Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mua suorastaan kans raivostuttaa toi ukko! Tänään koko päivän vaan valittamu kun väsyttää niiiiiiin paljon ja hitto kun on sotkusta, mutta eo voi laittaa tikkua ristiin kodin siivoamisen eteen. 2 ja 1 vuotiaat lapset ne nyt vaan sotkee!! Hittovie! Ja mäkin oon patalaiska kun en mitään tee. Että tekis mieli antaa ees osa tästä olosta tuolle ukolle niin se ois varmaan jo kuoleman kielissä. :angry5:smiley-angry026:smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry007:violent006:violent001
 
Voi jummi jammi setään! ei mua nyt suoranasesti v***a mut ärsttää.. Olin eilen ilta vuorossa ja mies aamu vuorossa..
töistä kun hän pääsi kotiin nii se lähti kattoo futista kavereiten kaa, tiskikone tyhjentmättä nyt 2 päivää, koiran ruoka just loppu, wc-papperi loppu.. Miks se ei oo voinu käydä kaupassa kun tuli töistä kotiin.. Oon aina sanonu sitä että jos joka päivä tekee edes jotin pientä täällä kotona nii ei synny kaaota...
 
Mua vähän harmittaa ku tänään piti olla aamulla eka neuvola nii jouduin sit siirtämään sen viikon päähän. Heräsin puol neljältä siihen ku tyttö rupes oksentaa ja oli ihan kuuma. Nyt nuukahti sohvalle ku katotaan muumeja ja on ihan hottis. Oksenteluu ei oo ollu sen aamuyön jälkee onneks.
 
Paranemista pienelle potilaalle. Meillä muutama kk sitten oli pojalla oks.tauti ja toinen oli niin reppana :/
 
mWahhahah! :,D ..niin naurattaa tällä hetkellä nää jutut! x) ..vaan itteki oon kyllä aivan karsea ämmä, varsinki jos verensokerit pääsee pikkusen laskeen! Auta armias että pelkään mun rakkaan tärykalvojen puolesta!:laughing025 Se ressukka on varmaan kuuro loppuvuoteen mennessä! x)
Eilenki sain itkuraivarit kahesti, -ja nyt en ees oikeen muista että mistä! :DD ..
Se jurppii tässä tosi paljo ku ei vielä voi kertoo, miksi on niin ailahtelevainen ja kärttynen akka 0-100 hetkessä! xP

Appiukkoki tuli täs yks päivä miehen kans samalla ovenaukasulla sisään kylään ja minä naama norsun vitulla jurotin..:BangHead (syystä että: en tiiä? :D ) ..joo no mies sit ihan leppoisella äänellä kysy että "ai eksää ookkaan tehny ruokaa? :)" (olin pari tuntii aikasemmin käyny kaupassa kana-wokki-setit ostaan.) No enivei.. Minä siihen että
-NO VITTU EN OO! KÄVISIT ITE JOSKUS KAUPASA ETKÄ SIINÄ VAAN SAATANA VALAMISTA RUOKAA OOTA SUU AUKI NIINKU JOLLAIN LINNUPOJALLA!!!" xDD ..mies siihen "erehty" sanomaan et
"oisit sää sit sillä aikaa vaikka pukannu tuon nurmikon.." (tosiaan oli varmaan kolmatta tuntia tehny pihahommia)
-Niin voi jumalauta että tuo kommentti särähti tällä änkyrällä, korvaan niin että äänihuulet aukes varmaan naapuureille asti!!! ja yritin heittää vielä lusikalla!! -ku hänhän selvästi "LOUKKASI MINUA NIIN SYVÄSTI" x,DD

..appiukkoki aivan huuli pyöreenä siihen että "ohhoh, mikä pirttihirmu täällä ó_Ò... ooksää huonolla tuulella?? laitappa muori mulle kahavit tulille."
(Ku siis minä olen muuten maailman lepposin huulen heittäjä enkä tyyliin IKINÄ hermoa tai pahalla tuulella, saa meleko taitava normisti olla, et mut saa suuttuun. Apenki kanssa läppä ja naljailu lentää meillä aina suuntaan ja toiseen..)
..NOH sillekki sit huusin että MITÄ HELEVETTIÄ SE SULLE KUULUU MILLÄ TUULELLA MINÄ OLEN, IHAN VITUN HYVÄLLÄ TUULELLA!!!!!!! JA OSSAAT SINÄ ITE KEITTÄÄ OMAT KAHAVIS!! TIIÄT KYLLÄ MISTÄ KAAPISTA LÖYTYY _JUMALAUTA_!!!!!!!!!!!!! xI

