunut!!!

No on kyl tosi upeeta! Kaks viikkoa siin sit meni... Äiti tais hiukan olla hysteerinen jo näiden pyykkien kanssa :D

Äälä on onneks ollu hyvät ilmat pyykätä. Ku saanu pihalle kuivuun vaatteet. Vie uskomattoman paljo tilaa tommonen 8 kiloo vempulan vaatteita kuivumas:)

Mä en voi edes ulkona kuivata ton siitepölyn takia :sad001 Tosin eipä nytten oo ilmoja ollu edes kuivatakkaan kun koko ajan tulee vettä.
Mutta ilman kuivausrumpua olisin pulassa, siinä mä kuivaan melkein kaiken :)

No jo on prkl!! Tilattiin Stokken tripp-helv-trapp ja juoksujalkaa kävin sen hakemassa matkahuollosta. Kasattiin se ja jumalauti se keikkuu kuin mummon hammas. Pienen googlettelun jälkeen ilmeni, että se on vissiin ihan normaalia. Onko teillä naiset kokemusta? Kyllä lähtee tuoli nopeesti palautukseen, jos toi on hinta-laatu-suhde:mad::angry4:smiley-angry002:smiley-angry016

No eihän ny lapsen tuolin kuulu keikkua :bored: Etenkään ku se ei oo mikään halpa tuoli.

Meillä on sellanen vahempi malli ja se on kyllä ainaki nii jämäkkä kun olla ja voi.. En noista uusista hirveesti tiiä mut kyllä niiten kin pitäis olla tulevat ja hyvät.. Ite en raaskinu uutta ostaa kun on nii hintavii nii torista löyty sit halvalla..

Ei meidän uutena ostettu Tripp trapp keiku. On tosi jämäkkä. Laitoitteko ne liukuesteet jo? En kyllä tiedä tuntuiko erilaiselta ennen liukuesteitä, kun mies kokosi meillä.

Takaisin