Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Joo nuo kyselyt on kyllä ärsyttäviä! Mietin tuossa yhtenä päivänä, että päivän aikana tuli soittoja ja viestejä yhteensä kuudelta eri ihmiseltä... Ja itse kun olen valmistautunut siihen jo, että käynnistys tulee ni on todella rasittavaa jokaiselle sanoa erikseen, että meidän pieni tykkää olla masussa! Ei hän sieltä tule ilman, et vähän avitetaan... Tuossa eilen sitten äiti vielä tokaisi, että mistä tollanenkin johtuu... Että osas siapata!:mad: Tuskinpa sitä kukaan osaa sanoa... Mun kroppa ei oo vaan osaa käynnistää tätä synnytystä!

Luulis, että itsekin synnyttäneet naisihmiset tajuaisi olla kyselemättä...
Itelle tuli vähän yllärinä tää älypuhelinaika. Edellinen synnytys siis -04 ja silloin laitettiin txt "onnea" tai soitettiin. Nyt piti laittaa kuvaa wattsappin tai mesen kautta ja käydä synnytystä läpi ties moneenko kertaan. Osastolla ollessa tuntui ettei muuta ehdi tehdä kuin tokottaa tätä puhelinta. Enkä kaikille ees ehtinyt vastailla.

Toi on muuten just niin totta, joka ikiselle pitäis olla sit kuulemma laittamassa kuva whatssapilla ja facebookiinkin pitäisi kuva laittaa varmaankin samantien syntymän jälkeen. En oo laittamassa faceen kuvia vauvasta ja aion kieltää sen muiltakin, tosin varpaiden kuvan ajattelin lisätä tiedoksi että syntynyt on, mutta muuten aion vastata että mikäli haluatte lapsen nähdä niin tervetuloa kylään ja katsomaan ihan livenä. Kauempana asuville kavereille toki lähtee kuva whatssapilla kunhan sitä pyytävät itse, ja lähisukulaiset nyt on asia erikseen. Vaikka nykyaikana onkin niin kovin helppo jakaa asiansa ja elämänsä sosiaalisessa mediassa niin rajansa silläkin mun mielestä ja ihmiset kyllä saavat tajuta sen että turha mankua, me tehdään just niin kun itse koetaan parhaaksi.

Oli munkin pakko tallentaa tuo kuva puhelimeen, se lähtee seuraavalle kyselijälle! Veikkaan et tänään taas puhelin kilkattaa kalkattaa kun on se virallinen LA...

Ärsyttää kun sanoin,ettei vauvan kuvia nettiin!! Nooh sisko ja sen tyttöystävä tuli käymään nii eikös ollu instagram ja facebook TÄYNNÄ MUN vauvan kuvia..kiiiitoos!!!! Lapsen isä ei tiedä vieläkään,että lapsi on syntyny

No voi pee, vois sen verran kunnioittaa äidin/vanhempien toivetta ton somen kanssa -_-

Mä annoin neidin kummitustädin kopioida kuvan mun fb-sivulta kun luvan kysyi. Laitoin siis kuvan et vaan tietyt ihmiset näkee sen.
Mut samaa mieltä et kyllä vanhempien toiveita pitäis tässä kuunnella ja totella.

Ihmettelen suuresti, että kukaan omista fb-kavereista ei oo ainakaan vielä mankunu kuvia vauvasta. Oon siis julkistanut, että vauva tuli mutta kuvia en aio naamakirjaan laittaa. Me ollaan laitettu kuvia vauvasta Dropboxiin ja lähetetty sitä linkkiä sit vanhemmille, sisaruksille ja mun tyttökavereille, eli lähimmille jotka kuvia haluavat nähdä. Mies on parhaalle kaverilleen laittanut kuvan ja molemmat ollaan töihin lähetetty yks kuva työkavereille ihmeteltäväksi. Et ei mun mielestä tarvi muiden nähdä, jos eivät muutenkaan käy meillä tai oo tekemisissä... Ja sit oon ihan ajatellu sitäkin, et jos on joku ei-niin -tuttu fb-kaveri, joka ei voi saada lapsia tai on monta vuotta yrittänyt tuloksetta, niin tuskin se haluaa että vauvakuvia on koko newsfeed täynnä... Että näin, mut jokainen tekee niinku parhaaks näkee :)

Ja, anteeks nyt vaan ladies, ne vauvakuvat on ihan samannäkösiä kaikki, en mä oikeesti tajua, mitä ihmiset niillä tekis.

Toivon saaneeni sanottua kaikille, että ei kuvia faceen. Isänsä ei oikein ymmärrä miks mut jos se edes rajais näkijät, jos on pakko laittaa. Onneks siskon mies on hoitanut meidän suvun koulutuksen jo.

Rintatulehdus iski!! Kuume huitelee huimissa lukemissa ja mies ei pysty pitämään enää isyyslomaa. Vauvan kans viel jaksais, ku voi maata sängyssä tissitellen, mutta mitäs mä teen tolle vilkkaalle taaperolle...!

Tyhjää sitä tissiä, haudo kaalinlehdellä ja syö paracetamolia. Taaperolle dvd:tä...apua, onko hyötyä? Mulla ei oo ollu taaperoa aikoihin. Ja syökää eineksiä ettei ainakaan ruuanlaitosta tarvii huolehtia.

Meillä on kaks muksua kipeenä ja itellä särkeny koko päivän niskoja, selkää, toista polvee ja päätä. Lisäks menin ite saamaan räkätaudin. Toivon mukaan tuo pienin nyt säästyis näiltä vaikka kaikki muut tää tauti varmaan kiertääkin :depressed:

Niinushka saat täydet sympatiat täältä! Jospa pikkunen sais sentään olla terveenä ja puolisko juoksis yöllä hoitamassa isompien tarpeita.

Yöllä vois tietty nukkua... Tai synnyttää, sekin kelpaisi tässä vaiheessa! :D Oon ollut käytännössä koko raskauden hyvällä tuulella mutta eilen illalla alkoi mieliala laskea ja nyt sit sain nukuttua vaan joku viis tuntia ja oon ollut herättyäni huonolla tuulella. Kun vaan keksis jotain millä sais paremman fiiliksen, kun tuntuu että mitään kivaa ei voi tehdä kun maha rajoittaa ja alkaa supistamaan (mutta synnytys ei kuitenkaan ala). Jos en muuta keksi lähden kirjakauppaan shoppailemaan, vaateostokset kun ei tässä tilassa todellakaan piristä!

Takaisin