..Varmaan ajatteli että hulluksi kai tuo emäntä on tullu... o_O x,DDDDD

Vaan kyllä ootan että hällekki rakkaalle ukon köppänälle saa kertoo mistä moiset johtuu, ku mitään muuten halua NIIIN paljon ku päästä papaksi!! :):smiley-angelic003:Heartred

..Jospa nää hulluuskohtaukset tässä ajan kanssa laantuis, ei ala porukka karttamaan.. laughing7
 
YEAP! :D Jälestähän nämä naurattaa, mut mies raukalla on kyllä kestämistä, -ja ku hän vielä parhaansa mukaan tiedostaa/ yrittää ymmärtää raskaana olevan naisen hormoonimyrskyt ja niistä johtuvat mielialanvaihtelut (meni kuule plussan jälkeen kirjastoonki ja lainas kaks "isiksi tulemis kirjaa, lukee niitä eikä kato urheilua tai hakkaa läppärii" :hug003

Yhtenäki päivänä sisälle tullessa näki mut kyynelsilmässä nyyhkyttämässä.. :,( -Niin tuli siihen silleen oikeen et "Noooh? Rakas mikä on?? ó_Ò" *silisili
-Ja vastaukseksi sai silleen oikeen sulosesti että "NO MITÄ HELVETTIÄ SE SINÄ SIIHEN TUUT HUULIAS MUTRISTELEEN?? VITTU MULLA MIKÄÄN OLE, KU _LEIKKASIN SIPULIA_!!!!" xD

Voi parkaa ku se ei tiiä oikeen tekeekö se ikinä mitään oikeen tai väärin?? o_O :laughing025

Itte vetäsisin ehkä ittiäni turpaan!:finger002
 
Mä en ole kuin kerran paiskannut parvekkeen oven kiinni kun röökisankari unohti n 29 kerran sulkea sen ja savu tuoksui sisällä ja mä haistan tupakoinnin 2 km säteellä..
Mä olen aika temperamenttinen mutta näköjään raskaus pehmentää mua toki on näitä mene halvattuun mun tieltä angsteja yms mutta mutisee niitä mielessään ja tiedostaa että hormonit puhuu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Wau, Mju82... Ihailtavaa...

Mä kyllä äyskin ja tiuskin ukkolle todella pienestä tällä hetkellä. Pinna on kireä kuin viulun kieli ja sitten tsemppaan pitkin päivää, että en kiukuttelisi tyttärelle, työkavereille tai kaikesta valittavalle naapurin mummolle. Miehen kohdalla en sitten enää jaksakaan tsempata, vaan hän raukka joutuu kärsimään paitsi omasta myös kaikkien muiden typeryydestä. (Siis mun kiukutteluhan johtuu vain ja ainoastaan siitä, että kaikki muut on idiootteja. Jos kaikki ois fiksuja ja järkeviä ja toimis sen mukaisesti, niin mäkin oisin oma ihana ja aina aurinkoinen itseni... :wink)
 
Kyllä mä itsekseni kiroan kaikkia tielle sattuvia idareita yms mutta tosiaan jotenkin ne osaa ohittaa olankohautuksella :) mä luulen jos saisin vielä pahempia kiukkupuuskia raskaana ollesaa kuin normaalisti olisin sietämätön :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä käytiin keskustelua eilen ku raivosin ukolle puhelimeen ja löin tyylii luurii korvaan ku se yritti jotain sinne sepittää. Sit ku se tuli kotiin työkeikalta niin häntä koipien välissä ja mä vaan huudan, että loppuu tommonen lapsellinen käytös ja rupee opettelee sitä kaupassa käyntii (sielt tulee mukaan vaa tupakkaa ja limuu jos ei oo vahtimassa) tai saa ostella iha ittellee vaan. Sit se yritti vähän ylpeenä kehuskella että nyt loppuu tupakan poltto nii tuhahdin vaa et just joo, niin sä sanoit kaks kuukautta sitten.. Stna!
 
Ukko ollu ny tän ja eilisen ilman tupakkas nii jumalauta ku se on ku perseeseen ammuttu karhu! Itekki huonol tuulel nii ei auta et toinenki siin vittuilee ja on niin ärsyttävä!
 
