Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä varmaan tekisin myös niin että eka vaunut ulos ja sitten vauva liinaan/kantoreppuun ja koirat kainaloon ja menoksi. Pihalla sitten vauva vaunuihin ja reppu alakoppaan. Varteenotettava vaihtoehto koirienpissattamiselle on myös pelkkä kantoreppu ja vaunuilee sit muulloin :) Kyllä ne sumpliutuu. :)

Mua ärsyttää kans tää kaaos, hirvee sotku ku kaikki ällöttää niin ei saa siivottua. Tiskipöydällä on ties mitä roisketta, mutta en ilkeä alkaa hinkkaamaan niitä. Mies teki eilen pojalle lihapullia ja nyt se pelti ja rasvainen ja limainen leivinpaperi on tuolla vainoamassa mua, jos kosken siihen tulee takuuvarma oksennus. Meillä kyllä mies tekee nyt tosi paljon kotihommia, kehtaisko sille vihjasta että siivois keittiön lattiasta kattoon :D Mua siis potuttaa tää mun saamaton ja surkea olotila..
 
Terveisiä sohvalta, tänään olen saanut aikaiseksi ei yhtään mitään, väsy ja alhainen verenpaine ei hyvä yhdistelmä olen torkkunut sohvalla koko päivän.

Aamulla oli pakko aloittaa joka naisen aamupalalla, kourallinen sipsejä ja iso lasi piimää
Lounas kutistui 3 tomaattiin ja pieneen eiliseltä jääneeseen pizzasiivuun
Välipalaksi sain alas 2 jälkiuunileipää ja tomaattia siinä päällä becelillä ja pippurilla
Ei janota ollenkaan vesi ei maistu
Huono olo kurnii mahassa joten lähden torille katsomaan josko niillä olisi karviaismarjoja ne on ainoat jotka maistuu
Mihin tästä huonosta olosta ja vetämättömydestä voi reklamoida ?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ai että kun sai salaattia alle pienen nökäreen ja sitten jälkkäriksi iso kulho karviaisia, punaisia viinimarjoja ja mustia viinimarjoja, kyllä taas kuvotus pysyy poissa ainakin tunnin.. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla kans tuntuu et vaan tomaatti maistuu, kurkkua en oo syöny vähään aikaan, mutta silti kokoajan kurkun maku suussa :)
 
Freyja86. Kannattaa tutustua kantoreppuihin ja liinoihin.. ja siis kunnollisiin ei mihinkään pilipali rintareppuihin joissa ei lasta kannata kantaa. Ne pelasti meidän lenkkeilyt koiran kanssa, etenkin kun vauva ei tykännyt olla vaunuis saa yhtään ekoina kuukausinaan..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ilmotin miehelle ettei kerrota viellä tästä raskaudesta kellekkään. Mun oli tosin pakko kertoo parhaalle ystävälle joka on ollu aina mun tukena. Mieshän siitä riemastu sitten ja alko miettii et kelle se kertois ja kehtas viellä väittää ettei mun hormoonit viellä voi olla sekasin.
Hiljeni tosin ku ilmotin et vuodan nyt vähän, mut ei mitään vakavaa. Sen jälkeen se olikin et joo ei se osaa kuvitella miltä se tuntuu.
 
Mun mies totesi eilen kun annoin ennakko varoituksen että lähipäivinä ainoa kotihomma joka hoituu sata varmasti on vessanpöntön halaukset että eihän sulla voi vielä mitään pahoinvointia olla kun oot niin alussa. Sarkastinen kommentti huvikseen oksentamisesta riitti onneksi vaientamaan urpån. :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Miks mua ärsyttää ihan kaikki? :D

Anoppi soittaa joka helvetin päivä että oonhan syönyt, oon alkanut valehteleen.

Äiti soittelee jatkuvasti, mikä olo, kaikki hyvin, koska lääkäri?!

