ÄLLÖTTÄVÄÄÄÄÄ......!

Mä oon joutunu jo neljä kertaa käymään tänään kakkoshädällä ja tää ei oo yhtään normaalia toimintaa mun vatsalle!Mistä tätä p*skaa oikein tulee!?:mad:

Täällä kans yks paskahousu. Sama meno jatkuu supistaa -> josta menee maha sekaisin. En jaksa, vituttaa niin paljo nyt, kaikki ärsyttää. Edes heseateria ei piristänyt kuin hetkellisesti.

En tiiä mistä tällainen yleistilavitutus on tullu, ei oo ees sen suurempaa syytä. Haluan vaan nähä vauvan, oon kärsimätön.

Hyi kauhee mää pelästyin... päästin sit kohdustani jonku ällön verisen kalvoklöntin.. synnäriltä sanottiin et moinen normaalia, et ei tarvii huolestua jos ei tuu runsasta vuotoo, kipua tai kuumetta.. oli kyllä niin ällöttävän näkönen näky et menin jo paniikkiin...

Muruska: Oon kotosin toivakasta.. Tai siis joo. Onhan noita Toivakka nimisiä paikkoja vaikka kuinka suomessa, mut yhdestä niistä. Ja sanontakin on tuttu. Höpöä!

Minä! Hyi hitto ku itekki säikähtää omaa peilikuvaa! Ei tiete voi olettaakkaa paremman näköstä turpavärkkiä ku eilisen volisi ja nukku huonosti ja aamulla volisi vielä vähä lisää! Nytki tekis mieli volista et kui voikaa olla silmät turvoksissa! :eek::eek:

Tää ummetus on kyllä äärimmäisen hirveetä!!! Kaikil muilla tuntuu kakkonen toimivan, mulla se vaan jumittaa. Vähän pelottaa, että mitä käy jos se synnytys ihan tosissaan lähtee käyntiin :(

Ei toimi kakkonen ei. Oon jo aika sinut tän 9kk ummetuksen kanssa, tulee shokki ku se joskus toimiikin normaalisti!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Sinänsä mukava kuulla, että kohtalotovereitakin on. :D Mä oon innoissani ootellu, että millon se vatsa alkaa toimimaan, kun se tuntuu olevan melko yleinen synnytysoire. Ei vaan oo vielä näkyny :P

Mäkin ilmoittaudun tukkeessa oleviin. :D
Mihin se kaikki ruoka oikein häviää kun tuntuu ettei mitään tule ulos..

Takaisin