Vähän toisenlaista ärsytystä...Kun on VAIN yksi lapsi niin siihen puututaan aika monessa asiassa. Esikoiseni on eriyistätukea tarvitseva, keskittymisen ja tarkkaavaisuuden ongelmia poteva. Hän on nyt käynyt toimintaterapiassa kuukauden verran ja tänään oli loppupalaute. Palaute alkoi sillä, että tämähän nyt on tällainen perus ainoa lapsi. Siis millainen?!? Eiköhän tämä maa olisi täynnä vaikeita lapsia,, jos se johtuisi siitä, että on ainoa lapsi. Mielestäni pidän pojalle melko tiukkoja rajoja ja hän leikkii kyllä yksin eikä saa huomiota aina ihan sillä silmäyksellä kun sitä haluaisi. Tottaka ainoa lapsi saa sen huomion helpommin kuin lapset isossa katraassa, mutta mua aina ärsyttää noi kommentit, koska kyse ei ole siitä, etteikö me oltaisi haluttu lisää lapsia. Pojastani on kuitenkin psykologi todennut, että ongelmat ovat enemmänkin neurologisia ja käsittääkseni perheolot ei niinkään niihin vaikuta. Kerran päiväkodissa oli sijainen, joka totesi, että kyllä meidän pitäisi vakavasti harkita toisen lapsen tekemistä...silloin en kyllä pystynyt vastaamaan mitään! Ehkä tämä helpottaa sitten helmikuussa...
 
Meillä on eniten riitaa siitä kun mies haluaa että annan kissani pois!!
Tai lähinnä oon surullinen sen takia...
Hän ei millään tavalla osallistu niiden hoitoon (lähinnä tarkoitan
laatikon siivoamista tokso riskin vuoksi) eli jos en itse niitä
voi hoitaa, ne pitää antaa jo nyt eteenpäin, tai viimeistään ennen
lapsen tuloa koska niistä irtoaa karvaa...?! Minähän täällä siivoan?! :smiley-angry002
Enpä ole koskaan missään eläintaloudessa kuullut lapsen kärsineen
lemmikeistä! Kyllä minä sen allergiatapauksessa ymmärtäisin, mutta
lähinnä minusta tuntuu että hällä on joku ihan muu näitä kissoja vastaan,
kun ei suostu minua kuuntelemaan, eikä mielipidettään muuttamaan.
Kissani olivat minulla kuitenkin jo ennen häntä ja ihan yhtä tärkeitä ovat
kun perheenjäsenet.:sad001:Heartred Päinvastoin olen lukenut että lemmikeistä voi lapsille
olla ennemminkin hyötyä kuin haittaa. Olen taistellut pääni sisällä tätä asiaa
jo jonkun aikaa ja olen ihan ulapalla mitä tässä pitäisi tehdä ja miten saisin
mieheni ymmärtämään asiaa. Ihan lyhyt karvaisia maatiaiskissoja ovat eivätkä
todellakaan karvaa sen enempää kuin muutkaan eläimet..
 
Muokattu viimeksi:
Femi, mulla on jotain ihme rakkausaaltoa miestä kohtaan ollu enemmän ku ikinä (vaikka välillä potuttaakin, mut harvemmin) :D ihana sana!!

lily, mä huudahdin omalle miehelleni et jos hän moista suustaan kehtais päästää, olis ulkoruokinnassa :D

Omanapa, kauppareissu!!!! Mamu(anteeksirumakielenkäyttöni)-porukka änki mun taakse jonoon vaikka vaihdoin jonoa ja lemusivat niin hirveesti tupakalle et meinas yrjö lentää. Sit koittivat vielä maksattaa mulla röökinsä ja kun ilmoitin kauppiaalle et tupakat ei ole mun vaan heidän niin järkyttävä mulkoilu ja tuhina. Meinasin sanoa jotain nasevaa mut yrjön pidättely vei kaikki voimat. Ehkä olis vaan pitänyt heidät laatoittaa? :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ehdottomasti madH olisi pitänyt pykätä kengille niitä :)

Täällä mies on epäillyt isyyttään ja perseillyt kustannuksien kanssa uhkailemalla ettei maksa ja ilmoittamalla että hän on irtisanonut meidän kämpän 1.8 alkaen.
Mä sain tarpeekseni ja olen alkanut pakata kamoja Suomeen muuttoa varten me keskustellaan enää paikallisen viranomaisen kanssa elatusmaksuista ja sekin niiden välityksellä ellei sankari suostu isyystesttiin hoitaa paikallinen viranomainen asian :) mä olen niin helpottunut ettei mun tarvii enää katsella moista perseilyä ja me päästään katkiksen kanssa mun perheen luo kasvaan isoksi :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi ei Mju82, voimia sulle tohon kaikkeen! Onneks Suomessa on taas jo vähän aurinkoisempaa, että tänne on hyvä tulla :)
 
Kiitos manna :Heartred mä aloin näkeen sellaisia piirteitä tässä mun miehessä joitten kanssa mä en ole valmis elämään, halu kontrolloida kaikkea sen ympärillä ja kääntää se niinpäin että syyttää muita eikä näe omassa toiminnassaan mitään vikaa, mä uskon että jossain on mies joka sopii mulle paljon paremmin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top