Äitiysvapaan alku

No eihän siitä mitään tullu. Olin jo tunnin jälkeen ihan kuollu ja selkään sattuu niin pirusti. Aamulla terveyskeskus päivystykseen jos sieltä sais jotain apua. Sit mä oon käyny läpi neuvolan, äitipolin, työpaikkalääkärin ja tk:n lääkärin. Seuraava on vissiin eläinlääkäri ja psykiatri jos ei huomenna apua heru.

Äippäpolin lääkäreissä on kans suuri ero! Oon ollut nyt neljä kertaa TYKSin äippäpolilla tässä raskaudessa ja joka toinen kerta ollut hyvä lääkäri ja joka toinen kerta outo tai suorastaan idiootti! Joka kerta siis eri lääkäri ollut. Ens kerralla pitäis sit olla hyvä taas... :D

Minä oon asioinut vain kahdesti äitiyspolilla tämän raskauden aikana ja molemmilla kerroilla minut on ottanut vastaan kätilö :)

Mä en edes ole ottanut selvää missä meidän äitiyspoli on ja mikä sinne on puhelinnumero, kai se tuolla sairaalalla on :grin Oon vaan työntänyt pääni pensaaseen ja toivonut ettei mun tarvikaan tietää. No kai se viimeistään synnytysaikaan sit tulee esille. En mä kyllä edes tietäisi mihin mä soittaisin jos tulis tarve. Neuvolaan varmaan, mutta jos olis kiireellisempää niin jaa-a.

Pari tuntia sain nukuttua. Olin odottamassa päivystyksen oven takana jo puol tuntia ennen sen aukeamista... Sieltä mut lähetettiin ylläripylläri työterveyteen. Kävin notkumassa tunnin kotona ja nyt odottelen lääkärille pääsyä tääl työterveyshuollon puolella. Miten niin mun elämä on vaikeeta??

Siis mistä noin ihania lääkäreitä löytyy? Mä jouduin viimeks itkuu vääntää et saisin ees saikkua :/

Mulla pääsi äsken itku silkasta helpotuksesta. Oli ystävällinen vanhempi rouva lääkärinä ja kaiken lisäks mun kaima :) Totes, että mulla on koko selkä aivan jumissa ja liitoskivut siihen päälle niin ei tarvii töihin mennä enää.

Mä oon kotona tän viikon kipeen nuorimman kanssa ja ens viikolla pitäis jaksaa ne 3 viimestä päivää. Rentouttavaahan tää tosin on, kun ei oo kiire mihinkään :D

Takaisin