Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mju82, samanlaisessa suhteessa olleena ymmärrän täysin. Oot tosi rohkea, paljon tsemppiä sulle ja katkalle! Ja tervetuloa Suomeen :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mju82: no on siinäkin isäntä... Ei kyllä todellakaan kannata moista selkärangatonta toukkaa jäädä kattelemaan. Tsemppiä tuleviin koitoksiin!
 
Kiitos mippu :) eihän nämä päätökset mukavia ole mutta sen tuntee sisimmässään kun sellainen on tehtävä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos Eriika :) molemmissa toki vikaa takes two to tango mutta jos vain yhdellä osapuolella on munaa myöntää virheensä niin eihän se toimi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Rohkea päätös Mju! Tsemppiä ja tervetuloa Suomeen!:) Mihinpäin Suomea asetut? Onko se sille miehelle ihan ok että lähdet, eikö yhtään yritä estellä?
 
Heippa Femi :)
Oulun seudulle ja Rovaniemelle perhe asuu Oulussa ja mun opiskelupaikka on Rovaniemellä. Mieheltä en enää kysele sen veto-oikeus tai oikeus mielipiteeseen on mennyt kun se puhui mitä sylki suuhun toi ja irtisanoi meidän kämpän :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eli en ole edes kertonut tavaroita pakkailen hiljalleen eiköhän tuo osaa laskea 1 ynnä 1 että mihin lähden mutta se ei enää kuulu sille.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju82, ihan meni kylmät väreet kun luin uutisesi! Ihailen suunnattomasti kaltaisiasi vahvoja naisia jotka eivät suostu jäämään huonoon suhteeseen miehen pompoteltavaksi. Vaikka ei itsellä sellaista miestä ole koskaan ollut, mut koko lapsuus tuli sellaista touhua seurattua valitettavan läheltä. Tervetuloa kotiin!
 
Kiitos Ninna :Heartred mä en malta odottaa sinivalkoisille siiville hyppäämistä :) tämä suhde on aina ottanut minulta enemmän kuin mitä se on tarjonnut halusin kuitenkin antaa mahdollisuuden yrittää ja katsoa toimiiko se nyt tiedän ja olen kiitollinen siitä että tiedän ei jää asioita hampaiden koloon mietityttämään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju tervetuloa takaisin! Itse kanssa tiedän, ettei tuossa vaiheessa enää kannata huonoon suhteeseen jäädä. Onneksi täällä on hyvä, vaikka sitten yksin kasvattaa lapsi/lapsia. Ja onneksi kuitenkin perhe, ystävät ja me täällä ollaan sun tukena :)
 
Mju: olet kyllä todella rohkea kun uskalsit lähteä! Voin jotenkin samaistua tilanteeseen kun täällä myös tulehtuneet välit miehen kanssa. En halua enempää kertoa, mutta katsotaan nyt mihin tilanne kehkeytyy. Muutosta on tapahduttava, muuten ei ole paluuta entiseen. Ihmissuhteet on aina haastavia, mutta itseään on kuunneltava ja uskallettava ottaa riski jos kokee voivansa pahoin.






Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä on myös ollut viimeaikoina aika vaikeaa ja ongelma on aina alkoholi... Meillä on niin erilainen suhtautuminen siihen että mikä on normaalia ja mikä ei, en tiiä tullaanko ikinä olemaan samalla aaltopituudella tässä asiassa. Se on tosi harmi koska muuten menis niim hyvin:/
 
Voihan nyt kun on kurjia uutisia niin Mjulta kun Freyjaltakin. En mä muuta sano kun että tsemiä ja voimia kaikennäköisiin päätöksiin. Ootte vahvoja naisia, te pärjäätte! :) Ja että miehet on sikoja. :grin
 
Mju: Oon tosi ylpee, että oot ottanu noin ison ja sun kannalta tärkeen ratkasun.
Meillä meni ukon kanssa n. 3 vuotta sitten vähän heikommin ja ajateltiin että muutto uudelle paikkakunnalle auttaa (muutettiin 200km päähän). Todella huono juttu. Oli henkistä väkivaltaa ja vähän kaikkee muutakin mitä en ees taho muistella. Eräs päivä sitten pakkasin äitin ja muutaman sukulaisen kanssa tavarat ja sanoin vaa et tää oli tässä. Melkein puoli vuotta asuttiin erillään kunnes saatiin asiat sovittua. Meni siitä vielä melkein vuosi ennen kun saavutettiin tää perus perhe-elämä :)
 