Mies ärsyttää muuten vaan, pitäs syödä kokoajan sen nähden, mut ei kuitenkaan missään nimessä mitään rasvasta tai epäterveellistä, lenkille pitäs mennä joka päivä, prkl ennenkään käyny :D

En oo pystynyt taas töihinkään meneen kahteen päivään tän olon kanssa.... Hermot menee vähemmästäkin.

Onneks huomenna on ultra! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon tehny eilisest lähtien kuolemaa tääl sohvanpohjalla. Yritä siinä sitte hoitaa energistä 2 vuotiasta joka tyhjensi 0.5kg paketin seesaminsiemeniä lattialle ja levitti ne vielä joka paikkaan.
Mies valitti et hirvee kaaos ettei ketää voi pyytää ees kylään ja sit rupes "siivoomaan" tosi kova äänisesti huokaillen.
Pyysin sitä tekee mulle leivän ilman päällisii voilla vaan ja vettä nii tää rupee et "millos mua passataan?" Jumalauta! Mähän täällä siivoon, laitan joka pv ruuan ja sille puhtaat vaatteet kaappiin nii ei kandee rupee puhuu mitää passaamisesta.
 
3 päivää sohvan vankina alkaa riittää, vatsa ei toimi kun ei liiku ja hormonit laiskistuttaa suolen toimintaa, nälkä ei enää ole mutta jos ei syö tulee todella huono olo. Mä edelleen odotan sitä raskaushehkua missä se luuraa nimim huijattu olo :/



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nyt menee järki TAAS! Ja nyt ei oo kyse miehestä. Vaan meijän tulevasta teinistä.
Mietin tossa et oisin uuden puhelimen voinu ostaa ja antaa keskimmäiselle vanhan puhelimen. Nii tää meijän tuleva teini sai hirveen raivarin, et miks nuorempi saa aina kaiken!
Joo tää keskimmäinenhän saa kaiken käytettynä siskoltaan ja mitään ei oo saanu uutena. Tuleva teinihän sai jouluna uuden puhelimen ja tabletin, et nii ei saa muka koskaan mitään... Arrgh!
Ja huono olo ja hormoonithan ei vaikuta taas yhtään :)
 
Apua miten loistava ketju, varmaan pakko seuraavan itkupotkuraivarin korvilla kopioida idea meille tammikuisiin!

Mun kaikki sympatiat on teidän kireiden hermojen puolella, porasin ihan täysillä koko ajan lukiessanne teidän juttuja. Osaan pystyin niin samaistumaan, osaa kohtaan nousi muuten vaan myötäkiukku...

Vielä tollanen: ♡
 
Mulla on ollu ny vähän "huono äiti" morkkista täs muutaman päivän ku oon makanu vaan sohvan pohjalla ja tyttöki syöny mitä sattuu, ei oo käyny oike ulkona (no tää vesisadekki vähän vaikuttaa) ja oon viihdyttäny sitä antamalla mun puhelimen mistä voi kattoo piirrettyjä.
Tänää sitte mies sai mun olon viel pahemmaks ku torkahdin sohvalle ja tyttö tuli siihen repii kädestä ja sano "herää, herää". Mies katto mua sit sillee sarkastisesti ja kysy et "pidäksä ees huolta meiän tyttärestä?" Siinä tyydyin sit vaan nieleskelee ja näytin keskarii et voi painuu sinne missä persilja kasvaa. Vähänkö koen olevani paska äiti :sad001
 
8sepe9: Eikä... Olipas ikävästi sanottu.

Sulla ei oo mitään syytä potea huonoa omatuntoa. Mitä ilmeisemmin lapsella oli kuitenkin toinen turvallinen aikuinen paikalla, vaikka sä nukuitkin ja silloinhan sun juuri kannattaakin levätä, kun mies on kotona tytärtä vahtimassa.

