mWahhahah! :,D ..niin naurattaa tällä hetkellä nää jutut! x) ..vaan itteki oon kyllä aivan karsea ämmä, varsinki jos verensokerit pääsee pikkusen laskeen! Auta armias että pelkään mun rakkaan tärykalvojen puolesta!
Se ressukka on varmaan kuuro loppuvuoteen mennessä! x)
Eilenki sain itkuraivarit kahesti, -ja nyt en ees oikeen muista että mistä! :DD ..
Se jurppii tässä tosi paljo ku ei vielä voi kertoo, miksi on niin ailahtelevainen ja kärttynen akka 0-100 hetkessä! xP
Appiukkoki tuli täs yks päivä miehen kans samalla ovenaukasulla sisään kylään ja minä naama norsun vitulla jurotin..
(syystä että: en tiiä? :D ) ..joo no mies sit ihan leppoisella äänellä kysy että "ai eksää ookkaan tehny ruokaa? :)" (olin pari tuntii aikasemmin käyny kaupassa kana-wokki-setit ostaan.) No enivei.. Minä siihen että
-NO VITTU EN OO! KÄVISIT ITE JOSKUS KAUPASA ETKÄ SIINÄ VAAN SAATANA VALAMISTA RUOKAA OOTA SUU AUKI NIINKU JOLLAIN LINNUPOJALLA!!!" xDD ..mies siihen "erehty" sanomaan et
"oisit sää sit sillä aikaa vaikka pukannu tuon nurmikon.." (tosiaan oli varmaan kolmatta tuntia tehny pihahommia)
-Niin voi jumalauta että tuo kommentti särähti tällä änkyrällä, korvaan niin että äänihuulet aukes varmaan naapuureille asti!!! ja yritin heittää vielä lusikalla!! -ku hänhän selvästi "LOUKKASI MINUA NIIN SYVÄSTI" x,DD
..appiukkoki aivan huuli pyöreenä siihen että "ohhoh, mikä pirttihirmu täällä ó_Ò... ooksää huonolla tuulella?? laitappa muori mulle kahavit tulille."
(Ku siis minä olen muuten maailman lepposin huulen heittäjä enkä tyyliin IKINÄ hermoa tai pahalla tuulella, saa meleko taitava normisti olla, et mut saa suuttuun. Apenki kanssa läppä ja naljailu lentää meillä aina suuntaan ja toiseen..)
..NOH sillekki sit huusin että MITÄ HELEVETTIÄ SE SULLE KUULUU MILLÄ TUULELLA MINÄ OLEN, IHAN VITUN HYVÄLLÄ TUULELLA!!!!!!! JA OSSAAT SINÄ ITE KEITTÄÄ OMAT KAHAVIS!! TIIÄT KYLLÄ MISTÄ KAAPISTA LÖYTYY _JUMALAUTA_!!!!!!!!!!!!! xI
..Varmaan ajatteli että hulluksi kai tuo emäntä on tullu...
x,DDDDD
Vaan kyllä ootan että hällekki rakkaalle ukon köppänälle saa kertoo mistä moiset johtuu, ku mitään muuten halua NIIIN paljon ku päästä papaksi!! :)
..Jospa nää hulluuskohtaukset tässä ajan kanssa laantuis, ei ala porukka karttamaan..