Monessa asiassa tuo ihminen on loistava ei juo on herrasmies kohtelias ja avulias, taas ylpeys itsepäisyys ja kyvyttömyys ottaa vastuuta tekemisistään ja ennenkaikkea sanomisiaan ja paha tapa syyttää kaikkia muita ympärillä ja asettua itse uhrin asemaan on valitettavasti viimeisen vuoden aikana ollut arkipäivää ja suhteesta on tullut parisuhteen sijaan valtataistelu. Hienoa kuulla että onnellisiakin loppuja on :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mua niin on alkanu ärsyttää tää salailu raskaudesta. Pääsis niin paljon helpommalla kun vaan kertois mutta kun en vielä rv8 millään viittis! Ollaan lauantaina tultu pojan kanssa mun äidin luo loman viettoon. Ensin oli mun mummon synttärijuhlat joissa oli tarjolla paljon alkoholijuomia, graavikalasta tehtyä voileipäkakkua, homejuustoja...siis kaikki mun herkkuja joita en saanut syödä. Otin kaikkia syötäviä vähän kun ei mikään nyt ihan totaali kiellettyä ole ja alkoholia oli lasissa ja koitin parhaani mukaan kaadella sitä pois. No juhlista selvittiin mutta nyt täällä pitäis olla perjantaihin ja kaikkia näitä mun herkkuja on tietysti varattu kaappiin. Argh...syön täällä yleensä jonkun kilon homejuustoja ja nyt vähän näykin niitä. Huoh! Ja sit vielä pitäis koko ajan reissata. Tänään on oltu päivä Helsingissä ja lintsillä ja huomenna pitäis mennä Suomenlinnaan. Tämä kaikki tietää paljon kävelyä ja epäsäännöllistä syömistä ja milloin mitäkin. Tässä helteessä olen vain koittanut löytää varjosta istumapaikkoja ja koittanut juoda vettä...ja hymyillä teennäisesti! Pitkä viikko vielä edessä. Täältä jos selviän niin en liiku viikkoon mihinkään! ;-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kin täällä meneen nii hermot tohon mieheen (normaalisit meillä on todella hyvä ja sujuva arki)
Se alko jo tossa lauantaina kun se oli juomassa ja olin ite yhellä hää keikalla 03.00 asti..
Tekstailtiin siinä 00.00 ja sillon hän meinas että hän lähtee kotiin pikku hiljaa ja se oli ihan kiva.. no ei siitä
sit kuulunu mitään pariin tuntiin ja kyselin että no missä päin se menee ja onks se jo kotona.. se sit vastas 02.00 että se oli vielä siellä juhlissa ja kyseli et jos se on ok että se nukkuu siellä hetken ja että tuun sit hakee sen kun pääsen töistä.. siitä mä sit vasta pillastuin ja sanoin että jumaliste se ottaa taksin ja menee kotiin nukkuu jos sitä kerran väsyttää (sieltä oli matkaa kotiin joku 2-3km) no sit kun vihdoin pääsin kotiin työ keikalta nii hän kin oli päässy kotiin ja sillä hyvä.. Olin just saamassa unen päästä kiinni ja olin tosi väsyny.. sit sen puhelin soi siinä pariin otteeseen ja mulla meni ihan hermot (olin ollu 12 tuntii töissä ja seissy koko päivän) oon sanonu sille monta kertaa et laittaa sen äänettömälle kun menee nukkuu ja varsinki v-loppusin.. en sit saanu kauheesti nukutuu koko yön aikana kun puhelin soi ja viestejä sateli.. arg! voitte vaan kuvitella miten se sunnuntai sit meni kun olin ihan sika väsyny ja ärtyny koko päivän.. kävin yksin kahvittelemassa vähän siellä sun täällä kun ei siitä mun miehestä mulle mitään seuraa ollu.. otin mun oman peiton ja tyytny ja linnotauduin tonne meijän vieras huoneeseen nukkuu koska en vaan voinu sietää tota vanhan viinan löyhtää mikä leijaili meijän makuuhuoneessa.. Tänään on ollu vähän parempi mieli kun mulla oli vapaa päivä ja keli oli tosi hyvä.. lähin naapureiten kaa merelle rannalle ja oltiin siellä koko päivä.. pistin viestii mun mihelle siitä ja sanoin että oon viimeistään 18.00 kotona.. no sitten.. se pisti viestii että se lähtee hakee ruokaa ja sillon kello oli 17.30.. kun tulin kotiin 17.50 mulla oli kauhee nälkä ja katoin jääkaapiin eikä sinne mitään uutta ollu ilmestyny.. menin olohuoneseen ja kysyin että mitä ruokaa se on ostanu? ja se totes että ei mitään koska se ei tieny että koska tuun kotiin vaikka ilmotin sille että koska oon kotona.. ja ite löhöili sohvalla joku tyhjä kebab laatikko nenän edessä.. kuva mies voi olla oikeesti noin dorka ja ajatella vaan omaa napaa eikä omaa avopuolisoa ja tulevaa lasta??? ja siinä meni sit sekin hyvä päivä pilalle.. pakko se sit vaan oli hypätä autoon ja käydä hakee jotain ruokaa itteleni.. auta armias että mä tässä talossa enään mitään ruokaa tee kun vaan ja ainoastaan itteleni jos meininki on tällänen.. se on tosi silkee suustaan ja ajattelee vaan omaa parasta just nyt tällä hetkellä.. mä meinaan nii linnotautuu tonne vierashuoneeseen just niin pitkäks aikaa kun mun huvittaa siellä olla eikä sen todellakaan tarvii tulla mukaan ekaan neuolaan mun kaa.. mä kyllä osaan huolehtii ittestäni ja lapsesta jos se meinaa jatkaa tota huonoo asenetta mua kohtaan.. se on tänään nyt ilalla kin vaan tehy sellasia asioita mistä se tietää että mä en pidä.. ja nyt kun mulla on pinna kireellä nii tekee vaan röökkii entistä enemmän ja tekis nii mieli vetästä oikeen kunnon lärvit (niinku aikoinaan sillon kun ei vielä raskaana ollu) mikä oikeesti avuks kun oikeen on hermot kireellä ja kaikki vaan käy niin hermolle?? voi kun sais vaan heitellä tavaroita tai jotain että sais purettuu sitä vihaa ja tuskan tunnetta.. toivottavasti jaksatte lukee tän mun mega pitkän viestin mut tää helpottaa vähän kun saa avautuu saman kaltasille ihmisille..
 