En myöskään usko, että siitä on tyttärellesi mitään haittaa, jos päiväohjelma koostuu väliaikaisesti pääasiassa kännykästä tarjoilluista lastenohjelmista. Luultavasti se on hänestä vain hauskaa. :)

Et ole raskaana ikuisesti. Luultavasti olokin paranee, kun viikkoja on kasassa enemmän. Nyt on tärkeintä, että huolehdit omasta jaksamisestasi, jotta jaksat huolehtia tyttärestäsi samalla, kun kasvatat pientä sisälläsi.
 
Mä olen samaa mieltä kuin samsam tuohon sepen tilanteeseen :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
jetsulleen samaa mielta. Se on janna etta nainen niin syyllistyy tuosta ja helposti tule paha ihminen tai viela pahempaa huono mutsi olo. Mutta aina kaikki ei vaan mene niin kuin stromsossa, ei kai kukaan taysijarkinen ihminen HALUA maata montaa paivaa sohvalla siksi etta on huono olo, mutta kun ei pysty ei kykene niin asia pitaa hoitaa sitten toisella tavalla.
Sun lapsi ei mene rikki eika pilalle siita etta se vaikka viikonkin syo ei niin terveellista tai huolella kokattua ruokaa, kun se 80 % on kunnossa niin se on ihan sama mita se 20 % on totesi Patrick Borg myos, voitaneen soveltaa myos lapsiin.
Se mies saisi syyllistya moisista dorka kommenteista, edelleen olen sita mielta etta jos se olisi miesten tehtava olla raskaana ja synnyttaa niin eihan siita mitaan tulisi, niilla olisi palkalliset vapaat, lastenhoitajat olemassaoleville rakkaushedelmille ja paivittainen hieroja kaytossa jo siita hetkesta alkaen kun testiin viivat parahtaa.
 
nyt tulee iso avautuminen, jumalauta kun nama minun kanssa kollegat tyon hurjat sankarit (tyossa jota voisi tehda missa vain milloin vain) tulevat kipeana toihin.. Edellinen stafylokokki samppa levitti poponsa pitkin toimistoa ja nyt sitten kuuluu kaytavalla "makin otin vaan aamulla buranan etta kuume laskee ja tulin toihin" kiitos senkin idiootit, ettepa arvannekaan kenella on kurkku kipea ja oppikirjamaiset flunssan oireet, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Vittu että nyppii toi mies!!! Hän ilmotti tänään ostavansa veneen! Ihankun meillä ei muuta rahareikiä nyt olis, voi jumalauta... Kerroin kyllä mielipiteeni ja siitäkös sitä sit otettiin herne nenään. Muutenkin sen naama nyt ottaa normaalia enempi aivoon, se vaan töiden jälkeen syö, jättää astiat tiskialtaaseen (ne on niin saatanan vaikea laittaa koneeseen) ja kaatuu sohvalle taikka koneen eteen. Virne naamalla mulle kettuilee et väsyttääkö kun oot täällä koko päivän maannut!! Ymmärrystä ei sieltä suunnalta näköjään heru... En jaksais yhtään katella sitä nyt. Anteeksi voimasanat ja avautuminen, nyt vaan vituttaa harvinaisen paljon!
 
Täällä mies veti masennus/marttyyrikortin esiin, kun ei kuulemma osaa mitään tehdä oikein, että minä vaan kaikesta valitan...

Huoh, miksi tässäkin miehillä on oikeus käyttää tota helvetin marttyyrikorttia, mutta jos minä käytän niin olen lapsellinen?

Ja me ei kuulemma osata keskustella, me vaan riidellään, kaikki on päin helvettiä.... Öö, me ei todellakaan riidellä, ollaan usein vaan eri mieltä asioista ja kinastellaan jonkun verran, tosi pienistä asioista,

Että nyt mä oon sitten kamala ihminen kun kaikesta nalkutan, hän on nyt aivan masentunut....

Eikä siis riittänyt että pyysin tänään anteeksi että olen ollut hankala, pitäisi kai alkaa aneleen?

Voi vittu mä sanon kyllä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top