Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Kiitti vastauksesta Nappi :) Ajattelinkin, että kymmenen vois olla ihan ok määrä. Pitääpä alkaa vertailemaan hintoja, kun näköjään noitakin myydään miljoonassa nettikaupassa, ja laittaa tilauksen.

Tietty,mut ärsyttää ku ei saannu perhe huonetta ja olisin kaivannu sitä nimittäin en oo nukkunu nyt kaheen vuorokauteen :(

Jaksamisia! Minä sain nukkua viime yönä 5h yhteen soittoon ekaa kertaa pitkään aikaan! Meitä tultiin aamulla herätelemään ja minun piti ihan paikantaa, että missä ollaan...

Jotenki edellee pystyssä :O Ihmettelen suuresti..Mut jps ryhdyn tähän toistamiseen,muistan pakata kassiin enemmän pulloja,koska nää on perseestä!!

Jaksamisia! Minä sain nukkua viime yönä 5h yhteen soittoon ekaa kertaa pitkään aikaan! Meitä tultiin aamulla herätelemään ja minun piti ihan paikantaa, että missä ollaan...
Mulla oli kans vähä vaikee hahmottaa synnytystä seuraavana aamuna misä oon ja sit ku oli toi neiti tossa omassa kärryssään vieressä ni katoin sitäkin et mikä tuo on :laughing021

Tiada, minäkin olen ymmärtänyt että hoitajat voi ottaa vauvan siksi aikaa että äiti saa nukuttua. Kysy rohkeasti! :) Ja onnea vielä pikkuisesta :)

Mua potuttaa tänään aivan mielettömästi. Mä oon niin kypsä tähän raskauteen! Viikko laskettuun aikaan. Sattuu joka paikkaan ja oon niin turvoksissa ettei kengät mee jalkaan :( Sit ulkona paistaa vielä niin ihanasti aurinko että se oikein kutsuu kävelylenkille... Lähe tässä nyt näissä kivuissa, argh! Mä haluan synnyttää! :D

Mä vihaan tota napatynkää...:( näyttää nii kamalalta, ja välillä sieltä tulee verta. Irtois ny perkele jo:/

Kyllä meillä hoitajat piti vauvoja välillä.. Äiti pääsi siuhkuu tai sai syötyä rauhassa.. kannattaa kumminki kysyä! Ei siittä ainakaan mitään häviä. Imetätkö tiada?:)

No ompa jännä.. en tie oliko täällä sit hoitajat vaaN nii mukavii et omasta tahosta auttaa... okei, ku mulla kävi monesti sillai et en kereenny ruokailuun ku vauva oli juuri tissillä ni sit hoitaja käski syödä rauhas ja otti tytön hoitoon...:)

Tays otti kanssa ekax yöks tosin olin leikattu. Mutta toiseksi viimeisenä yönä kun tuli tunnin väleinlääkettä,tippaa ja syöttöä, sanoin että loppuu voimat ja hoitaja totesi: vien lapsen muutamaksi tunniksi kansliaan, äidin pitää saada levätä,että jaksaa hoitaa vauvaa.
Mutta en tiedä olisiko käytäntö sama ollut ilman työtä sektiota ja komplikaatioita. Silti sairaala reissulta jäi univelkaa itselle aika paljon, 2-3h unilla mentiin.

Eilen kotiuduttiin, vauvalla ikää 3 vrk tänään, kaikki mennyt tosi kivasti, mutta...

Kahden aikaan nappasin 1g:n parasetamolia, kun päätä jomotti tosi ikäväsi. Siinä kohtaa ajattelin vain, että pitääpä muistaa juoda enemmän. Nyt on sitten kurkku ja korvat tulessa, päässä humisee ja sitä särkee edelleen. Olo on kuumeinen, mutta lämpöä ei onneksi ainakaan toistaiseksi ole.

Harmittaa ihan uskomattoman paljon. Tää on paskin aika ikinä tulla kipeäksi. Itkettää.

Jyväskylässä ottivat kans vauvan sinne hoitoon et sain nukkua. Muutenkin siellä oli yks aivan ihana hoitaja, jota tuli ikävä kun lähettiin :)
Nyt ärsyttää kun niskat aivan jumissa taas kerran ja nää imetys asennot ei yhtään auta tilannetta.

On kyllä erikoista, jos ei muka hoitajat voi kattoo vauvaa että saa nukuttua. OYS:issa sai hoitajan paikalle minuutin sisään kun painoi kutsunappia ja useammin tulivat itse asiassa oma -alotteisesti katsomaan tarviiko apua, jos vauva oli itkenyt pitemmän aikaa. Toinen yö synnärillä oli vauvan kans tosi katkonainen, kun tyyppi teki maitotilauksensa eli halusi siis rintaa koko ajan. Silloin hoitaja kävi varmaan kymmenen kertaa kysymässä jaksanko, mikä oli tosi ihanaa. Olisivat ottaneet siis kansliaan jos oisin halunnu nukkua. Jaksoin kuitenkin, varmaan juurikin sen voimalla, että tiesin avun olevan lähellä :) hoitajat oli kyllä niin ihania, tärkeää työtä tekevät!

Muokattu viimeksi:
Takaisin