Nii ja ihan kauheen yli herkkä musta kans on nyt tullu.. olin siellä hää keikalla ja tarjoilin siinä kahvia vieaille kun morsiammen äiti piti puheen ja kun kuuntelin sitä nii aloin vaan vollottaa siinä. aivan kauheen nolo tilanne.. ja eilen kävin kattoo yhen kesä teateri näytelmän nii sinä kin aloin vaan vollottaa.. eihän sitä uskalla minnekään mennä kun e tiedä koska se itku tulee..
 
Mä sain raivarin tuntemattomalle kun olin tulossa pyörän kanssa aseman hisseistä ulos ja sieltä seuraava matami yrittää sisään ennenku oon ulkona ja tuli suoraan mun päälle ja kun pahoittelusta ei ollut tietoakaan totesin rumasti lontooksi perään että ensin ulos sitten sisään senkin h...n lehmä :s
I love my hormones..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mies ja se ettei se voi jakautua moneksi ja tehdö kaikkea arrgh.. arkena mies on kotona 16.30 sitten syö ja sitten sen mun mielestä pitäisi olla esikon kanssa, tehdä kotitöitä, ehtiä harrastamaan ja tekemään pihahommia :-D niin raivostuttavaa ku mua kiukuttaa ku se ei tekee aina mun mielestä vääriä asioita eikä osaa priorisoida tekemisiään. Ihan naurettavaa kiukkua siis mun osalta :-D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top